Autor |
Wiadomość |
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 09:29 [S8 D2 02
] wielkość klocka dla hamulca tył 280mm
|
|
|
zakupiłem na tył nowy zestaw hamulca.
tarcza 8E0615301B - 280X22MM 5/112 + klocek TRW
Po założeniu klocek nie pracuje na całej tarczy. Czy tak ma być?
Dodaję zdjęcia żeby lepiej było widać o co chodzi:
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 10:31
|
|
|
faktycznie widzę, że 823 nie jest wymieniony dla mojego auta.
Dziwne że zarówno 823 jak i 1330 maja takie same wymiary fizyczne, jedynie 1330 mają grubsze okładziny.
Producent TRW AUTOMOTIVE
Indeks GDB1330
Szerokość [mm] 87
Wysokość [mm] 52,9
Grubość [mm] 17
System hamulcowy TRW
Producent TRW AUTOMOTIVE
Indeks GDB823
Szerokość [mm] 87
Wysokość [mm] 52,9
Grubość [mm] 15
System hamulcowy TRW
tak to jest jak człowiek sam wszystkiego nie sprawdzi tylko odbierze ze sklepu |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 12:06
|
|
|
wyjątkowo potrzebowałem od ręki to teraz mam nauczkę
Masz może na stanie 823 i 1330? Albo coś podobnego innego producenta.
Czy mógłbyś zrobić zdjęcie czy te 1330 faktycznie są szersze i przykrywają całą tarczę?
Bo gdzie nie szukam tam wszędzie podają, że poza grubością okładziny to klocki się nie różnią. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-04, 12:13
|
|
|
A to porównac ze starymi nie dało się? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 12:24
|
|
|
Apophis napisał/a: | A to porównac ze starymi nie dało się? |
stare były też takie małe.
michalwruszak napisał/a: | U Ciebie może być jeszcze inna kwestia jednak , może któs pozbył się jarzm pod 280mm i wstawił zwykłe od 269mm |
to jest chyba najbardziej prawdopodobne. Da się to jakoś zmierzyć, które jarzmo mam? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 12:38
|
|
|
pomimo oczyszczenia są w wersji ekstra rdza. Niestety nie da się jarzma odkręcić bo śruba w alu zwrotnicy zapieczona (alu się utleniło) i ani drgnie
postaram się jednak zrobić jakieś zdjęcia może uda się coś ustalić.
Z jarzmem dziwne było to że wycięcie na tarcze dużo bardziej przylegało z przodu niż z tyłu tarczy. Jakby tarcza za bardzo odstawała od piasty.
rysunek poglądowy
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2016-04-04, 13:07
|
|
|
JA mam dokladnie tak samo
klocek niepogrywa calej tarczy |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-04, 13:45
|
|
|
Bo jest zły zacisk i klocek do wiekszej jak 269mm tarczy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 14:05
|
|
|
z tego co widzę w etce jarzmo ma numer 4b0 615 425 B zarówno dla kodu wyposażenia
- PR-1KE - 269x22
- PR-1KW - 280x22
a jarzmo o numerze 4b0 615 425 C jest dla tarcz 280 dla samochodów pancernych.
z tego by wynikało, że jarzmo dla całej gamy A8/S8 jest takie samo dla 269/280.
krzychu22.p1i napisał/a: | Bo jest zły zacisk i klocek do wiekszej jak 269mm tarczy. |
dla 269 i 280 w etce występuje jeden typ zacisku:
- 4D0615423E - lewy
- 4D0615424E - prawy |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Domowy
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013 Posty: 81 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 14:31
|
|
|
niestety nie mam zdjęć zacisku. dziś porobię zdjęcia może będzie widać numery.
serdecznie dzięki dla wszystkich za dotychczasową pomoc |
|
|
|
|
|