Autor |
Wiadomość |
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-25, 04:53 [D2 98 4.2PB/LPG
] Wymiana przednich klocków
|
|
|
Witam mam problem z frezem na klockach tych przykrecanych do zacisku a mianowicie z ktorej strony ma byc?
Chodzi o układ lucasa z 8 ma klockami. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-25, 12:41 Re: Wymiana przednich klocków
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | Witam mam problem z frezem na klockach tych przykrecanych do zacisku a mianowicie z ktorej strony ma byc?
Chodzi o układ lucasa z 8 ma klockami. |
hmmmm.... nie kojarzę klocków hamulcowych które przykręca się do zacisku hamulcowego
Może jakieś zdjęcie poglądowe? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-25, 14:00
|
|
|
Dwa klocki wchodzą w tłoczki a twa się przykręca do jarzma. Tylko nie wiem jak mają być frezy w ktorą stronę??? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-25, 14:03
|
|
|
Mam takie heble u siebie też. Dwa klocki mają blaszki-sprezynujące które wciska się w tłoczki a te do jarzma to sa na tasme dwustronną. To wszystko. Nie ma tam żadnych przykrecanych klocków.
Akurat MichałWruszak ma na sprzedaż komplet i zadnych srubek tam nie ma
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-26, 04:43
|
|
|
Nie mowcie że nikt nie miał nigdy tych srezowanych klocków. Ja teraz mam komplet trw i chcialbym to założyć jak należy dlatego się radzę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-26, 07:30
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | Nie mowcie że nikt nie miał nigdy tych srezowanych klocków. |
Daj zdjęcie jak to wygląda, może to nie są od tego modelu.
Czy to są te same co na zdjęciu dał Apo , czy inne ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-26, 17:41
|
|
|
takie same tylko mają sfrezowane boki z jednej strony
20160326_174107.jpg
|
|
Plik ściągnięto 7289 raz(y) 10,87 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-26, 17:53
|
|
|
Chodzi o ten zaznaczony klocek .Dwa są sciete w prawo a dwa w lewo ja rozumię że te strzałki pokazują obrot tarczy do przodu i tak zakladam klocek
20160326_175150.jpg
|
|
Plik ściągnięto 50 raz(y) 173,5 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-27, 19:46
|
|
|
Pisałes o jakis przykręcanych a teraz widze nowośc jakies spiłowane klocki-zaprawde chcesz wierzyć w jakies bajki zakładaj ja aniu u siebie ani innych nie widziałem takich patentów. Miało by to chyba słuzyc jedynie osłabieniu siły hamowania? |
|
|
|
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-03-27, 20:18
|
|
|
Mam tez klocki ze spiłowaniem TRW i na gorze sa strzałki ja dalem w kierunku do przodu.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2016-03-28, 12:30
|
|
|
Spiłowanie klocka słuzy zapobieganiu piszczenia, a te na kleju sa przykrecane do jarzma jedna srubka .Robiłem to kilka razy tylko zawsze kupywałem klocki gorszych firm ,które nie miały tego sciecia. Popatrz na klocki w innych autach bardzo często mają obie krawędzie zefrezowane. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-28, 14:39
|
|
|
Ja przerabiałem kilka ósemek i w żadnej nie widziałem śrubki
Ścięcie to delikatne na samym rancie a nie jak z twego foto 1/3 klocka nie ma-toz to żenada,nie piszczy i nie hamuje |
|
|
|
|
|