Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak mozliwosciu uruchmienia pojazdu  
Autor Wiadomość
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 16:53   [D2 95 4.2PB/LPG ] Brak mozliwosciu uruchmienia pojazdu

Witam,
tak jak e temacie brak mozliwosci uruchomienia silnika- rozrusznik kreci.
Opis sytuacji: po ok 2 tygodniowym postoju pojechalem autem na myjnie- silnika nie wylaczalem. Podczas mycia silnik zgasl, jednak ponownie go uruchomilem i jechalem dalej. Podczas jazdy zapalila sie kontrolka cat i silnik zaczal nierowno pracowac az zgasl. Po ok 5 minutach mogkem znowu uruchomic silnik i dojechalem na parking i tam auto umarlo...
Objawy: rozrusznik kreci, podczas rozruchu i jak jest na zaplonie na stale swieci sie cat, przestal dzialac przelacznik od lpg, zapalila sie informacja inspekcji serwisowej pomimo ze do przegladu jeszcze troche. Sprawdzilem sterownik od lpg i byl troche podmokniety, sterownik silnika suchy i mozna przeprowadzic diagnoze- mozna z nim sie polaczyc.
Zrobilem: sprawdzenie bezpiecznikow- wszystkie ok, podmianka sterownika lpg na nowy, sprawdzenie pompy paliwa, odpiecie wtryskiwaczy lpg i podpiecie tylko tych od pb, iskra jest, badanie komputerowe- jeden blad ltorego noe da sie skasowac 00532 027 napiecie zasilajace niedopuszczalna wartosc sygnalu.
Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu...pacjent Audi d2 abz z lpg na sterowniku stag 300 isa2.
Pozdrawiam.
Konrad
_________________

 
 
tomig 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2016-02-09, 17:29   

paliwa masz dużo w baku ? myślę ,że pompa słaba i trzeba dolać aby było ponad pół baku
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 17:32   

paliwa ok 90% zbiornika, pompe slychac. Dziwi mnie ta kontrolka cat i nie dzialajacy przelacznik lpg.
_________________

 
 
tomig 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jan
Jeżdzę: a8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 113
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2016-02-09, 17:41   

też tak kiedyś miałem , że palił się cat gdy auto zgasło i nie chciało odpalić bo było poniżej pół baku
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 17:46   

ale jak mam ok 90% zbiornika i nie mialem problemu nigdy z rozruchem to chyba nie to. Moge do pelna go zalac ale nie sadze by to cos dalo. Auto ostatecznie zgaslo mi na lpg- tak jakby zablokowalo wtryskiwacze pb... dziwne ze nie dziala ten przelacznik pb/lpg.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-09, 18:08   

nie zalałeś kompa wodą tego i tamtego ?
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 18:14   

od lpg byl mokry a fabryczny jest na gorze i mial troche kropel tylko. Tez go podejrzewalem, ale chyba gdyby byl sfajczony to nie moglbym nawiazac polaczenia vagiem... tak mi sie wydaje.
Nie ukrywam, ze najprawdopodobniej problem moze byc po stronie elektroniki/elektryki. Moglo dojsc to jakiegos zwarcia. Czy jakby byl uszkodzony sterownik silnika to przestalabyvdziqlac centralka lpg?
czyvsamemu moge zakodowac nowy (uzywany) sterownik? jak tak to jak to zrobic i czy ostatnia litera nr sterownika moze byc inna?

A od czego jest przekaznik nr 214 kolo sterownika silnika na podszybiu?
_________________

 
 
slaid 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafał
Jeżdzę: Audi a8/a6/acq
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 59
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2016-02-09, 19:19   

Tez pomyslalem o zalaniu ecu. Nie masz wody na podszybiu? Odplywy drozne?
_________________
A8 ABZ; ACQ NG
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 19:25   

troche wody bylo po umyciu auta, ale odplywy sa drozne. I auto dwa razy odpalilo. Ogolnie to lacze te problemy z qoda/wilgocia bo stalo sie to w trakcie mycia. A jakis bezpiecznik sterownika jest? te na podszybiu sa cale. W nogach pasazera niby tez ale zawsze mozna podmienic, ewentualnie jakis przekaznik ktory blokuje? i od czego jest ten 214 na podszybiu?
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-09, 20:36   

a może coś z immobilizerem i Ci odcina <hmm>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-09, 20:57   

kontrolka immo gasnie po zaplonie. Jakby immo to silnik na chwile by zagadal i zgasl.
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-02-09, 22:32   

nie zawsze, na początku by zagadał i zgasł, potem by w ogóle nie zagadał.
Ale gdyby był problem z tym to by wyskoczył błąd immo.
A czy wtryski podają paliwo ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-10, 17:41   

Chyba jest przelom...
Sprawdzilem czybdochodzi paliwo na listwe- dochodzi. Auto odpala na plaka ale zaraz gasnie. Po odpieciu wtryskow lpg i wpieciu tylko na wtryski pb auto jednak dalej nie pali oprocz plaka.
Postanowilem wypiac sterownik silnika i po wypieciu wtyczek na zlaczach bylo mokro i okopcone.
Wnioskuje, ze to sterownik jest odpowiedzialny za otwarcie wtryskow pb i jak jest uszkodzony to nie ma wysterowania na wtryski pb i dlatego paliwo nie dochodzi do wtryskow bo sterownik spalil. Mam racje?:)
_________________

 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-02-10, 18:17   

Sprawdz cisnienie pompy, bo jak bedzie dawala za slabe cisnienie to i tak nie zapali, nawet jak bedziesz mial pelen bak. U mnie objaw byl taki ze przez pewien tydz. zapalal strasznie dlugo z jakies 10 sek, krecenia a potem pompa umarla - dzialala ale dawala slabe cisnienie w uklad. Przed demontazem pompy to tez na plaka go odpalalem - i bylo OK. Szkoda ze awaryjnie go na LPG nie mozesz odpalic.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-10, 19:54   

Loczek, Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu na wtryskach pojawia sie stały plus. Następnie czy podczas kręcenia rozrusznikiem są impulsy (sterowanie masą ) na wtryskach.
Dziwne skąd woda w sterowniku.
Mogło być zwarcie albo tak jak mówisz upalił się ecu
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.