Autor |
Wiadomość |
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-22, 13:33 [D2 preFL ALL
] Piasta od czego pasuje?
|
|
|
Czy piasta od np a4 a6 passata itd pasuje do a8 d2 4.2 przed liftem. Nie będę jej zakładał potrzebuje ją dla tokarza na wzór aby dotoczyć dystanse pod tarcze bo zakładam hamulce od d3. Interesuje mnie jaka piasta taka łatwo dostępna ma identyczne wymiary. |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-22, 14:17
|
|
|
poszukaj na jakims zlomniku calej piasty dotoczylbys jeden komplet wiecej ?
dystanse maja miec 17mm i wchodzic pod tarcze. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-22, 16:09
|
|
|
Wiem że 17mm dotoczę jeden komplet sprawdzę czy jest ok i wtedy mogę dotoczyć drugi, zaciski ładnie pasują, ciekawe jak będzie hamować.
Na złomach szrotach nie mają nigdzie w pobliżu do a8 d2 są do passatów a4 a6 itd ciekawi mnie czy to jest to samo.
Jak nie znajdę będę musiał u siebie zwrotnice zwalić i dać tokarzowi. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-22, 16:20
|
|
|
Jak bedziesz juz miał ogarnięte to tez zamówie komplecik. Wysłał bym piaste ale niestety sprawdzałem i jest zakopana na koncu piwnicy.... |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-22, 16:55
|
|
|
W poniedziałek wszystko zawiozę do tokarza i dam znać, pacząc na te ogromne tarcze z d3 chyba na pewno warto ja kupiłem taki komplet: http://allegro.pl/audi-a8...5669367688.html
Zaciski pasują idealnie. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-25, 10:35
|
|
|
super wybor jesli chodzi o swp z d3 ale moim zdaniem przelaciles.
zaciski wiaodmo uzywane 100-200zl
nowe tarcze 500zl
nowe klocki 230zl
za sto zlotych wiecej tarcze iklocki mialbys nowki
daj znac po wizycie u tokarza, ja tez sie na dystanse pisze. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-27, 22:23
|
|
|
Wcale nie przepłaciłem Tarcze są jak nowe zero progu, a klocki można powiedzieć że nowe TRW nie mają więcej jak 1000km Wyglądają zupełnie jak nowe |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-28, 09:17
|
|
|
ok spoko rozumiem, kazdy robi co uwaza za sluszne grunt ze Ci sie trafilo i zadowolony jestes.
daj znac jak cos wykminisz z dystansami, ja i Apo chetni, koszty sie rozloza |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-28, 12:08
|
|
|
Ja po powrocie wysle piaste Wojtkowi i dostruga też. Mam gdzies w piwnicy piasty z D2 pre fl wraz ze zwrotnicami.
Więc mysle że ten temat w tym roku ogarniemy,a jak beda dystanse to pozostanie tylko montaż |
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-29, 18:30
|
|
|
Mam już wszystko co chciał tokarz: tarcze, piastę i felge, na piątek ma być gotowe, jak wszystko poskładam i będzie ok mogę oczywiście podać wymiary dokładne adaptera lub zlecić toczenie i wysłać.
Zastanawia mnie jeszcze czy nie trzeba będzie dać dystansu na tył, bo przód poszerzy się o te 17mm co o tym myślicie panowie?
ps. Szkoda że się pospieszyłem z tymi heblami od d3. Wczoraj znajomy mechanik zakładam do d3 z d4 i musiał dać tylko podkładkę pod śrubki od zacisku reszta plug&play d4 pewnie dobrze hamuje. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-29, 18:42
|
|
|
Ale i pewnie kosztuje lepiej. Dystanse na tył 20mm obowiązkowo.
Więc jak poskładasz to daj znac ile temat i jak nie przesadzisz z cena to jest kilku chętnych |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-29, 19:28
|
|
|
D4 ma 356 i 380mm (2 tłok pływający) oraz 400mm (6io tłok). Plusem jest fakt świeższego zestawu. Trzeba by popatrzeć w tarcze jaka różnica jest do D3. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-29, 20:37
|
|
|
Ale są używki, czasami w super stanie |
|
|
|
|
|
|
|
telmax
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPTRONIC CML 4HP24A
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 97 Skąd: Kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-18, 23:53
|
|
|
Adaptery gotowe. Założyłem temat w dziale "sprzedam" gdzie można zamawiać. |
|
|
|
|
|