Autor |
Wiadomość |
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2010-05-27, 19:35 [D2 97 4.2PB/LPG
] Regulacje STAG 300
|
|
|
Witam wszystkich proszę o poradę co zrobić jakie parametry ustawić w stagu 300 bo gazownik sobie nie daje rady autko jak wrzuci na trzeci bieg kolejno do góry jadąc równo czuć jakby poszarpywało nie równo pracuje silnik nie ma płynności na parkingu też lekko nim trzepie
reduktor KME GOLD
listwy valtek czerwone
Proszę o porady bo mnie już krew zalewa z tym ich ustawianiem
może dysze za małe albo zbyt duże rozwiercił na 2,1 mm
czasy wtrysku na gazie wahania 2,7 do 3,1 |
|
|
|
|
|
|
|
greg26
Moje A8
Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 385 Skąd: GA
|
Wysłany: 2010-05-27, 19:49
|
|
|
Napisz czy dopiero założyłęś gaz,czy nabyłęś auto z zamontowaną instalacją-to jest istotne.Co do czerwonych valteków to uważam iż są to najgorsze wtryski jakie są na rynku.Miełem je w 3 autach i w każdym się posypały po 15 -20 tysiącach.Może to przez le listwy ci szarpie,miałem tak w poprzedniej a8.Na twoim miejscu wywaliłbym te valteki i założył coś normalnego np.magic jet . |
|
|
|
|
|
|
|
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:11
|
|
|
kupiłem auto bez instalki zakładalem nową zrobiłem na niej jakieś 10.000 tak mnie wkurza ta kiepska praca silnika że szok nie wiem czy to może mieć też związek założyłem nowe świece ngk jedno elektrodowe poprzednio były boscha trzy elektrodowe |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:37
|
|
|
Mam STAGA 300 w AQF 4.2, i chodzi idealnie. Ktoś spieprzył u Ciebie robotę.
Żeby nie tracić czasu, skontaktuj się z polecanym już na forum zakładem, może poprawią błędy : http://www.nowotczynscy.pl/
Montowałem tam gaz do trzech aut, poprawiałem jedno po paprochach z Torunia, wszystkie to 6 cylindrowe mocne niemieckie auta. Kilkunastu znajomych zamontowało tam LPG, mimo 120-160km do domu. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-05-27, 20:38
|
|
|
Witam
Robert, tak w skrócie, reduktor jak nowy to pociągnie, przy długim ostrym bucie nie da rady,gaz zamarznie, polecam dwa reduktory, przy spokojnej emeryckiej jeździe Gold ok, ale z upływem czasu siadają mu parametry i nie ogarnie, waldemary czerwone odłóż na półkę, magic jet to optymalny stosunek jakości do ceny, dysze 2,1 za małe, czasy wtrysków to chyba podajesz na wolnych, nie wiem jak sondy stoją, ciekawe jak tam u ciebie miedź i wielozawór, przyczyn źle działającej LPG może być wiele, polecam ci szybko znaleźć kolesia co ogarnia choć troszkę temat LPG, bo ten twój DRUCIARZ to nadaje się do matiza z 3 cylindrami, a nie V8, skutkiem tego będzie szybki remont silnika bo masz pewnie za ubogo, no widzę że jesteś z Torunia, polecam ci zakład Nowotczyński - Mława, wpisz w Google, polecam kolesia, zrobił już sporo tych aut i nie słyszałem żeby coś było nie tak. |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-05-28, 09:49
|
|
|
ja bym wstawil tylko velteki zolte 1 ohmowe, skalibrowal je, ustawil mapy i bedzie chodzilo jak trzeba. Mam ta sama instalke, reduktor mam do 400 KM i przy dobrze zgranych parametrach jak wcisne w podloge to nawet nie pierdnie |
|
|
|
|
|
|
|
toom_ek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL AQF
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 107 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 2010-05-28, 17:04
|
|
|
mam stag 300 , szare valteki i kme gold i lata bez problemowo, jak daje do oporu nic sie nie dzieje tylko w fotel wgniata :mrgreen: |
_________________ toom_ek |
|
|
|
|
robert2829
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 21 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2010-05-28, 18:43
|
|
|
dzięki wszystkim muszę umówić się na przegląd w tym warsztacie z Mławy pewnie ogarnie pozdro
a jeszcze na marginesie instalka totalnie nowa miedz zasilanie 8
sondy ok
czasy wtrysków jakie podałem to są na wolnych obrotach |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-05-29, 19:47
|
|
|
WITAM
Podepnę się do tematu bo mam problem z instalką STAG 300 reduktor KME GOLD
Mam problem polegający na przełączaniu się z gazu na benzynę podczas dodawania gazu w trakcie ruszania lub jazdy. Podłączyłem laptopa i wyszedł błąd "NISKIE CIŚNIENIE GAZU", wcześniej problemu nie było zrobiło się tak po zatankowaniu do pełna i przejechaniu ok 2km.
Temat poruszyłem na forum LPG
http://lpg-forum.pl/viewt...der=asc&start=0
ale może ktoś z posiadaczy A8 miał takie problemy i jak je rozwiązał? |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:18
|
|
|
Witam.
W pierwszej kolejności obstawiam na złą jakość LPG, proponuje spuścić (będzie ciężko) i zatankować na markowej stacji jeszcze raz, jak nie pomogło, to sprawdzić filtry ciekłe i lotne, następnie wtryskiwacze, albo kalibracja albo czyszczenie, no i na końcu reduktor, jak powyższe nie pomogło to może być do regeneracji. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:25
|
|
|
Gaz tankuję tylko na markowych stacjach, filtry nowe, kalibracja była.....a czyszczenie czego reduktora czy wtrysków??? |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:30
|
|
|
Witam
Zakładam, że instalacja szczelna i trzyma ciśnienie po redukcji, czyszczenie oczywiście wtryskiwaczy LPG, w zależności jakie tam masz, jak nie pomoże to proponuje kupić zestaw naprawczy do reduktora. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:35
|
|
|
Raczej zestaw naprawczy reduktora będzie użyty,ale czy jest to na tyle skomplikowane czy sam wymienię te wszystkie gumki??? Przydałby się jakiś schemat reduktora.... |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:39
|
|
|
Witam
Jeżeli trochę działasz w smarach i śrubach, to nie widzę problemu z wymianą, prosty demontaż i złożenie, po wymianie membrany konieczne ustawienie ciśnienia na reduktorze, autokalibracja, mapy i mnożnik na drodze. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-05-29, 21:44
|
|
|
Z zabawą to nawet lubię trochę pogrzebać ale boję się że jak rozbiorę to nie złoże dlatego wolałbym mieć jakiś schemat a ty robiłeś już coś takiego? |
|
|
|
|
|