Autor |
Wiadomość |
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-03, 19:14 [D3 preFL ALL
] temperaratury -7/-15 i problemy z pneumaty
|
|
|
Witajcie, niestety temperatury spadły sporo poniżej 0 i pojawiły się problemy, po odpaleniu auta po paru sekundach wyskakuje kontrolka błędu zawieszenia, auto po nocy nie opada , nie stoi krzywo.
Pojeżdżę autem z 10 min wylacze zapłon , wyciągnę kluczyk , odpalam na nowo i kontrolka sie nie zapala. , mogę wtedy normalnie regulacja wszystkie wysokości auta, auto stoi noc na mrozie i następnego dnia to samo.
błędy
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent
01400 - Suspension Level Control
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
daja sie wykasować, gdzie szukac rozwiązania? gdzie jest ten sensor G291? może mróz go ścisnął i nie działa prawidłowo? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-03, 19:25
|
|
|
ok sprawdze w etce , może jest jakiś rysunek, czy ten czujnik jest wymienialny czy jest to grubsza robota? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-03, 19:32
|
|
|
~1200zł nówka z ASO |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-03, 19:41
|
|
|
do tego rozdzielacze badz wężów idzie jakas wtyczka? bo ewidentnie tak jakby nie dostawał poprawnego sygnału i cos wariował, może wystarczy jakimś preparatem kontaktowym przeczyścić? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-03, 19:58
|
|
|
U mnie też się to pojawiło. Na razie tylko raz. Z tym że auto było dość nisko. Ale po ok 10 min jazdy, zgaszeniu i ponownym odpaleniu po ok 1h już było ok, kompresor napompowal zawieche i wszystko działa. Błędów jeszcze nie czytałem ale jak mi się to na dniach nie powtórzy to za 2-3 dni ma być już dodatnia temperatura więc pewnie te problemy ustąpią. Podejrzewam że mrozy nie służą tej jeżdżącej serwerowni :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-04, 10:11
|
|
|
U mnie oczywiście też lipa... Rano wchodzę do garażu patrzę dupa siedzi aż miło... ale nie opadło równo na obie strony tylko prawa niżej niż lewa. Po odpaleniu auta pokazała się zielona kontrolka i kompresor zaraz ładnie napompował. Teraz stoi równo. Mam rozumieć, że jest gdzieś nieszczelność i na tym mrozie się uaktywniła tak? |
|
|
|
|
chlebi
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 40 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-01-04, 10:14
|
|
|
Również przy tych mrozach mi się to zdarza, wystarczy że gdy błąd zawiechy się zapali, wyłączysz i włączysz auto i jest git, ja zauważyłem że jak odrazu odpalę z rańca auto to kompresor chyba tak dziwnie skrzeczy, nie może podnieść auta to wywala ten błąd, ponowne uruchomienie auta to likwiduje.... czekam na plusowe temp :d |
|
|
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-04, 10:34
|
|
|
To że w takie mrozy z rana auto stoi niżej o niczym zlym nie świadczy. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane że tak właśnie się dzieje i żeby zwracać uwagę na jakim podłożu się parkuje aby auto nie opadło podwoziem na jakąś przeszkodę |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-04, 10:45
|
|
|
dwa razy urwałem juz przedni zderzak heheh... zaparkowałem tystając nad krawężnik i nic nie przytarłem a zjeżdżając sru... po zderzaku...
To, ze lekko opadnie nic nie świadczy na nierównym ale nie może się zglebić. Po gaszeniu wysokość się delikatnie zmienia. opadnięcie jednej strony może świadczyć o jakiejś nieszczelności amorka z tej strony. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-01-04, 12:56
|
|
|
A nie powinien cały opaść a nie tylko tył? U mnie tył opadł i powiem szczerze, że całkiem znacznie... no i właśnie prawa tylna strona była niżej niż lewa tylna. Ale po odpaleniu, kompresor napompował i jak na razie jest git. |
|
|
|
|
|