|
Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-12-20, 23:08 [D2 All ] Zawieszenie Air Ride
|
|
|
Siemano
Z racji tego ze zaczynam kompletowac luft... Mam tutaj pytanko...
Pytalem kilka osob z forum, no ale z marnym odzewem troche... Sprawa jest tego typu ze potrzebuje sie dowiedziec jakich poduch konkretnie najlepiej uzyc do d2... Dziekie Adrianowi wiem ze 3 balwanki przod i 2 tyl...
Chcialbym wiedziec konkretnie ich rozmiary, bo chcialbym zamowic juz te gumki i zaczac rzezbic okucia... Jesli ktos cos wie to prosze sie wypowiedziec
W gre wchodzi jak dla mnie Rubena
Z gory dzieki
Robertas |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-12-21, 00:28
|
|
|
robertas - Z tego co rozmawiałem z Mapetem to na tył 130, na przód pasowało by upchnąć 150 ze względu na wagę, ale nie był pewny czy wejdzie, by trzeba pomierzyć |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-12-21, 10:10
|
|
|
150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie
Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :
1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)
Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
gonias
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sty 2012 Posty: 208 Skąd: Turek (WLKP)
|
Wysłany: 2015-12-21, 13:54
|
|
|
robertas napisał/a: | 150 zbytnio nie znalazlem, sa 170 ale nie wiem czy wleza... Ewentualnie 3 balwankowa 130... Hmm w srode zaczynam sie bawic i bede mierzyl co i jak wejdzie |
A Proszę Cie bardzo
http://www.airride-system...m-c-44_167.html
robertas napisał/a: | Teraz mam kolejne pytansko... Czy ktos moze posiada przedni amor od S8??? Chodziloby mi aby ktos zmierzyl mi :
1. dlugosc calego amortyzatora na scisnietym wkladzie od gwintu do podstawy jego mocowania do wahacza
2. dlugosc calkowita amora na rozciagnietym na maksa trzpieniu od miejsca gdzie jest gwint do samej podstawy
3. grubosc samego trzpienia amortyzatora (ta blyszczaca czesc po mojemu)
Potrzebuje to miec do porownania ze zwyklym amorem A8, bo pierwszych prob bede dokonywal wlasnie na seryjnych amorach i chce wiedziec ile dokladnie roznia sie dlugosci i skoki seryjnych w porownaniu do S8, bo chyba wykonam wiecej tych okuc i jak seryjny amor mnie nie pusci tyle ile bym chcial w dol, to zaloze te z eSy... Albo w ostatecznosci przerobie gwinta |
Niestety wymiarów nie posiadam, ale jak by amortyzator był jeszcze zbyt długi, podejdzie z S6 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-21, 14:03
|
|
|
robertas, jak bedziesz mial wiecej okuc, to moze sie dogadamy, bo tez mi air chodzi po glowie |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 16:56
|
|
|
Hej, jutro ci zmierzę jakie ja mam. Zmierzyć je jak są napompowane czy jak puste? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:45
|
|
|
adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie
Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego
Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...
Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:52
|
|
|
Alu PA6 daje radę w sporcie m.in. adaptery zacisków, kół itd a Ty się boisz okucia co tylko trzyma górę i dół wargi bałwanka i na dodatek jest na parę śrub skręcone
Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 21:54
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Stal do dodatkowy ciężar, i problematyczność przy obróbce. |
A korozja?? |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 22:07
|
|
|
robertas napisał/a: | adrian949, no myslalem zeby mierzyc same teleskopy... Jakby ktos mial je na wierzchu... Nie mecz mi sie tam niepotrzebnie, bo ciezko bedzie pomierzyc to co chce na aucie
Powiedz mi lepiej jakie masz elektrozawory... No i jakimi srednicami przewodow poleciales??? Masz jakies dane Twojego kompresora??? Mam dwa na oku... Jeden jakis noname za 550 ale pompuje 70l/min a drugi Viair z wydajnoscia 50l/min i cena 1099... Logika podpowiada mi tego tanszego
Mrozu76, spoko jak juz wykonam swoje to porobie stosowna dokumentacje co by wiedziec jak odtworzyc...
Aha nie bede robil alu tylko stalowe okucia... Jestem tego bardziej pewny |
Elektro zawory mam takie http://tuningkingzshop.pl...wy-12V-12/27861
Średnica przewodu 10x8 ale spokojnie mi by wystarczyły 8x6
Kompresor viair 444c |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2015-12-21, 23:23
|
|
|
krzychu22.p1i, a jaka to masz problematycznosc przy obrobce??? jest mocniejsza od alu co za tym idzie, mozna zastosowac nieco ciensze elementy.... no i panowie co za korozja... przeciez elementy beda malowane no i tak pozatym... Zapomnieliscie ze alu tez oksyduje???
Wyrzuca sie 4 stalowe sprezyny, a wiec odciazamy uklad Zreszta waga samego Aira jakos mocno nie wplynie na wage aut;) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-12-21, 23:28
|
|
|
O mase to się nie martw. oksydacja alu jednak mniej idzie. A okucia w jakiejś nierdzewce?? Nie wiem jak trwałośc tego materiału. |
|
|
|
|
|
|
|
Mrozu76
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Lis 2015 Posty: 179 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-12-22, 06:40
|
|
|
robertas, bys blizej mieszkal, to bym chetnie pomogl w kombinowaniu jak to dobrze zrobic
co do kompresora ten no name ma lepsze parametry Viair jest najpopularniejszy i praktycznie kazdy go uzywa |
|
|
|
|
koziolek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 438 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2015-12-22, 08:42
|
|
|
ooo super, że taki temat się pojawił też mocno myśle o air-ride rozmawiałem z Mapetem i jeśli zmieszczą się poduchy 130 to podstawowy zestaw na moich amorach lub gwincie zmieści się w 3 tys.
też policz co i ile wyjdzie i porównamy |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-12-22, 11:23
|
|
|
robertas, jak gosc ma noze do stali to nie ma problemu. Szlaki przetarte, materialy sprawdzone tu i za oceanem wiec po co kombinowac. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|