Autor |
Wiadomość |
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-09, 15:55
|
|
|
84,5mm |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-09, 20:48
|
|
|
Gdyby było więcej wymiarów to bym podał... Wymiar jest z etki. W elsie nic nie ma o pierścieniach w abz. Nr oe 3 pierścionków: 077198151F |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
slaid
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: rafał
Jeżdzę: Audi a8/a6/acq
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 59 Skąd: olsztyn
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2018-09-25, 12:24
|
|
|
Tomring robi pierścienie na zamówienie . Jak nie znajdziesz zamiennika to może warto się zapytać . Nie wiem tylko jak z materiałem oryginalnych pierścieni bo tam tylko z żeliwa chyba robią |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-09-27, 10:58
|
|
|
slaid napisał/a: | Wydaje mi się, że wymiary powinny wynosić:
84.5
1.75 - 1.75 - 3.0 | Takie powinny być, pasują też do: AKG, AEM, AGH, AEW i AKJ.
Komplet w ASO kosztuje około 2400 zł, zamienniki chodzą po około 1000-1400 zł komplet.
Jak coś daj znać, może uda się jeszcze załatwić. Pzdr. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-09-27, 12:26
|
|
|
Ja wymienialem. Michal zalatwial mi ostatnio i byly klopoty a to bylo w zeszlym roku w drugiej polowie. Placilem kolo 1k za komplet ale byl problem z dostepnoscia. Pogadaj z Michalem moze ma jakis namiar jeszcze. Jak nie ma to moze Daniel pomoze. Ja w razie comoge cyknac ci fotki opakowan i numerow zamiennikow ktore kupilem. Opakowania jeszcze zostaly a w nich w srodku komplet uzywek |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-09-27, 19:06
|
|
|
Kurcze to z kąd znaleźć takie pierścionki? Coraz miej części do naszych babci jest, i jak tu tego klasyka w formie trzymać? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-09-27, 20:33
|
|
|
zadrutowac |
|
|
|
|
|
|
|
Maroo
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 d2
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 04 Lip 2016 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2018-09-28, 07:48
|
|
|
wedlug mnie jak Daniel Ci nie pomoze to trzeba dorabiac. Remont motoru bez wymiany pierscieni i panewek oraz kompletu uszczelnien jest wedlug mnie wywalaniem kasy w bloto. W ogole taki zabieg mozna co najwyzej nazwac odswiezeniem a nie remontem. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-13, 18:53
|
|
|
Maroo napisał/a: | http://tomring.pl/ Może tu warto spytać? |
Dzwoniłem dziś do nich i zeczywiscie tylko z żeliwa robią, pan mi powiedział że potrzebuję jeszcze wiedziec które pierścienie trzeba pochromować, i z czego były orginalne pierścienie,, no kurcze ciemny jestem w tym, |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|