Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 '95 4,2PB] Wymiana klocków hamulcowych  
Autor Wiadomość
marcin0732 
Użytkownik



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Biala Podlaska
Wysłany: 2010-05-04, 19:25   [D2 '95 4,2PB] Wymiana klocków hamulcowych

Możecie mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać ? XD
Z tyłu próbowałem coś odkręcić imbulsem ale aż mi się wygiął heh.

klocek2.jpg
Plik ściągnięto 155 raz(y) 57,79 KB

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-05-04, 19:31   

http://www.audipages.com/...rearbrakes.html troszkę zabawy i po sprawie :mrgreen: Pamiętaj żeby wszystko dobrze oczyścić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-04, 20:25   

Żeby odkręcić imbulsy najlepiej mieć krótki markowy klucz. Oraz porządne pokrętło bo pierwsze ruszenie wymaga nieraz przedłużki z rurki. Po za tym nie jest to bardzo skomplikowane. Do odkręcenia są dwie śruby, oczyszczenie prowadnic i skręcenie do kupy. Roboty jest na około godzinkę z przodem. Z tyłem też dużo więcej się nie zejdzie. Choć przy tyle trzeba jeszcze pobawić się z ręcznym.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
toom_ek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2009
Posty: 107
Skąd: warmińsko-mazurskie
Wysłany: 2010-05-04, 20:54   

żaden imbus nie potrzebny do wymiany klocków i z ręcznym też nic się nie robi, kolega pioter dał fajny link jest wszystko jak na dłoni.
_________________
toom_ek
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-05, 11:42   

pioter napisał/a:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/rearbrakes.html troszkę zabawy i po sprawie :mrgreen: Pamiętaj żeby wszystko dobrze oczyścić .


dobra sprawa ale szkoda ze po angielsku, ja zawze bylem lepszy z niemca jak juz...... :->
 
 
esosiem 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: Praszka
Wysłany: 2011-01-08, 14:33   

...ja w temacie wymiany. Siedzę właśnie w garażu i otwarłem pudełko z klockami TRW do tyłu i oprócz nowych śróbek są jeszcze jakieś blaszki których przy demontarzu starych klocków nie zauważyłem ...je sie gdzieś zakłada a ja nie miałem czy poprostu są od innego systemu?
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-01-09, 05:50   

wymiana tylnych klockow duzo prostsza jak z przednimi klucz 13mm i bhodajze 17mm plaski do przytrzymania kontry dwie srobki i jedziesz... sciagasz "caliper" wkrecacz tloczek zakladasz nowe i po bolu... mozesz miec problem maly ze sciagnieciem jak bedziesz mial juz duuze ranty na tarczy :D

esosiem tych blaszek niezajkladaj.... z doswiadczenia ci mowie.... :mrgreen:
 
 
rubio 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 72
Skąd: Sotogrande, Spain
Wysłany: 2011-01-16, 15:27   

witam wszystkich :-P .. mam pytanie odnosnie wymiany klockow na tyle,. otoz jak wspomnial wyzej kolega DoRuS " wkrecasz tloczek i po bulu" .. z lewej strony wkrecil sie bez problemu, natomiast z prawej strony kreci sie wokol wlasnej osi , ale za cholere nie chce sie schowac,.. nameczylem sie dobre pol godziny i nie drgnal nawet o milimetr :roll: ... ma ktos jakis pomysl? z gory dzieki za pomoc :-)
 
 
DoRuS 
Moje A8



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8L D?
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Nowy Jork
Wysłany: 2011-01-17, 01:09   

rubio, zapomnailem dodac ze jednoczesnie wciskajac wkrecaj... tez tak jzu mailem nieraz... jak do blachy hamowalem...:D
 
 
rubio 
Moje A8



Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 72
Skąd: Sotogrande, Spain
Wysłany: 2011-01-17, 13:43   

Dzieki DoRuS :mrgreen: .. popoludniu ponownie sciagne kolo i pocwicze z tym tloczkiem.. jak pisalem wyzej lewa strona poszla blyskawicznie ,.. wymiana jak w F1 .. za to druga strona to juz inna bajka ,. nameczylem sie, nakrecilem i nic przylozylem stare klocki i widze, ze nie schowal sie nawet w minimalnym stopniu ,. zostawilem aby czegos nie wywinac :lol: :lol: .. wolalem poradzic sie kolegow z forum co i jak ,.. maly obiad i do dziela :-P .. dzieki jeszcze raz za sugestie ,.. pozdro :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.