|
Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-05, 16:50 [S8 D2 98 LPG
] Nie zawsze przełącza się na gaz
|
|
|
Witam. Mam problem ze swoją instalką prinsa. Kiedy odpalę auto na mrozie i się już nagrzeje, ładnie przełączy się na gaz. Kiedy przejadę pewien odcinek i go zgaszę a następnie uruchomię nie chce przełączyć się na gaz. Dzisiaj już miałem tak dwukrotnie. Za pierwszym razem przełączył się dopiero po 10km drogi a teraz już w ogóle. Ruszałem na postoju kablami od gazu ale nic się nie przełączyło. Redukto gorący i rury z wodą też. 90 stopni na zgarach jest, ceipłe powietrze leci. CO może być przyczyną? Czujnik? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-01-05, 21:09
|
|
|
Sprawdź czujnik temperatury na liczniku tak jak gadaliśmy.
Odpal auto niech pochodzi kilkanaście minut na postoju i zobacz czy się przełączy.
Jeśli tak to następnego dnia odpal auto i od razu rozpocznij jazdę.
U mnie było podobnie i okazało si, że spadł czujnik z reduktora.
zawsze możesz podjechać do jakiegoś magika co podepnie gaz pod kompa.
U mnie wyglądało to tak, że na piecu było 90 stopni a czujnik na reduktorze widział 25. i już wiadomo było czego się czepiać.
Następnego dnia miałem zamawiać już ów czujnik. Ale grzebiąc pod maską zauważyłem, że sobie coś dynda koło reduktora.
Element wyglądający jak dioda.
Znalazłem właściwy pasujący otwór do niego i go tam wepchnąłem. Nagłe kłopoty się skończyły. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-01-20, 09:44
|
|
|
Sprawdz czy Ci się reduktor nie zapowietrza bo też będą takie głupoty się robić. |
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-20, 09:49
|
|
|
Poruszałem kablami, popukałem w elektrozawór i objawy ustąpiły. Na wiosnę czeka mnie przegląd okablowania. Zatem temat do zamknięcia. Dzięki za sugestie. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |