Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] problemy które niedługo zostaną rozwiąz  
Autor Wiadomość
bezimienny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-25, 00:14   [D2 96 4.2PB/LPG ] problemy które niedługo zostaną rozwiąz

Witam Panowie. Wymienię po krótce problemy z jakimi się borykam, ale postawiłem sobie poprzeczke. zrobię ją na cacy.

Zacznijmy od tego w jakim stanie ją dostałem.
Nie znałem się na automatach, wdepnąłem delikatnie mówiąc w kupę.
Kupiłem A8 D2 za poczciwe 12 tysięcy, gdzie sprzedawca zapewniał mnie o swojej bezawaryjności, przez telefon prosiłem by samochód był zimny jak przyjadę. Kiedy za 1 razem przyjechałem był letni (była zima). Zwróciłem na to uwagę i prosiłem by na następny raz był zimny. drugim razem poprosiłem by był zimny, powiedziałem że będę n 16 i spytałem się czy samochodem będzie jeżdżone, sprzedawca zapewniał że nie jeździł od 2 dni i nie będzie ruszany, przyjechałem 3 godziny przed czasem by sprawdzić czy nie robi w konia, samochód był delikatnie letni co świadczyło o tym że było coś robione, wytlumaczył się tym że przestawił by umyć go, fakt, był czysty, mówił że olej wymieniany, że nowe tarcze, prawie pełny bak paliwa, ideał, kupiłem, już po tygodniu zaczęły się dziać cuda kiedy a8mka miała mniej niż pół baku paliwa, już wtedy ogarnąłem że musi być coś nie tak z pompą, wymieniłem pompę paliwa, jednak dalej to samo, regulator ciśnienia paliwa, to samo, w lato zaczęły dziać się cuda, samochód mocno się przegrzewał, w gorączki płyn chłodniczy potrafił wystrzelić zbiorniczkiem wyrównawczym. od razu wiedziałem że uszczelka będzie do wymiany, gdyż olej też lubi łyknąć. zbierałem pieniądze na wszystko co będize potrzebne by wydać na raz i mieć spokój cały czas.
Zamówiłem nowe tarcze na przód Febi Bilstein + klocki Denckermann + tył to samo
rozrząd Conti + pompa wody
Pompa wspomagania
komplet uszczelek pod głowice, klawiaturke itp itd
uszczelka pod miske
Głowice idą do planowania, po złożeniu silnik będzie na nowo pomalowany (chrzesny lakiernik)
wahacze cały komplet
stwierdziłem że fotel kierowcy oddam do obszycia, jednak całość pomaluje samemu aerografem z farbą do skóry i wyjdzie taniej i będe miał zestaw na dłużej by odnowić skóre nie tylko u siebie
po naprawie silnika i układu chłodzenia skrzynia na przegląd ale będize wyjęta na blat, każda uszczelka pójdzie do wymiany + sprawdzenie wału
felgi 20 cali RH NAJ
Lusterka Chrom
Chcę zachować go w jak najlepszym stanie, oryginałem nigdy nie będzie, zważywszy nawet na sam silnik, gdize było 3.7, a jest 4.2
Pod koniec tych modyfikacji umówiłem się na lato na nowy układ wydechowy z kwasówki z dwoma tłumikami końcowymi (2500-4300zł)

Mam nadizeje że budżet 15 kafli wystarczy

Każda wskazówka mile widziana :)
Pozdrawiam
_________________
Bezimienny
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-25, 00:20   

Po pierwsze to nie jest to post na temat-opisąłes jakas historie i nie wiem o co chodzi? WIęc go przeniose do działu paplaniny.

Po drugie to zrobiłes swapa na jakiegos ABZta kapcia i teraz go remontujesz?? <hmm>

Po 3 15 tyś to nie wiem czy wystarczy :]
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-03-25, 01:06   

Apophis napisał/a:
Po drugie to zrobiłes swapa na jakiegos ABZta kapcia i teraz go remontujesz??

Wydaje mi się że kolega kupił już de dwójke z 4.2 przy czym po VINie wychodzi że siedziało 3.7.

bezimienny napisał/a:
Mam nadizeje że budżet 15 kafli wystarczy

Nie ździw się :P

A tak od siebie dodam że też się kiedyś wkopałem w trupa D2. Nie lepiej Ci było to sprzedać za te 10tyś dołożyć te 15 które masz w budżecie i kupić porządny egzemplarz w oryginalnym stanie? Jeszcze by Ci zostało na "pakiet startowy" trochę grosza :)

P.S. Zarzuć jakąś fotką :)
 
 
bezimienny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-25, 11:42   

Czyli mówicie ze lepiej sprzedać? Tak czy owak bede musiał wymienić uszczelki pod głowicami żeby płynu nie wywalało bo w lato cuda beda sie dziać. Najwyzej zaloze te czesci ktore juz kupilem, to bedzie mniej do przyczepienia sie i cena delikatnie pojdzie w gore :D

270472_406333452771844_1868807455_n.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 119,65 KB

10959679_817949531606406_5718520058478146927_n.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 80,44 KB

10947306_817950181606341_8987479974333295889_n.jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 94,66 KB

11019548_868717166529642_4223883134253232324_n.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 36,86 KB

_________________
Bezimienny
 
 
Nyku 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 274
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-03-25, 22:07   

bezimienny napisał/a:
Czyli mówicie ze lepiej sprzedać?

Wiesz decyzja należy do Ciebie ale sam się kiedyś zaparłem że będę robił moją poprzednią. Włożyłem nie dużo bo z 3tyś a w niej dosłownie dzień w dzień coś nowego wyskakiwało.
Skoro u Ciebie jest tyle do roboty to nie ździw się jak co chwila będzie wyskakiwać coś nowego co do tej pory jeszcze nie dało o sobie znać. Ktoś nie dbał o samochód i tyle. Włożysz kupę kasy która nigdy Ci się nie zwróci a usterka będzie gonić usterkę.

Poprzedni właściciel kupił sobie tą D2 pewnie z taką samą myślą, że będzie robił ale w końcu przychodzi czas gdzie ręce opadają i się sprzedaje. Zwykle z dużą stratą, kupuje następny, pojeździ aż znów przewyższy to jego portfel i goni dalej...

Wiem sam po sobie... Ja za swoją pierwszą dałem 12,500. Dołożyłem ok 3,000 i poszła za 10,500 bo nikt więcej nie chciał dać. Kupił również młody chłopaczek młodszy od nas. Wpakował ok 3,000 i sprzedał za 9,000 z tym że jemu to się akurat śpieszyło bo podjął decyzje o "ucieczce" z kraju.

Ile kasy nie włożysz będzie to przedlift z 96r po swapie (jeszcze nie wiadomo czy dobrym)
Za te 20tyś kupujesz już ładnego polifta a wierz mi na słowo miałem to i to i nikt mi nie powie że niema różnicy :)


P.S. W jakiej kondycji automat? Masz jakiś papier że była regenerowana skrzynia? Jeśli nie to duże prawdopodobieństwo że nie była a to oznacza że lada moment może klęknąć. Koszt? 5-6tyś. Już połowa Twojego budżetu idzie tańczyć walca a jeżeli będziesz chciał odsprzedać prefla z padniętą ASB to nie łudź się na wiecej jak 5tyś :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-25, 23:54   

bezimienny napisał/a:
Zamówiłem nowe tarcze na przód Febi Bilstein + klocki Denckermann + tył to samo

bezimienny napisał/a:
Pod koniec tych modyfikacji umówiłem się na lato na nowy układ wydechowy z kwasówki z dwoma tłumikami końcowymi (2500-4300zł)

A nie lepiej wydech zostawić w spokoju i tą kasę przeznaczyć na inne pierdoły?
bezimienny napisał/a:
skrzynia na przegląd ale będize wyjęta na blat, każda uszczelka pójdzie do wymiany

Kpl uszczelnień to prawie 1200zł

Jak tyle robisz przy silniku to wszystkie simmeringi obowiązkowo do wymiany, na wale 2 i wałkach 4 + 2 zaślepki.
Nyku napisał/a:
Za te 20tyś kupujesz już ładnego polifta

Ładnego, ale i tak kasa pójdzie mniejsza lub większa na odchwaszczanie.
_________________
 
 
bezimienny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-03, 17:32   

Tak więc Panowie w czas kiedy Mm i tutaj nie było zacząłem od tarcz, z przodu do wymiany poszły dwa wahacze, Oslona przegubu z prawej , przegub z lewej, tarcze i klocki, zaciski na czerwono, z tyłu tarcze, klocki, Oslonagumowa poloski, wklad filtra powietrza, niedługo tez wy mi tykne zaciski z tyłu bo prawy ma zapieczony tloczek i ma problem z powrotem, kupuj używki od kumpla który ma 3 a8mki na części :) postaram się dodac na dniach zdjecia jak to te ta wygląda :)
_________________
Bezimienny
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-04-03, 17:57   

bezimienny napisał/a:
niedługo tez wy mi tykne zaciski z tyłu bo prawy ma zapieczony tloczek i ma problem z powrotem
Działaj, działaj. Jakby co to mam nowy, oryginalny na sprzedaż ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
bezimienny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-03, 18:03   

danishow napisał/a:
bezimienny napisał/a:
niedługo tez wy mi tykne zaciski z tyłu bo prawy ma zapieczony tloczek i ma problem z powrotem
Działaj, działaj. Jakby co to mam nowy, oryginalny na sprzedaż ;)


Ale jeden czy dwa ? Na jaka tarcze ? Jakie klocki ?
_________________
Bezimienny
 
 
mardeco 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2/A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-04-03, 21:03   

kolego ważne jesli tylko chcesz to osiagniesz wszystko :] jesli sam porobisz autko to bedziesz miałe pewnosć ze jest git ważne zobacz ciśnienie spręzania jak jest git to warto jesli nie wydaje nie przyjemnych dzwieków
ja sam teraz robię remont i nie jest zle ceny nie powalają za komplet uszczelnień wołają 450zł a nie jak kol napisał 1200 pozdrawiam i powodzenia
_________________
Witam wszelkie sprawy związane z forum proszę kierować na 790531108 z braku czasu niestety jestem dość. Mało aktywny na forum pozdrawiam
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-04-03, 21:07   

Marcin - komplet uszczelnien do skrzyni nie kosztuje 450zl :) Tylko 1200zl , 450zl kosztuje do skrzyni w BMW
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-03, 21:13   

Tez płaciłem 1200 za uszczelki :)
 
 
mardeco 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2/A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-04-03, 21:54   

a do skrzyni soory :) al myślałem że chodziło o silnik bo z tego co dostałem od cb to jakoś tak chyba było :) <brawo> mój błąd <okok>
_________________
Witam wszelkie sprawy związane z forum proszę kierować na 790531108 z braku czasu niestety jestem dość. Mało aktywny na forum pozdrawiam
 
 
bezimienny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-03, 22:05   

mardeco napisał/a:
kolego ważne jesli tylko chcesz to osiagniesz wszystko :] jesli sam porobisz autko to bedziesz miałe pewnosć ze jest git ważne zobacz ciśnienie spręzania jak jest git to warto jesli nie wydaje nie przyjemnych dzwieków
ja sam teraz robię remont i nie jest zle ceny nie powalają za komplet uszczelnień wołają 450zł a nie jak kol napisał 1200 pozdrawiam i powodzenia


Dokladnie tak, poczynajac od głupiego skuterka z chin za 3000 wlożyłem w niego 2 razy tyle, wydech za 1200, wały, cylindry po pół tysiaka, chodzi od 2007 roku do dziś dzień i brzmi jak Nowy, audi a6 c5 kupiona za 18000, wlozone drugie tyle i brzmi jak nówka, Honda CBR 600 f2 z lat 90tych cyka jak marzenie,
I terraz wisienka na torcie... volkswagen golf mk1 Z 1978 roku z wlozonym przeze mnie silnikiem 1.8t. Co prawda robiony od 3 lat juz ale podejrzewam ze Z rok i Bedzie już uratowany cudem po za wartym 2600. Taki mój los, uwielbiam robić coś co 3/4 osób by po prostu oddało do żyda.
Tak niestety zostalem wychowany, nie sprzedaj, zastaw sie, napraw, bo przyjda takie dni kiedy za tym Zatesknisz.
Historia w pigulce :D
_________________
Bezimienny
 
 
mardeco 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2/A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-04-03, 22:50   

haha mam tak samo :) <chura>
_________________
Witam wszelkie sprawy związane z forum proszę kierować na 790531108 z braku czasu niestety jestem dość. Mało aktywny na forum pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.