|
Autor |
Wiadomość |
TomekF
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Seat Leon
|
Wysłany: 2016-01-17, 17:09 [S8 D2 02
] Jak odróżnić silnik "eSkowy" od zwyk
|
|
|
Witam. W przyszłym miesiącu zamierzam dokonać zakupu S8 w budzie D2 po lifcie. W tematach na tym forum znalazłem, że silniki mają oznaczenia na bloku oraz na obudowie rozrządu. Czy silnik od Ski różni się wizualnie od zwykłego 4,2 w A8? Jeżeli nie, to czy jest prosty dostęp do numerów na bloku silnika (co trzeba odkręcić, z której strony patrzeć itd). Zainteresowałem się tym tematem ponieważ boje się, że jacyś rzeźbiarze mogli wstawić do Ski zwykły silnik od A8, a ja jestem laikiem, nie mam odniesienia do tego jak jeździ zwykle 4,2 a jak 4,2 w S i mógłbym się nabrać. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-17, 17:19
|
|
|
Z lewej strony silnika pod głowicą masz oznaczenie kodowe-interesuje cie by tam było AQH, AVP
oryginalna osłona ma tez czerwona ramke wokoło napisu 4,2 V8 ale osłony to sa zamienne do każdej V8 i poza tym każde V8 wyglada identycznie. Kolejna rzeczą do sprawdzenia,weryfikacji jest numer sterownika silnika jaki widac po podłaczeniu interfejsu bądź na nim samym.
Temat przeniose do odpowiedniejszego działu. |
|
|
|
|
|
|
|
tomig
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Sty 2015 Posty: 113 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2016-01-17, 18:00
|
|
|
nie jestem pewien jak jest w s8 ale czy symbol nie jest czasami po prawej stronie silnika ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-17, 18:06
|
|
|
Po lewej stronie bloku-lewa strona to strona kierowcy. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-17, 18:06
|
|
|
dekiel zerwać
i po zaworach będzie można
bo jak ktoś zmienił na zwykły to wszystko można nabić |
|
|
|
|
|