Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Co chwile padnięty akumulator? Różnica nap  
Autor Wiadomość
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2015-11-26, 19:20   [D3 preFL ALL ] Co chwile padnięty akumulator? Różnica nap

Panowie,
Mam taki problem z akumulatorem w A8. Przy spoczynku (zamknięte auto) podaje mi napięcie 12,4-12,6V. Lecz jak mam otwarte czyt coś tam się pali, pewnie jakiś moduł sie załącza etc potrafi pokazywać 11,4-11,7V. Czy to padnięty akumulator czy jakieś inne gowno?! Przy tak niskim napięciu przy odpaleniu pojawia mi się błąd brems lichts. Po chwili chodzenia, zgaszeniu i odpaleniu jest juz ok. Czyli na bank wina niskiego napięcia...

Dodam że mam sterownik aku z literka C. Do tego niedawno naładowalem aku na max i zakodowalem go inaczej i wydaje się że to pomogło... na trochę... tyle że wcześniej było tak ze caly czas był jego stan na min bo pokazywało napięcie ok 11.9 w spoczynku a w FIS było 100% i nie był ładowany dlatego obstawiam ze może od tego padł. Dodam jeszcze ze aku to Varta Silver z zeszłego roku.

Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-11-26, 20:31   

Coś chyba jest nie tak z tymi akumulatorami Varty,mój po 8cm.robił takie same jaja, po zareklamowaniu dostałem odpowiedź że aku jest sprawny <bezradny> po zainstalowaniu aku do auta rok czasu działał jak trzeba,jestem ciekaw czym go potraktowali?
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2015-11-26, 21:37   

A jaki akumulator polecasz/polecacie ?
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-11-26, 21:54   

Blade napisał/a:
A jaki akumulator polecasz/polecacie ?

Ja osobiście dalej mam ta samą Varta Silver ale znowu zaczyna szwankować,tyle że w moim przypadku to winę za cuda z aku są chyba z tego że robię krótkie odcinki i nie ma się kiedy doładować.
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 39
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-11-26, 22:19   

szarpnij się na optimę i zapomnisz o kłopocie, a tak na marginesie, to sprawdź sobie pobór
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2015-11-26, 22:20   

Ja mam to samo. AUto stoi 4-5 dni pozniej zrobi 12 km postoi 12 godz i znow zrobi 12 km i tak cały miesiąc. Musze ten akumulator doładowac raz na miesiac bo inaczej sie nie da
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2015-11-26, 22:25   

No ja ostatnio latam regularnie rano i po południu: 2x 30 min. Juz nawet kontrolnie odlaczyłem rejestrator aby na parkingu nie nagrywał...

Panowie, wracając do tematu:

- samochód stoi zamknięty to ma ok 12,5-12,6V (sprawdzam SMS przez alarm)
- samochód otwarty... i chyba nawet bez zapłonu... jeb 11,4-11,6V.
 
 
Lolek84 
Użytkownik


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: c4
Wiek: 39
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 31
Skąd: okolice KRK
Wysłany: 2015-11-27, 07:48   

człowieku, czytasz co napisałem ? Sprawdź pobór prądu ! Jak jesteś chory, to też do lekarza piszesz wiadomość ?
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-27, 09:57   

2x 30 minut jazdy dziennie? I jak ten akumulator ma się podładować?
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Blade 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 64
Skąd: W-wa/WPR/WB
Wysłany: 2015-11-27, 10:34   

Lolek84 napisał/a:
człowieku, czytasz co napisałem ? Sprawdź pobór prądu ! Jak jesteś chory, to też do lekarza piszesz wiadomość ?


Człowieku, zobacz czas mojej wiadomości i Twojej... jak pisałem swoja to miałem prawo nie widzieć Twojej... Zamówiłem sobie miernik i spróbuje nim trochę podziałac.

Co do podladowywania to wcześniej tego problemu nie miałem... W końcu tylko jeżdżę autem, stawiam na noc/pod praca i znowu jadę. No chyba ze rejestrator w trybie parkingowym tak zjada prąd... do sprawdzenia.
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-11-27, 22:51   

VanDyke, Tu się muszę z Tobą nie zgodzić <jezyk2>
Mi nie raz zdarza się że w tygodniu jadę tylko do pracy i z powrotem - tj. 5+5km dziennie... co w życiu nie trwa 2x30 min ;)
I nigdy nie spada mi aku ze 100% <bezradny> :]

Blade, Co ja mogę polecić od siebie - miałem po zakupie OGROMNE problemy z ładowaniem, z utrzymaniem prądu - ciągle 30% aku. nawet po wymianie na nowy,
Odłączało mi co chwila oświetlenie wnętrza, nie mogłem otwierać auta z pilota, ogólne problemy i świrowania wszystkiego co ułatwia życie w autku.
....
co zrobiłem - wymieniłem MODUŁ Akumulatora (ten nad akumulatorem co to przez niego idzie kabel do bezpieczników) - jak się okazało miałem moduł z często WADLIWEJ serii które często nawalały tj. o numerach 4E0915181 !!!!
A wystarczyło wymienić na 4E0915181C (literka "C" oznacza nowy model i to są teoretycznie bezawaryjne moduły)
Allegro wejdź i zobacz - są tanie ....

Ale najpierw sprawdź jaki masz ;)
Jeśli masz ten większy BEZ "C" ... to nie kosztuje dużo - wymień :) a nóż pomoże.
(tylko trzeba go zaprogramować - kumaty elektryk Ci to przypisze)

Mi ODRAZU po samej wymianie wszystko się naprawiło od TAK!! <okok>
ale dla spokoju pojechałem do gościa aby go przypisał.
Więcej nie miałem problemów z Akumulatorem i odpalaniem.

ps: jeszcze muszę wymienić regulator napięcia w altku - ale to inna bajka <cicho> bo mi ledy lekko czasami pulsują jak odpalę autko.

pps: Masz tu http://allegro.pl/listing...v2-uni-1-3-1120 ..... ten mniejszej budowy jest OK :)
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-11-28, 08:11   

Popieram 2x30 minut to mój diesel czasami nie jeździ bo do pracy mam 2km(więc około 5minut w jedną stronę) :) A wszyscy wiemy jak TDI prądu woła :D

Od wymiany akumulatora na nowy i pozbyciu się wycieku prądu (poza 6 godzinną grą jako stereo na grillu) akumulator nigdy nie spadł poniżej 100% i codziennie rano dobrze odpala :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-28, 09:46   

No ale kolega napisał, że ma sterownik z literą C <hihi>

Po otwarciu auta pobór prądu wynosi prawie 10A więc napięcie na aku ma prawo spaść.
VCDS nie zgłasza żadnego błędu elektryki? Czy po zamknięciu auta gaśnie Ci przycisk świateł awaryjnych?
_________________
Kontakt: nick + @wp.pl
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-28, 18:54   

Wprawdzie nie mam prądożernej wersji A8 ale do pracy w DE miałem 2km lecz spora gorka więc zawsze autem i całe miesiące do dzis nic. Raz nawet żeby mu było lżej podłaczyłem prostownik który po 30minutach pokazał że jest koniec ładowania :D
Aku to BOSH S5 110Ah ale tej seri akumulatory mam we wszystkich swych autach od 2002roku zakładane i problemy z prądem sa tylko wtedy gdy padnie altek. Zapalone światła na pół dnia?? Nie ma problemu :)

Jedyny słuszny wybór dla mnie jesli o baterie chodzi.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-28, 19:50   

Apophis napisał/a:
Jedyny słuszny wybór dla mnie jesli o baterie chodzi.
Dla mnie również Bosch S4 lub S5, ewentualnie tańsza opcja EXIDE Excell.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.