Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-11-09, 16:35 [ -
] Polerowanie samochodu
|
|
|
Witam,
Przymierzam się do polerki całego auta. Zamówiłem polerkę kontową i teraz moje pytanie. Co muszę mieć i mniej więcej jak i w jakiej kolejności używać/nakładać? Będę robił to pierwszy raz...
pozdrawiam,
Karol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-11-09, 16:41
|
|
|
Drago polerka to nie kosmiczne zadania uprzedzajac stwierdzenia , ale :
to czego potrzebujesz bedzie drozsze niz odstawienie auta do polerowania profesjonaistom.
ale jesli juz zaczynasz sam to dorwij jakas stara maske czy drzwi i pocwicz. zeby nie bylo bubu na d3.
mozna wiedziec jaka polerke kupiles ? |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-09, 18:26
|
|
|
drago_o napisał/a: | Za kompletną polerkę auta musiałbym zapłacić 500-800zł | raczej ta górna granica, jabym CI to miał zrobić na fuchę to właśnie ok 700-800 bym powiedział za ciemne auto wielkości A8.
Jeśli masz oryginalny lakier na aucie chociaż w cześci to zaopaatrzyć się prponuję w naprawdę mocnościerną pastę np małe opakowanie Manzerna FG400 + dobre futro. Takim zestawieniem powinieneś ładnie wyciąć rysy z lakieru, na moim S3 się sprawdziło bardzo fajnie.
Potem poprawić z tą samą pastą + twarda gąbka
Następnie możesz lecieć dalej tą samą firmą i zastosować pastę lekkościerną Menzerna PF2500 z odpowiednią gąbką i na koniec SF4000 (chociaż lepszy jest Koch Antihologram jako wykończenie)
Poźniej wypaddało by to zabezpieczyć jakimś woskiem ale przed nim dać jeszcze stosowny cleaner
to zależy jaki wosk będziesz chciał daąć
Oczywiście przed polerką ssolidna dekontaminacja, odsmolenie lakieru i glinkowanie !!! |
|
|
|
|
|
|
|
tomciup
Użytkownik
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3 Lift
Wiek: 43 Dołączył: 03 Paź 2015 Posty: 26 Skąd: TBG, UK
|
Wysłany: 2015-12-08, 18:42
|
|
|
Fachowa porada kolego mkbewe, Tak samo bym robił może na nieco innych kosmetykach. Ale to już szczegół. Bo jest toche tego na rynku i z tej górnej półki już można kilka firm polecić . Tylko do tego jeszcze jest potrzebna sprawna ręka i z jakimś doświadczeniem. Bo niby to tylko polerka albo aż. |
_________________ Quattro ponad wszystko!!! |
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2016-01-12, 17:42
|
|
|
Również zaczynałem swoją przygode z maszyną od kosmetyków Menzerny i polecam.
Ja używałem FG500, PF2500 i FF3000, na koniec wosk SW protect.
Z ciekawości kupiłem też PP ultra i powiem ze też daje radę.
Obecnie używam past 3M, oraz padów 3M.
Zielony pad 3M + pasta grubościerna 3M to naprawde zestaw killer, ale nie polecam nowicjuszom, bo potrafi w nieodpowiednich rękach narobić bałaganu (zielony pad jest bardzo twardy). |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|
|
|
chrzanos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 99 Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 44 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2016-03-08, 19:57
|
|
|
Prawda jest taka iż lakiery Audi są ciężkie do nauki i eksperymentowania z polerką Bezpieczniej oddać auto w ręce profesionalistów ( mozna znalezc w dobrej cenie w teraz to co drugi to detailer ) |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-03-08, 20:40
|
|
|
Pixel napisał/a: | Zielony pad 3M + pasta grubościerna 3M to naprawde zestaw killer, | na mocno zniszczonym oryginalnym lakierze audi wiele nie poszalejesz
ratuje Cie wtedy dobre futro polerskie i coś mocniejszego jak Manzerna FG400/biały korek z 3m itp i na prawdę męski docisk przy polerowaniu |
|
|
|
|
Pixel
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G tronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: W221
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2015 Posty: 108 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2016-03-09, 17:10
|
|
|
W większości aut które robie zielony zestaw 3M daje rade. Jeśli nie, co w sumie rzadko się zdarza, to używam futro+fg400. Robiłem audi 80 z 1992r z oryginalnym dosyc zniszczonym lakierem i fakt, że ciężko szło, ale to odosobnione przypadki, zazwyczaj zaczynam od zielonego duetu, chyba że auto wcześniej robiłem i poprawiam np po zimie, to nawet od żółtego można, wszystko kwestia stanu lakieru. |
_________________ jest:
W221!!!
W204 180Kompressor
W204 320CDi
było:
Audi A8 D3 3,0TDI '05 lift , W220 S320CDI '01 , W210 E270CDI Avantgarde '01 , W210 E300TD Avantgarde '97 , W124 E300D '93 , Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99 , W124 300D '91 |
|
|
|
|
|
|
|
|