Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Czujnik spalania stukowego  
Autor Wiadomość
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-24, 13:22   [S8 D2 98 LPG ] Czujnik spalania stukowego

Witam.
Mam taki problem, wywala mi ciągle błąd
16716 - czujnik spalania stukowego bank 2
Delikatnie telepie mi buda na wolnych obrotach, czy ktoś mógłby mi pomóc o co chodzi? Jak vagiem zdiagnozować, która grupa?
No i gdzie go szukać? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-24, 15:25   

Czujniki spalania stukowego są dwa. Każdy na osobną głowicę.
Tu masz fotkę:


po prawej i po lewej stronie kolektora są dwie kostki, jedna brązowa, druga zielona to są wtyczki do czujników spalania stukowego Idą wzdłuż listwy wtryskowej. Sprawdź połączenie, może pomoże użycie jakiegoś środka penetrującego.
Czasami może nie być dobrego styku
BANK 1 to rzad cylindrow/glowica po stronie pasazera,
BANK 2 to strona kierowcy, analogicznie do drugiej strony
W Twoim przypadku będzie to brązowa wtyczka.
Co do diagnozy do w silniku w bloku pomiarowym gdzieś na początku powinieneś mieć spalanie stukowe bodajże blok 15 i 16
Wartości na biegu jałowym od 0,273 do 2,5 V
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-24, 17:51   

sprawdzałem te wartości i na każdym cylindrze pokazuje w granicach 0.3-0.4 czyli wychodziłoby,że czujniki sa dobre,to czemu wywala błąd?no i to telepanie na wolnych obrotach <hmm> .kiedyś już opisywałem ten problem,który wystepuje tylko na głowicy od strony pasażera,pokazuje chwilowe braki spalania na cylindrach od 1-4.a najbardziej wali na czwartym.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-24, 18:06   

To już rozszerza się temat. Sonda, lewe powietrze, instalacja gazowa. To samo jest na benzynie i na gazie ? Jeździłeś na zakręconej butli gazowej na samej benzynie, odłączałeś akumulator na jakiś czas ? Sprawdzałeś to wszystko ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-24, 18:17   

wszystko juz robiłem,podmieniałem moduły,cewki,świece nawet wtryski i dalej nic.ale co z tym czujnikiem stukowym?czemy wywala skoro w blokach niby jest ok?może spróbuję zamienić czujniki i zobaczę co wtedy?
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-24, 18:17   

jeszcze się zastanawiam nad rozrządem,bo miałem robiony niedawno,może źle ustawiony?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-24, 18:48   

gacuś napisał/a:
jeszcze się zastanawiam nad rozrządem
To też możesz sprawdzić VAGiem, kanał chyba 91 i 93
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-09-24, 22:31   

danishow napisał/a:
gacuś napisał/a:
jeszcze się zastanawiam nad rozrządem
To też możesz sprawdzić VAGiem, kanał chyba 91 i 93


w PreFL ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-24, 22:42   

W pre FL nie sprawdzisz rozrządu. Trza wkładac blokady ewentualnie na znaki i GMP. Stukowca może wywalac z wielu powodów nawet z rozjechanych map.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-24, 22:52   

Apophis napisał/a:
W pre FL nie sprawdzisz rozrządu
Aaa ...to nie wiedziałem <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-24, 22:53   

Uoj Daniel zaskakujesz mnie <fujarka>
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-25, 10:52   

kąt wyprzedzenia zapłonu też pokazuje mi za duży,z tego co czytałem dla mojego motoru powinien się niescić w granicach 6-14,a u mnie pokazuje ponad 17.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-09-25, 10:59   

A może złe luzy na zaworach ssących?
_________________

 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-25, 11:24   

ernesto napisał/a:
Wartości na biegu jałowym od 0,273 do 2,5 V

w bloku 15 czwarta pozycja pokazuje mi teraz 0.16,co to oznacza?
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-09-25, 11:28   

wcześniej jak jeździłem na pb to nie zakręcałem zaworu na butli,teraz zakręciłem i auto jeździ o niebo lepiej,ale dalej kuleje mi delikatnie jedna głowica,bo w bloku 19 pokazuje chwilowe braki spalania,choć na wolnych budą trzęsie zdecydowanie mniej jak na lpg.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.