|
Autor |
Wiadomość |
lord_wheel
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2016-04-13, 16:14 [D2 02 3.3TDI
] Problem z wrzuceniem 1-go biegu na ciepły
|
|
|
Mam problem ze swoją a8, na zimnym oleju auto chodzi bardzo fajnie przerzuca biegi płynie, nie przeciąga itp. Problem pojawia się przy rozgrzanym oleju. Nie mogę czasem nią ruszyć obroty skaczą a auto nie chce jechać, natomiast po przełączeniu na Tiptronic reaguje normalnie. (rzadko kiedy na tiptronicu się "zapomina"). Na komputerze pokazało, że wina leży po stronie cewek, tylko teraz pytanie, która odpowiada za pierwszy bieg? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 10:34
|
|
|
trochę cięzko powiedziec... która cewka za który bieg odpowiada .. kto ci takich głupot nabił
diagnostyka silnika to raz a skrzyni to dwa ...
jezeli masz klopot z obrotami to na vagu pokaze ci wypadanie zaplonu na ktorym cylindrze .. ale nie dziala to tak ze cewka odpowiada za dany bieg..
sprawa wyglada tak ze bieg jest sterowany dawka paliwa..
no chyba ze mowa o nowych silnikach audi lub silnikach hemi gdzie moc jest ograniczana poprzez wylaczenie zaplonu i dawki paliwa w codrugim cylindrze jezeli nie uzywasz pelnej mocy |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-04-14, 11:59
|
|
|
Koledze raczej chodziło o cewki elektrozaworów w płycie sterującej skrzyni, a nie cewki zapłonowe, które z resztą w 3.3tdi ciężko byłoby znaleźć.. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 12:49
|
|
|
aaa to przepraszam ... nie brałem pod uwage naprawy tego
moze poprostu olej trzeba by zmienic i filter ...
u mnie taka akcja sie dziwna dziala gdy auto odpalilem i sru bieg wsteczny to jak auto szarpalo...
ale to tylko gdy zapomne ze mam automat ....
jezeli nodmalnie odpale wrzuce bieg i poczekam i rusze to igielka
ale i tak olej i filter zmieniam w aso |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
lord_wheel
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Kwi 2016 Posty: 2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2016-04-17, 07:39
|
|
|
Olej z filtrem wymieniony. Cewki sprawdzone pod kątem oporów i wyglądają na dobre. W poniedziałek kolejny raz podepne się pod kompa i zobacze jakie będą błędy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |