Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-19, 23:13 [D2 98 4.2PB/LPG
] Rozrzad na blokadach a znaki na walkach
|
|
|
Słuchajcie zalozylem blokady na glowice te okragle (kupilem, kij tam 350 wykaszlalem). Problem polega na tym ze jak blokady mam zamontowane to kolka na walkach nie są idealnie do siebie ustawione (brakuje naprawde niewiele ale inaczej sie tego ustawic nie da bo probowalem juz o ząbek w jedną i o ząbek w drugą stronę to kopnąć). Lancuszki na walkach mam nowe wiec to nie kwestia rozciagnietych lancuchow.
Pytanie jest takie do praktykow - czy to się musi mega idealnie pokrywac? Bo jesli tak to mam blokady z dupy i bede je musial albo "tuningowac" albo reklamowac ...... No chyba ze ktos ma jakies inne pomysly ...... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-19, 23:24
|
|
|
ale kolka sa na stozku i w momencie ustawiania rozrzadu powinny byc poluzowane, dopiero po ustawieniu silnika na blokadach w ostatniej fazie sie je dokreca |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-20, 04:27
|
|
|
Arthur, chodzi chyba o kółka zębate łańcuszków. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-20, 07:26
|
|
|
No pewnie ze chodzi o zębate łańcuszków, przeciez na tych kolkach od rozrzadu nie ma znakow zadnych ..... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:45
|
|
|
U mnie w ABZ grały znaki
|
_________________
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-20, 19:21
|
|
|
No to lipa, musze zatem "tuningowac" blokady bo u mnie tak ladnie sie znaki nie zeszly (zrobie w sobote fotke i wstawie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-21, 10:06
|
|
|
A nie jest przestawiony na łańcuchu przypadkiem? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-21, 10:24
|
|
|
Nie jest, bo probowalem juz ustawien o zabek do tylu i zabek do przodu i za kazdym razem bylo gorzej niz w tym ustawieniu co jest teraz. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-23, 08:35
|
|
|
Podsumowując - nie kupujcie blokad z allegro. Są lipne, podzialy otworow sie nie zgadzaja (nie idzie przykrecic ich na dwie sruby bo jeden otwor nie pasuje, trzeba rozfrezowywac) a umieszczenie bolca blokujacego jest takie ze oznaczenia na walkach za lewara sie nie chca zejsc. Dwie godziny tuningu blokad a i tak na jednej glowicy nie jestem zadowolony do konca. Bez zwalenia pokryw zaworów i obserwacji znaków na walkach nie radzę silnika na tych blokadach skladac (podam nazwe tych blokad pozniej bo zapomnialem a w warsztacie zostaly) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|