Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Sondy na wolnych obrotach stoją max bogato  
Autor Wiadomość
KamcioS8 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 26
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-10-17, 17:49   [S8 D2 98 LPG ] Sondy na wolnych obrotach stoją max bogato

Witam Panowie podczas ostatniego strojenia lpg wyszło (w vagu) że na wolnych obrotach sondy wiszą na 0,9V i korekty krótkie stają na -25 obydwie. Na lpg i na pb
Podczas jazdy sondy skaczą sobie elegancko i wszystko działa.
Po ustawieniu lpg tak by sondy pracowały i korekty krótkie bliskie zeru pojawia się wypadanie zapłonów i kiepska reakcja na gaz.

Ogólnie auto na lpg jeździ ok jedynie to ma delikatnie słabszą reakcje na gaz i czuć momentami że jest przylana czasami zafaluje obrotami przy dojazdach do skrzyżowania.
Na pb ubocznych skutków tych korekt i wskazań nie zaobserwowano.

Z góry dziekuję za wszystkie podpowiedzi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-17, 17:54   

Tez jestem ciekaw bo mam podobnie tylko że w losowych momentach na jałowym biegu owe sondy mi staja wraz z korektami i wywala wtedy babola o adaptacji przekroczonej. Silnik jedynie drży. Kilka wizyt u LPGowca nic nie dało bo nic nie wykazało i no wówczas autko nie miało zajawki.

U mnie jednak na PB to nie wystepuje.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-17, 23:47   

a co sie dzieje z sondami przy jezdzie jak zrobisz korekty mieszanki na wolnych obrotach tak zeby miec zerowe korekty? Masz w sterowniku mapę ktora pozwala Ci ustawic czas otwarcia wtryskiwacza w zaleznosci od podcisnienia w kolektorze i obrotow? Tam bym nagrzebal jesli sprawne są filtry gazowe fazy lotnej i cieklej.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-10-18, 06:53   

Odepnij na jakiś czas akumulator.
Zobacz czy wróciło do normy.

Czasami ECU ma zwieche i źle widzi sondy.

Grzanie sond sprawdź. Czy na grzałki idzie 12V.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
brak
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-18, 09:36   

marekp750 napisał/a:
Czasami ECU ma zwieche i źle widzi sondy.


Tylko to juz może być przyczyną u mnie. Sprawdziłem wszystko inne i to tylko sporadyczna zajawka.
 
 
KamcioS8 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 26
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-10-19, 08:13   

Bugalon napisał/a:
a co sie dzieje z sondami przy jezdzie jak zrobisz korekty mieszanki na wolnych obrotach tak zeby miec zerowe korekty? Masz w sterowniku mapę ktora pozwala Ci ustawic czas otwarcia wtryskiwacza w zaleznosci od podcisnienia w kolektorze i obrotow? Tam bym nagrzebal jesli sprawne są filtry gazowe fazy lotnej i cieklej.


Tak jak pisałem w pierwszym poście podczas jazdy sondy pracują prawidłowo,jeżeli wymusze mapą lpg prace sond na wolnych obrotach to silnik zaczyna kuleć i mieć jeszcze słabsza reakcje na gaz.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-19, 08:55   

Ale pytalem co sondy pokazują pod obciążeniem jak ustawisz korekty zerowe na wolnych obrotach. Bo że Ci na wolnych kuleć zaczyna jak ustawisz zerowe korekty na wolnych to pisałeś
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-20, 07:30   

ja miałem podobnie ale problem był w nieszczelności kolektora i uwalonym silniczku krokowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.