Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła  
Autor Wiadomość
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-10, 17:01   [D2 00 4.2PB/LPG ] Pompa paliwa padła

Tak jak w temacie dopadł mnie problem pompy paliwa. Zatrzymałem się wygasilem auto i już nie odpaliłem. VAG -oczywiście zero błędów no i z tego co wyczytałem na 99% pompa. Odkrecilem przewód paliwowy i wcale nie ma ciśnienia, bo tylko trochę pokapalo. Po przekroczeniu kluczyka nie słychać żeby było podawane paliwo. Czyli według mnie pompa na 100%.
Dodam tylko że miałem ponad pół zbiornika paliwa.
No ale dolałem jeszcze i mam teraz jakieś 3/4 no i odpalił i na razie chodzi.
Teraz pytanie.
Czy mając tyle paliwa co teraz,lub więcej mogę bezproblemowo jeździć?( mam jakiś 1000km do zrobienia) Mogę jeździć z niesprawna? Nic się nie stanie?
Co do wymiany to zamawiać nową.? Czy wyciągnąć i sprawdzić czy coś z niej będzie?
Jest jeszcze opcja odpalenia awaryjnego na lpg- ale chyba nie u mnie, mam Brc i z tego co wiem i mówił gazownik nie zawsze się da odpalić awaryjnie. Z tego co próbowałem u mnie chyba nie można
Z góry dzięki za pomoc.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-10, 17:48   

wiesz co
co ma pompa do braku paliwa /połowy baku /i tak było by ją słychać n chyba że się spaliła z braku jego
jak nie było jej słychać to albo słabo słuchałeś albo brak zasilania
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-10, 17:55   

No przed tą całą sytuacją było słychać po przekreceniu zapłonu przez sekundę czy dwie jak podawane jest paliwo. Teraz tego nie ma. Nie wiem czy pompa się spaliła czy co?( Bezpieczniki ok)
Tak czy tak meczylem auto żeby odpalić i nic z tego. Po dodaniu paliwa odpalił.
Podczas kręcenia w przewodzie zasilajacym brak ciśnienia( co prawda nie wiem jak duże powinno być ale chyba nie powinno kapac ledwo co)
Nie wiem czy dobrze doczytałem ale chyba ciśnienie ma wytworzyć pompa w zbiorniku?? Czy się mylę?
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-10, 18:05   

kolego ja mialem taka sama sytuacje u siebie ze 3 razy, tzn. nie chciał odpalić po postoju, też nie było slychac pompy po zaplonie, odpalilem awaryjnie na gazie, i po przelaczeniu na PB już chodził, dolalem paliwa powyzej połowy, i do tej pory już sytuacja się nie powtórzyła ani razu <bezradny> i nawet przy 1/4 paliwa w zbiorniku odpala zawsze :>
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-10, 18:09   

No nie wiem. Też miałem pierwszy raz taka sytuacje. Nie raz miałem poniżej 1/4 a teraz miałem ponad pół. Dziwne -rano też go meczylem że 20 razy i nic. Dopiero po dodaniu paliwa odpalił za trzecim razem. No i jak na razie pali.
A awaryjnego odpalenia na gazie chyba nie mam <onie>
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-10-12, 07:17   

Miałem w życiu 4 sztuki a8 w 3 taka sama sytauacja.jak była pompa wymieniana ciężko ja dobrze umieścić w koszu i później gdy paliwa bylo koło polowy zbiornika ciężko odpalal i zaczynał gasnąc.musiałem utrzymywac wysoki poziom paliwa w baku.jezdzilem tak i było ok
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-12, 08:52   

To nie sztuka trzymac zwietrzałe paliwo w baku ale sztuka jest poprawnie zamontowac te pompe i widac jak niewielu speców powinno sie tykac naszych ósemek.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-12, 16:10   

No a u mnie jest problem nadal. Mam full zbiornik i auto nie chce odpalić. Gdzie szukać przyczyny? Czy to pompa????
Może brak zasilania? Bezpieczniki są ok, a czy jest jakis przekażnik od pompy?
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-10-12, 17:17   

Podebnij kompa czy ma jakieś błędy jak nie chce zapalic.cisnienie trzeba zmierzyć jakie daje pompa
_________________

 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-12, 17:56   

Błędu nie ma żadnego.
Byłem przed chwilą dostać się do przekaznikow. Z tego co znalazłem to ten szary jest od pompy. Po przekreceniu zapłonu pstryka czyli chyba jest sprawny.
Co do mierzenia ciśnienia w paliwie to chyba tu jest problem. Po przekreceniu kluczyka nie słychać w komorze silnika aby paliwo było podawane.
Z resztą pisałem o tym powyżej.
Mam jeszcze nowy filtr to jutro wymienię. Choć to chyba nie to.
No i chyba pozostanie mi wyciągać pompę.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-14, 07:19   

Tak jak pisałem powyżej. Profilaktyczne wymieniłem filtr(miałem nowy wcześniej kupiony) ale to oczywiście nie pomogło.
Czyli z tego co rozumiem wychodzi ze pompa nie podaje paliwa do listwy wtryskowej. No i chyba trzeba się zabrać za pompę.
Czy jest możliwość jeszcze jakoś sprawdzić czy to pompa na pewno. Vagiem czy jakoś inaczej. Żeby być pewnym na 100%
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-14, 10:40   

Zmostkuj w przekaźniku piny i zobaczysz czy zabuczy. Możliwe, że już komutator się jej skończył jak w mojej. Jak bezpieczniki całe i napięcie ok to pompa out.
_________________
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-10-14, 11:33   

Podać prosto z akumulatora napięcie ⚡ do pompy
Najprościej i najszybciej




Pozdrawiam
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2015-10-14, 11:38   

Zmostkuje przekaźnik dla pewności, choć chyba jest dobry bo pstryka coś tam. Tak że zabieram się za pompę jak to nie pomoże ostatecznie. Tylko muszę butle od gazu wywalic <boisie>
No i mam prawie cały zbiornik paliwa. Nie wiem czy to nie będzie przeszkadzać?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-14, 12:57   

Jak cały zbiornik gazu to wolał bym go awaryjnie odpalic i wyjeździć :D PB bedzie troszke przeszkadzać ale to wężyk kanister i zlej mu z 40. lepsza robota i lepiej startowac nowa pompe jak mamy mało PB.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.