Autor |
Wiadomość |
aguisa
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aga
Jeżdzę: A8, D2
Dołączyła: 13 Maj 2013 Posty: 14 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2015-11-29, 18:54 [D2 94 4.2PB
] Zapiekające się wtryskiwacze
|
|
|
Witam
Mechanicy zdiagnozowali, że zapiekają mi się 4 wtryski z jednej strony.
Samochód ma problemy z odpalaniem, ma drgania na postoju, szarpie przy przyspieszaniu z predkości okolo 30-40 km/h.
Przepływka nowa, wymieniona uszczelka pod glowicą, nowe świece, sprawdzone cewki, regenerowana skrzynia , nowy czujnik temp., sprawdzona pompa paliwa.
Nigdzie nie mogę namierzyć wtryskow nr 077133551K . Czy jest mozliwość zastąpienia tych wtrysków innymi o innym nr ?
Audi A8 d2 1998 r. quattro 4.2 .automat. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-29, 18:58
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2015-11-29, 20:06
|
|
|
Sprobuj do ultradzwieków je wrzucic i wyczyscic |
|
|
|
|
mlukasz
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 03 Sie 2015 Posty: 1 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-29, 22:10
|
|
|
ewentualnie możesz wysłać wtryski do regeneracji, ja również miałem problem ze znalezieniem, po regeneracji od pół roku mam spokój i wszystko jest OK |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aguisa
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aga
Jeżdzę: A8, D2
Dołączyła: 13 Maj 2013 Posty: 14 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2015-11-30, 00:11
|
|
|
z tego co słyszałam to tych wtrysków o tym numerze nie da się regenerować. Ktoś ma jakieś namiary na kogoś kto regeneruje ?
Dodam ze wczoraj na pelny bak dolalam stp do wtryskow , narazie przejechalam raptem z 20 km , zobaczymy ale w cuda nie wierze . |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-30, 07:16
|
|
|
Według mnie diagnoza mechanikow jest bledna i to nie wtryski sa Twoim problemem. Nigdy nie zapieką się akurat 4 z jednej glowicy. Problem moim zdaniem leży gdzieś indziej tylko trzeba go umieć znaleźć. Albo kopniety masz rozrzad (czy czasem problemy nie zaczely sie po wymianie rozrzadu?) albo jakies nieszczelności w systemie air shrouded (czyli tych weżykach doprowadzajacych powietrze do wtryskiwaczy). Może być też problem z nieszczelnościami na gumkach od wtryskiwaczy (wymieniali oringi na nowe po demontażu listwy wtryskowej - te dolne, nie te co w listwie siedzą). Reasumując - problemów możesz mieć całą masę a ja jestem niemal pewien że to nie są wtryskiwacze same w sobie o ile nie leją (a to akurat łatwo sprawdzic) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-30, 07:22
|
|
|
ie da się przerobić na zwykłe
jeśli wtryski są be to może zmień na drugą stronę jak będzie nie chodziła druga to wtryski a jak tak samo to nie to
raczej mało prawdopodobne są 4 z jednej strony |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-11-30, 09:56
|
|
|
Da sie podmienić na te z ABZ ale z calym kolektorem ssacym. No i wtedy trzeba rure do air shrouded ta co idzie z dolotu jakoś zaslepic (zaraz za przeplywka wychodzi). Pasowac bedzie ale czy bedzie dobrze chodzić to do końca nie wiadomo. Ze sterownikiem silnika z ABZ-ta na pewno to zadziała a bez to ciężko powiedzieć (powinno ale nie testowałem tego osobiscie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-30, 21:55
|
|
|
to ja bym jednak to przerobił |
|
|
|
|
Śmiechu
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2 QUATRO
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 27 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 2015-11-30, 23:37
|
|
|
ze jak jak wtryskiwacze moga sie zapiekac tego nie rozumiem raz jest ok a raz stoja i nie leja do tego 4 na jednej stronie dziwne. bardziej wiarygodne jest to co napisal kolega Bugalon, dla mnie szukac gdzie indziej. Glupi gumowy przewod paliwowy ktory jest juz zuzyty poparcialy badz posiada guza moze duzo zamieszac zwlaszcza ten w koszu, przerabialem to u siebie przy pelnym zbiorniku nie bylo problemow a ponizej 3/4 zaczynaly sie fochy |
|
|
|
|
|
|
|
|