Autor |
Wiadomość |
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-08, 09:15 [D3 02 3.7MPI/LPG
] Wahacze przednie róznice.
|
|
|
Cześć wszystkim.
Panowie od jakiegos czasu mam A8 jednak przednie wachacze aż się proszą o wymianę, więc nie będę długo czekał tylko zrobię to jak najszybciej z tym że mam pytanie.
Jaka jest różnica w wahaczach np A4 B6 a właśnie w A8 mam 2003r.
Z tego co sie orientuje to różnica jest gdzieś na dole ale gdzie dokładnie ? |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-03-08, 09:41
|
|
|
Ej no bez jaj chyba wszystkim się różnią.
Przypomniałem sobie może nie wszystkim te i te są z aluminium. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-08, 09:50
|
|
|
W hurtowni po numerach seryjnych wychodzi że chyba 2 wahacze są inne a reszta ma ten sam numer.
A8 mam 1 w rodzinie więc nie wiem sam a nie miałem okazji naprawiać tego modelu. |
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2016-03-08, 10:01
|
|
|
fitman napisał/a: | W hurtowni po numerach seryjnych wychodzi że chyba 2 wahacze są inne a reszta ma ten sam numer. |
Napewno nie. Ale jak tak twierdzą to zamów. (ALE powiedz im że jak nie będą pasować to mają wymienić na odpowiednie do a8 tej samej firmy i w tej samej cenie ) Wtedy będziesz miał kilka stówek w kieszeni. |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-08, 10:52
|
|
|
A4 B6:
Wachacz nośny x2 - 4B3407151N
Góra przód lewy/prawy - 8E0407505C/8E0407506C
Góra tył lewy/prawy - 8E0407509C/8E0407510C
Drążek prowadzący lewy/prawy - 8E0407693AG/8E0407694AG
Łącznik stabilizatora lewy/prawy - 8D0411317/8D0411318
A8 D3:
Wachacz nośny x2 - 4E0407151L
Góra przód lewy/prawy - 4E0407505E/4E0407506E
Góra tył lewy/prawy - 4E0407509E/4E0407510E
Drążek prowadzący lewy/prawy - 4E0407693N/4E0407694N
Łącznik stabilizatora x2 - 4E0411317E
Osobiście nie widzę żadnych zgodności po numerach. A może porównali Ci z A6? Tam znajdą się zgodności z A4 |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-03-08, 11:16
|
|
|
nie kombinuj kup do a8 i tyle i to najlepiej cały kpl bo kupisz 2 rozepniesz zawieszenie i okaże sie ze cos tam jeszcze jest do wymiany ponadprogramowao, a sztukowanie zawieszenia wychodzi drożej niż cały kpl. Wielo wahacz mozna najlepiej zdiagnozować poprzez jego rozpięcie inaczej jest tak napiety że małych luzów można nie wyczuć i tym sposobem zrobisz 2 wahacze i będziesz za miesiąc jechał robić następne. Wskazówka górne wahacze zazwyczaj wymienia sie parami gdyż istnieje tam standardowy problem tego zawieszenia czyli puchnąca śruba ściągająca górne wahacze i bez palnika często nie da sie tego zrobić . |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-03-08, 11:25
|
|
|
Dzięki drago W takim razie widze że nie warto polegac na nich
Osobiście w żadnym swoim samochodzie nie wymieniałem pojedyńczych wachaczy zawsze lece kpl.
Raftor tak jak mówisz w A4 dostawałem białej gorączki przy wyciąganiu tej długie śruby spinającej 2 górne wachacze grzałem palnikiem i młot w ruch inaczej nie szło.
Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, temat można zamknąć lub zostawić dla potomnych jak kto woli. |
|
|
|
|
|