|
Autor |
Wiadomość |
patryk1
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 8 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-02-25, 12:21 [D2 98 2.5TDI ] Silnik zgasł 10 sekund po odpaleniu
|
|
|
Witam,
wczoraj rano wsiadam do auta, włączam zapłon, czekam i odpalam. Auto odpaliło normalnie, wskoczyło chwilowo na 1200 obrotów bo mam słabe świece i zawsze rano tak jest, po chwili obroty spadają i jest ok. No więc ruszam do tyłu na wstecznym, przejechałem ok 10-15 metrów do tyłu i auto zgasło jakbym wyłaczył je kluczykiem. Spróbowałem odpalić ponownie a tam jakby problem z rozrusznikiem, brak mocy itd. Zostawiłem auto bo się spieszyłem więc wsiadam do drugiego. Po południu znowu próbuje i po przekręceniu kluczyka słychać wyraźne mocne stukanie z przodu silnika w okolicach rozrządu. Dziś po południu zaciągnę auto do mechanika i zobaczymy. Powiedzcie jako bardziej doświadczeni w A8 czy macie jakieś propozycje?
Rozrusznik nie kręci, coś go blokuje i coś stuka raczej głośniej niż rozrusznik. |
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-25, 12:46
|
|
|
Przyczyna raczej będzie tkwiła w prądzie. Najpierw sprawdź wartość napięcia w aku, jednak skoro rozrusznik za pierwszym razem kręcił normalnie i uruchomił silnik, to można założyć że bateria nie będzie zgonem, jednak z jakiegoś powodu dochodzi za małe napięcie na rozrusznik. Miernik i sprawdzić napięcie na rozruszniku. |
|
|
|
|
|
|
|
patryk1
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 8 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-02-25, 13:11
|
|
|
Ale dlaczego zgasło po chwili? |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-25, 13:17
|
|
|
Tu niestety przyczyn może być całe mnóstwo, ale zachęcam do zdiagnozowania elektryki. Zacząłbym od podłączenia kompa. |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-02-26, 18:22
|
|
|
Myślę że urwał się kabel masowy od silnika |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-27, 00:14
|
|
|
Pasek rozrządu poszedł zapewne. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
yasio
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 153 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-02-27, 15:58
|
|
|
Kolego w pierwszej kolejności ściągnij obudowy rozrządu i pasek do sprawdzenia czy nie przeskoczył |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |