Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?  
Autor Wiadomość
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-24, 15:43   [D2 ALL ] Przekaźnik pompy paliwa gdzie sie znajduje?

Witam tak ja w temacie ? gdzie sie znajduje taki przekazinik ? czy ktos z kolegow moglby mi pomoc bo w dalszym ciagu walcze z paleniem mojej niuni.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-24, 15:56   

Pierwszy listwa niebieska (4) przy nogach pasażera
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-24, 16:07   

po prawej stronie tam gdzie bezpiczniki ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-24, 16:12   

Tak
Z czym w ogóle jest problem z tą pompą(?)
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-24, 21:58   

głownie sprawa wyglada tak : gdy samochod jest zimny nie rozgrzany po nocy jak przestoi pali praktycznie od strzala, pojezdze nim rozgrzeje się i ma problem z paleniem musze go dlugo krecic ?

tu jest moj temat na temat tego palnie mojego
http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-24, 22:10   

Sprawdź tą pompę - ile daje ciśnienia (dużo o tym pisane, ale wskazuje na nią m.in to, że jak przekrecisz kluczyk kilka razy to szybciej łapie - jednak w taki sposób szybko ją załatwisz).
Do tego co napisałeś w ostatnim poście - do sprawdzenia wtryski.
Więcej pomysłow tych i tego co podpowiedzieli w tamtym temacie raczej nie ma, tzn - opcji jest wiele, ale wiekszosc by wyszła na VAGu, a skoro cisza można je pominąć.
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-24, 22:30   

widzisz wlasnie nie jak przekrece kilka razy kluczyk jest tak samo ! nie ma roznicy wogole nie ma trzeba go krecic tak samo dlugo! a powiedz mi jak moge sprawdzic cisnienie tej pompki ??? daltego tez mysle a moze przekaznik cos wali ??
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-24, 23:24   

Wczesniej :http://www.a8team.pl/topics12/1853.htm#16950 wspomniales o tym, więc zasugerowalem sie tym co sam napisales. A w pierwszym poście "Ale jak sie ja zgasi i zaraz odpali jest oki pali odrazu".
Nie przekaźnik, tylko zapewne sama pompa, lub zawór cisnieniowy (ale zła praca i tak będzie wynikiem uszkodzonej pompy, jesli w całym ukladzie bedzie niskie cisnienie).
Przekaźnik działa skoro pompa idzie jak przekrecisz kluczyk. Problem z elektryką też bym wykluczył bo jak wspomnialem - wywalil by błąd zaraz.
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-25, 10:09   

wiesz juz nawet bardzo bym chcial zeby to byla pompa przynjmnie kupil bym i by nie bylo problemu , tylko powedz mi czy prz listwie wtryskiwaczy jest jakiekies gniazdo zeby podlaczyc manometr czy trzeba pod pompe gdzie sie podalczac?? i jakie cisnienie mialo by być w jakich granicach jest wydajna 3,5- 4 bar ?

[ Dodano: 2010-05-25, 11:56 ]
znalazlem jescze jeden temat uzytkownik ogród-Lca mial taki sam problem ze na ciplym nie chcial mu palic,ale widze ze nie dokonczył swojej wypowiedzi czy uporał sie z problemem ??

http://www.a8team.pl/topics14/696.htm
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-25, 11:28   

Sprawdź też to:
http://www.audipages.com/...leakrepari.html
Podpiąć manometr w listwie wys ciśnienia na poczatek, choc w sumie jak okaze sie to pompa to i tak ja bedziesz wyciagał. Albo układ nieszczelny (byc moze przy okazji go zapowietrza), albo niskie cisnienie (np przez ta pompe), albo jedno i drugie.
Jeśli pompa da te 3,6-4bara to jest ok, jesli manometr wskaze za niskie ciśn - to wiadomo.
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalek 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: Audi a8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 57
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-05-25, 18:28   

dzis go odpalilem zimego odpalil jak trzeba, i zaraz patrzylem na ten waz paliwowy co dochodzi do wtryskiwaczy no i z niego troche cieknie tam gdzie wyslales mi ta porade jak zarobic zeby nie ciekło. Tylko jest jedno ale jak juz sie rozgrzeje to przetaje z tego wezyka cieknąć? jutro jade na sprawdzenie tego cisnienia tej pompki. Ale jescze wykonam mu jeden zabiego pśukne mu Plaka albo jakiegos smostartu ciekwe czy odpali odrazu...
 
 
bobasgoleniow 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Q5 2.0 TDI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 97
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2010-05-28, 14:43   

dice11 nie mul przekaznika z bezpiecznikiem z boku po prawej nie ma zadnych przekaznikow tylko bezpieczniki kolego a przekazniki wszystkie sa pod ta drewniana plyta na podlodze po prawej stronie jest tam tez przekaznik od pompy paliwa jest tam opisane wszystko takze bez problemu> :idea:
_________________
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-05-28, 15:17   

Mea culpa, masz rację :oops: jednak w tym przypadku dolegliwośc samochodu autora nie bedzie z nim zwiazana.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.