Autor |
Wiadomość |
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-04-13, 12:17 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Wymiana płynu wspomagania.
|
|
|
Witajcie.
Tak więc doprowadzam audiczke do porządku.
Zaniedbałości po poprzednim właścicielu.
Zauważyłem że na wolnych wspomaganie działa na obrotach już ciężej jest malutko płynu i w dodatku czerwony jakiś !!!
Dzisiaj jadę do seriwsu po OEM'owy, żadne FEBi nie wchodzi w grę.
Dokładnie ile wchodzi go tam bo jeśli dobrze wyczytałem to ok.1l.
Chce kupić 2l jednym przepłukać a drugi na czysto zalać.
Z tym, że jak dokładnie spuścić cały płyn wysysanie ze zbiorniczka odpada bo i tak coś zostanie, można zrzucić któryś wąż tak by cały splynął, zalać nowy, powtórzyć operację i zalać już na gotowo ?
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 01:53
|
|
|
litr starczy jezeli przewod od pompy zrzucisz jak plukanie dokladne to bodajze litr wiecej..
tez mialem sie za wymiane brac ale czasu brakuje - wymiana oczywiscie tylko na ori
przy szybszej jezdzie kierownica ma chodzic ciezej |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-04-14, 06:48
|
|
|
To tak właśnie jest na postoju lekko im szybciej tym ciężej rozumiem że są opory i auto długie.
Czyli myślisz że 2 litry może być zbyt mało ?
Mam na warsztacie jeszcze febiego więc ewentualnie zmieszam pół litra febiego i pół ori lub przepłukam układ poprostu febim a zaleje już OEM.
Biore prawdopodobnie ostatnie butelki z serwisu
Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 07:41
|
|
|
odpowietrzy sie sam, stan wysokosci oleju w zbiorniczku sprawdzasz poprzez odkrecenie korka i zakrecenie lekko i odkrecenie tam jest podzialka min /max
samochód przy wiekszej predkosci zmniejsza wspomaganie dla zwiekszenia bezpieczeństwa |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-04-15, 11:21
|
|
|
Tak dokładnie jednak zawsze robie kilka ruchów w prawo i lewo do oporu.
Co do podziałki to wiem.
Dzięki jutro może uda mi się po pracy to zrobić jak nie to dopiero poniedziałek, wtorek. |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-04-17, 11:57
|
|
|
fitman napisał/a: | (...)Chcę właśnie zrzucić przewód tak by zszedł cały ten badziew czerwony, zalać litr oem odpalić niech popracuję trochę, znowu spuścić całkiem, i zalać litr czystego na gotowo do jazdy, odpowietrzy się sam ? Zawsze daje koła prawo...lewo... i dolewam do maxa płynu. |
Wypłucz cały staroć całkowicie, bo w sumie nie wiadomo do końca, co to mogło być. Jak zalejesz nowy płyn (najlepiej ORI, różnica w cenie z Febi niewielka, ale na Febi potrafią się dziać cuda). Po wymianie, tak po 1-2 tysiączkach km wymień jeszcze raz - i to powinno wystarczyć już na dłuższy czas. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
fitman
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 72 Skąd: Gorzów Wlkp. Lubuskie
|
Wysłany: 2016-04-18, 07:51
|
|
|
Dokładnie dzisiaj będe jechał po nowy płyn i wiadomo że ori, różnica to jakieś 9 zł więc żadna.
Jutro będe robił płukanie układu i wymianę, dopiero mam czas cały weekend byłem w pracy niestety. |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-22, 17:42
|
|
|
Witam mam pytanie zostało mi po A4 połowe Butelki płynu do wspomagania SWAG 99 90 6162 mineral mozna by było dolać do tego układu taki płyn ? |
|
|
|
|
|
|
|
peter22
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: d3
Wiek: 42 Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 40 Skąd: Łódż
|
Wysłany: 2016-06-26, 13:53
|
|
|
ja już tez jestem po wymianie płynu od wspomagania i od razu hamulcowy poszlo po litrze. Mechanior mówi że dobrze ze zdecydowałem się na wymianę bo to co zleciało to była jakas masakra. Koszta niewielkie a pompa ma lżej na nowym płynie. ja zamówiłem 2 litry ori aso weszło 1 litr |
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-06-20, 12:43
|
|
|
Witam
Ja swoje plyny wszystkie regularnie wymieniam ale pytanie: jak nic sie nie dzieje to plyn wspmagania nalezy wymienic?
Dzieki |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-06-20, 15:03
|
|
|
Teoretycznie 60 tys / 2 lata. W praktyce najlepiej by było sprawdzić osad/w jakim stanie filtr/sitko. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|