Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] 380 mm w D2  
Autor Wiadomość
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-03-15, 20:28   [D2 FL ALL ] 380 mm w D2

Przymiarka na sucho ale będzie to działać.

DSC_2304.JPG
Plik ściągnięto 138 raz(y) 117,11 KB

_________________
Narazie czytam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-15, 20:31   

Jak ma nie działać skoro 385mm (S8 i W12 D3 ) mieści się w tą felgę :P Ilu tłoczkowy to zacisk?
_________________
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-03-15, 21:45   

Przecie nie pisze ze to odkrycie Ameryki.
I nie bawił bym się w 380 jak by zestawy 385 były tańsze i dostępniejsze.
Zaciski 2 tłoki z D4. Bede zmieniał kolka na letnie to zrobię fotostory.
_________________
Narazie czytam
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-03-15, 21:48   

Koncepcja na zaciski z d4 jest fajna , tarcze 380mm tez z d4 ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-15, 22:10   

Nie to, że chce naskakiwać.. ale dostępność zacisków do d4 też nie jest oszałamiająca.. :) P&P są tak jak w przypadku zestawu z D3?
_________________
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-03-15, 22:13   

Tarcza z D3 385 akurat u mnie stoczona ale nie potrzeba tego robić bo zacisk obejmuje. Zdjąłem ze względu na wagę i masę wirującą.
Byc może tarcza 380 z D4 pasuje, ja nie znalazłem wiarygodnych informacji jaka ma wysokość. Może ktoś wie?
Zwrotnica alu.
Edyta, P&P.
_________________
Narazie czytam
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-03-15, 22:56   

olozwirski napisał/a:
Może ktoś wie?
Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-03-15, 23:15   

danishow napisał/a:
olozwirski napisał/a:
Może ktoś wie?
Średnica 380, grubość powierzchni ciernej 36, całkowita grubość 52,4, średnica otworu piasty 68mm ;)

To z D4 nie będą pasować P&P, ale w sumie można dać podkładki 7mm i będzie robić.

[ Dodano: 2016-12-03, 15:17 ]
Trochę się zeszło z wymiana, czy lepiej hamuje to się nie wypowiem bo mam skrzynie po remoncie i uprawiam psj...
Na aucie:

3.jpg
Plik ściągnięto 55 raz(y) 118,09 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 113 raz(y) 173,49 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 126,76 KB

_________________
Narazie czytam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-12-03, 16:53   

A teraz powiedz ile to cenowo wyszło i jak sprawuje się tarcza po stoczeniu 5mm. Szkoda, że zaciski to nadal 2 tłoki pływające. Lepiej byś wyszedł na zestawie z w12.
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-03, 17:17   

Super to wyszło ,zastanawiam się tylko jak będzie to hamowało względem tyłu 270mm ( no chyba ze tył masz też zmieniony ) moim zdaniem trochę duża różnica średnic tarcz przód 385 a tył 270
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-12-03, 18:27   

Z tyłu z tego co kojarzę kolega miał 330 z Q5.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-12-06, 22:00   

Mnie to kosztowało koło 2500 (zaciski 500, tarcze 500 + 150, klocki coś około 1000 + malowanie, wężyki nowe, płyn) Na zaciski i tarcze to były ceny okazyjne, teraz zaciski widziałem na allegro po 500 za szt.
A tarcze spisują się dobrze, ztoczyłem tylko to co nie było potrzebne.
_________________
Narazie czytam
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2017-12-01, 17:08   

Kupilem zacisk z D4, a nie D3 bo wygladaja jak nowe (mlodszy rocznik + brak soli - UK).
385 obciera o zacisk. Szkoda go niszczyc, lepiej stoczyc tarcze z S8 D3 do tego rozmiaru a nie bawic sie w podkladki. Po zimie swap to beda zdjecia jak kogos interesuje.
_________________
Black Cars Matters
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-12-01, 22:15   

dice111, jak ogarniesz temat to podziel się fotkami. Chętnie polookam ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-12-02, 00:01   

Pomysł tarczy 380 z D4 nie jest zły. Można powiedzieć najprostszy i najtańszy, ale pod warunkiem że się te tarcze ma. Robi się przelotowy dystans z płaskownika 7mm pomiędzy zwrotnicę a jarzmo, do tego dłuższe śruby i tyle. Tarcze do D3 są po prostu tańsze i jest większy wybór zamienników. Minus taki, że trzeba mieć kogoś kto je przetoczy. Za to 330 tylne z D4 są praktycznie identyczne jak te z Q5. Chyba nawet te z D4 były pół kilo lżejsze na sztuce.
Wracając jednak do tego czy 385 wejdzie w ten zacisk - wejdzie. Na styk. Teoretycznie można zostawić jak jest pytanie tylko jak to będzie hałasować jak tarcze pokryją się korozją. Alternatywą toczenia jest przeszlifowanie zacisku. 2.5mm - dużo, niedużo... Z jednej strony jest z czego zbierać, z drugiej ten zacisk wygląda o wiele mniej pancernie jak zwykły dwutłok pod 360 z D3.
W każdym razie uważam, że to jest obecnie chyba najlepsza alternatywa dla poszukujących czegoś w rozsądnej cenie (jeśli w ogóle za rozsądne bierzemy pakowanie w 20 letniego trupa 1/3 jego wartości) i w miarę na zasadzie podmiany części bez zbytniej rzeźby.
Aha, kwestia kół. O ile w Avusa I wejdzie to w 'pająka' Ronala jestem przekonany że już nie.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.