|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-06, 16:17
|
|
|
" wodę należy potraktować prądem, w ten sposób wydzielić wodór"
Czyli aby otrzymać energię trzeba włączyć zasilanie
Jak to się ma do rzeczywistości? W pracy 2 lata temu znajomek chciał to włożyć,tyle, że to kosztowało wtedy 2x więcej. Jak zwykle na planach zakończono |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-01-20, 16:10
|
|
|
szczerze to może coś tam więcej dać ale pobór prądu przez to może wykończyć alternator ciekawe jak to też wpływa na lambde bo czytałem że ją oszukuje |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-21, 15:22
|
|
|
Ogolnie to nie robmy sobie jaj Zobaczcie na cenę tego urządzenia. Załózmy, że da ono oszczędność paliwa nawet o 4 litry w miescie (w takim 4,2) to jest okolo 16 złotych za każde 100 przejechanych kilometrów oszczędności przy obecnej cenie paliwa. Musialbym wiec przejechać około 10 000 kilometrów tylko po miescie, żeby mi się ten patent zwrócił. Niby to nie jest dużo, pojawia się jednak kilka pytań:
1. Jaka ilość tego HHO jest podawana do dolotu, bo przecież takie 1,9DDIS ma nieporównywalnie mniejsze zapotrzebowanie na powietrze niż takie 4,2V8. Jak do takiego diesla idzie tyle samo w dolot co do mojej V8 to smiem twierdzic, że to jest gowno warte
2. prędkość spalania mieszanki wodorowo-powietrznej jest z 5 razy wieksza niż spalania mieszanki benzyna-powietrze czy PLG-powietrze. To też daje do myslenia.
Mnie by szkoda było takiej kasy chyba że bym dostał cos takiego na testy |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |