Autor |
Wiadomość |
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-27, 14:13 Mercedes W201 190 2.0 E 1992
|
|
|
Oto moje nowe oczko w głowie.
Auto kupiłem z myślą o jeździe po mieście, ale jakoś mi szkoda. Chyba kupie następne .
Samochód w pełnym oryginale. Jeździ się fantastycznie.
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-27, 14:33
|
|
|
cena ? przebieg ? kupiony w pl ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-27, 14:44
|
|
|
No właśnie!. Jak się pisze w pośpiechu to tak jest, że się zapomina o podstawowych danych.
Kupiłem w Polsce ale świeżo sprowadzone i nie zarejestrowane. Przebieg 203.000 km. Nie wiem czy to dożo - podobno jak na to auto to nie.
Cena - trudno powiedzieć. Jak bym chciał sprzedać uwzględniając wkład w remont to około 20.000 zł.
Mile zaskoczyła mnie automatyczna skrzynia - zmiana biegów bardzo płynna. Choć szkoda, że to tylko 4 biegi.
Autko fajnie się zbiera 120 km i 1200 kg wagi. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-27, 15:00
|
|
|
Fajne autko, mialem 190 2.3 i fajnie to jeździło chociaż paliło tyle co 4.2.. Właśnie szukam takiej z silnikiem 2.6 i lpg do swapu. W planach by tam wszedł nowocześniejszy silnik, z diagnostyką VAG. Bardzo fajny jest komfort w tym aucie, hamulce, zwrotność, waga i koszty utrzymania. Fajnym bajerem jest wycieraczka szyby czołowej, nieźle goli heh |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-10-27, 16:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-27, 15:30
|
|
|
Nic nie chce kombinować. To ma być w 100% wersja fabryczna. Taki klasyk |
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-27, 15:33
|
|
|
Z tym spalaniem takim jak w 4.2 to przesadziłeś. Mój w mieście na zimnym silniku do 10 l/100, trasa 7-8 l/100.
I jeszcze jedna sprawa po przejechaniu 500 metróe juz robi się ciepło w aucie - REWELACJA.
Nigdy nie miałem auta które by się tak szybko nagrzewało. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-27, 15:34
|
|
|
raczej interesowała mnie cena za jaką go kupiłeś , rozumiem po tym co napisałeś, że auto masz już dłuższy czas i wsadziles w nie troche kasy by teraz moglo tak wyglądać ?
pilnuj go bo nie dalej jak wczoraj czytalem ze zlodzieje lubuja sie teraz w oldtimerach ...
ciekawe czy sa firmy w ktorych mozna by dobrze ubepieczyc starsze auto bo za rok pewnie odmówią mi ac na moją 8
btw lakier oryginal na calym aucie?
kilka dni temu przyglądałem sie temu tutaj podobał mi sie i cena tez ok
http://allegro.pl/piekny-...5721715096.html |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Paweł
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 89 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2015-10-27, 15:46
|
|
|
Malowana maska, tylna klapa, błotnik przód lewy -mam zdjęcia. Malowane bo było porysowane. Auto kupiłem w Sierpniu i juz było w stanie idealnym. Jak wiadomo jednak zawsze coś trzeba zainwestować. Nowe opony 900 zł + zrobiłem kompletne wygłuszenia za 1600 zł. Wygłuszenie to sama cena mat bo robocizna była moja przyjemnością i parę innych pierdół.
Choruje na W126 i pewnie niebawem go kupie.
Egzemplarz który oglądałeś jest super, ale doprowadzenie go do stanu jaki ja uważam za OK to cena razy 5. Nie wspomnę już o utrzymaniu.
Takie auto warto trzymać w oryginale bo cena tylko pójdzie w górę. Jednak to kosztuje sporo kasy. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-10-27, 16:21
|
|
|
no to jeszcze powiedz za ile wytargales swojego merola |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-27, 16:31
|
|
|
Paweł napisał/a: | Z tym spalaniem takim jak w 4.2 to przesadziłeś |
Pojeździj trochę i daj znać, k-jetronic to wtrysk mechaniczny, d..a po całości, archaik. Ja jeździłem 1,5 roku i zrobiłem więcej [km] jak D2 w 3 lata... Chociaż jeśli to auto ma być kolekcjonerskie to przebieg nie wskazany.
W trasie lajcik 9,5l, na miejscu 11-14l krótkie dystanse, a jak się deptało to i więcej (nie przekroczył 17l to pewne ) ale to nadal Dużo jak na tak mały samochód.. D2 podobne spalanie albo i mniejsze z tym, że momentem nadrabia chociaż waga dokładnie 800kg większa..
Uprzedzając pytania:
- sprężanie OK, rewelacja jak na '91r
- ciśnienie oleju rewelka
- nic nie brał oleju
- sonda nóweczka (spalanie podawałem na nowej)
- k-jetronic ogarnięty był w ten czas
Paweł napisał/a: | I jeszcze jedna sprawa po przejechaniu 500 metróe juz robi się ciepło w aucie - REWELACJA. |
Zgadza się, bajera i wygoda. Fajna jest duża kiera, b. wygodne fotele (bardzo bardzo wygodne, miałem materiałowe - rewelacja), jak i wnętrze. Dlatego chcę go jako drugie auto z "nowocześniejszym" silnikiem. Owszem można dołożyć elektroniczny wtrysk ale zdecydowanie lepiej wrzucić coś mocniejszego, zawsze będzie to lżej pchnąć
Na + też jest trakcja, fajnie trzyma na zakrętach.
Fajny masz kolorek dbaj i pieść a się odwdzięczy |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2015-10-27, 21:49
|
|
|
Bardzo ładny kolor i wykończenia środka |
|
|
|
|
|