Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.8PB/LPG ] Rozrząd  
Autor Wiadomość
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2016-02-20, 11:35   [D2 98 2.8PB/LPG ] Rozrząd

Cześć Chopy!

Mam mały problem (od 5 miesięcy ;) ) z moim skarbem i mam pytanie.

Czy zle ustawiony rozrząd może obiawiać się falowaniem obrotów, brakiem mocy, podwyższonym spalaniem i wysyłaniem błędnych danych przez ECU do sterownika AT?

pozdrawiam Michał
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-20, 11:43   

zdecydowanie tak :]
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2016-02-20, 11:54   

Wymieniałem silnik i rozrząd również przy okazji i od tamtej pory się ciągle chrzani temat w takim razie teraz zwróce swą uwage w strone rozrządu. a przy okazji pepi wiesz może za co od powiada element (czujniek?) o numerach c 27 13 002 02. Na obu głowicach są te czujniki ale kompletnie nie mam pojęcia co to...
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2016-02-20, 12:03   

Powiedzcie mi panowie jak moge sprawdzić rozrząd?
Wiarygodną informacją moze być zczytany VAGiem kąt wyprzedzenia zapłonu?
jezeli tak to jaka powinna być prawidłowa wartość?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-20, 17:45   

nie wiem aki masz motor pewnie 12 v to tylko sprawdzisz mechanicznie ustawienie jego
w 30 v sprawdzisz wagiem w kanałach 90
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2016-02-20, 18:42   

30v wiec moge vagiem zbadać pytanie czy jest tam tylko wartość aktualna czy też poprawna?
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2016-02-20, 19:38   

w measure block w grupie 90 na jałowym biegu odczytałem coś takiego:
obroty: falują miedzy 650 a 1000
adj on/off, idle=off, rt=on: i tu wartość wachała się na jałowym biegu 18-19%
adj resp bank 1: tu podane napięcie wachało się od 0.8 do 1.1V
adj resp bank 2: w tym okienku leciał czas pracy silnika
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.