Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma  
Autor Wiadomość
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-19, 18:33   [D3 03 4.2MPI/LPG ] prawie 200 kodów błędu - czy to norma

ciągle rozprawiam się z moim nowo nabytym a8, od dwuch tygodni stoi w warsztacie a ja nawet dnia nie miałem by sie nim nacieszyc;( dziś po podłaczeniu do kompa wyskoczyło chyba z 200 dziwacznych błedów, już nie wiem czym sie porzejmować a czym nie. Czu u was tez ich tyle jest? ;(
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-08-19, 18:42   

To coś Ty kupił? Nie było sprawdzić błędów przed kupnem..., a teraz płacz ze na warsztacie stoi...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-19, 18:56   

kupiłem kota w worku, miał ie tylko przegrzewać silnik, po wymianie termostatu już sie nie grzeje. Kolenym problemem jest wiatrak chlodnicy ( jeden chodzi na 100% drugi stoi w miejscu) w pt podączam nowe (uzywane) wiatraki i zobaczymy co bedzie. Poza tym wszytsko w aucie działa, ale skad te dziewaczne błedy? :/ auto bezwypadkowe, serwisowane, 100% orginalny lakier - wydawalo sie, ze bedzie wszytsko dobrz :(
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-19, 19:03   

Akumulator pewnie był słaby - a ile tych błędów pozostało po usunięciu ich ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-19, 19:06   

tak, aku był słaby, ogolnie straicłem po kilku godzinach walki rachubę:P z akumulatorem tez jest problem, bo coś go rozładowywuje :( a patrząc na te wszystkie błedy nie wiem kiedy dojdę do przyczyny...
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-08-19, 19:08   

Dojdziesz do wszystkiego jak uporasz sie z akumulatorem , na forum są pomocne tematy które Cie nakierują na podobne problemy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-19, 19:12   

wertuje forum juz 2 tydzien a glowa mi paruje :P przede wszystkim musze najpierw uporac sie z problemem wentylatorów ( jeden chodzi cała para a drugi stoi ) bledy 18080 (wentylator 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie) i bład 18308 ( uszkodzenie w układzie wentylatora 2)
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-08-19, 20:16   

Kolego zmierz akumulator czy trzyma prąd, bo ten jak byl juz rozladowany to bedzie padal i nigdy sie nie pozbedziesz tych błędów. Potem pokasoj bledy i wez sie za te ktore powrócą. Bateria to podstawa :]
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-08-20, 07:18   

Rozładowaniy akumulator daje błędy typu zwarcie do masy itp. Podlaczajacy pod prostownik, skasuj błędy wszystkie i wtedy skanuj. Jak padnie aku to znowu będą zwarcia do masy w każdym module. Drugi wiatrak chłodnicy nie zawsze się kręci. A tym bardziej nie równo z pierwszym.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-20, 10:02   

to kiedy rusza drugi wiatrak? ale ten blad wskakzuje na to ze tez jest chyba walniety;(
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-08-20, 11:39   

Kosik87, zacznij od wymiany aku (najlepiej z modułem zarządzania energią - nowy z polifta lub ostatnia seria) na nowy z zakodowaniem oczywiście a dopiero później bierz się za resztę tematów / problemów
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-20, 11:43   

Jaki jest symbol tego modułu?
Gdzie sie znajduje?

A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-08-20, 12:28   

Kosik87 napisał/a:
jaki jest symbol tego modułu?


Z literką C na końcu jest poprawiony : http://www.a8team.pl/d3-0...-vt8321,105.htm

A znajduje się tam gdzie akumulator , jest do niego przewód masowy przykręcony .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-08-20, 13:37   

<okok>
Kosik87 napisał/a:
a wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;(




Kolego nie sugeruj sie wiekiem akumulatora bo wystarczy ze chociaz raz byl wyladowany do zera i juz jest na bubel, nawet jezeli jeszcze nie jest to zachwile bedzie.Niech ktos pomierzy jaka ma moc rozruchowa bo to wlasnie przy rozruchu jest duzy pobór prądu i lapie te wsystkie bledy typu"zwarcie do masy".
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Kosik87 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015
Posty: 75
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-20, 22:05   

moj mechanik mowi, ze akumulator jest na 100% ok, wiec nie wiem czy wymienic tylko ten moduł zarzadzania energią?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.