Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] Problem z wrzuceniem 1-go biegu na ciepły  
Autor Wiadomość
lord_wheel 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2016-04-13, 16:14   [D2 02 3.3TDI ] Problem z wrzuceniem 1-go biegu na ciepły

Mam problem ze swoją a8, na zimnym oleju auto chodzi bardzo fajnie przerzuca biegi płynie, nie przeciąga itp. Problem pojawia się przy rozgrzanym oleju. Nie mogę czasem nią ruszyć obroty skaczą a auto nie chce jechać, natomiast po przełączeniu na Tiptronic reaguje normalnie. (rzadko kiedy na tiptronicu się "zapomina"). Na komputerze pokazało, że wina leży po stronie cewek, tylko teraz pytanie, która odpowiada za pierwszy bieg?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 10:34   

trochę cięzko powiedziec... która cewka za który bieg odpowiada .. kto ci takich głupot nabił <brawo>

diagnostyka silnika to raz a skrzyni to dwa ...

jezeli masz klopot z obrotami to na vagu pokaze ci wypadanie zaplonu na ktorym cylindrze .. ale nie dziala to tak ze cewka odpowiada za dany bieg..

sprawa wyglada tak ze bieg jest sterowany dawka paliwa..

no chyba ze mowa o nowych silnikach audi lub silnikach hemi gdzie moc jest ograniczana poprzez wylaczenie zaplonu i dawki paliwa w codrugim cylindrze jezeli nie uzywasz pelnej mocy
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-04-14, 11:59   

Koledze raczej chodziło o cewki elektrozaworów w płycie sterującej skrzyni, a nie cewki zapłonowe, które z resztą w 3.3tdi ciężko byłoby znaleźć..
_________________
Four rings to rule them all
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-04-14, 12:49   

aaa to przepraszam ... nie brałem pod uwage naprawy tego

moze poprostu olej trzeba by zmienic i filter ...

u mnie taka akcja sie dziwna dziala gdy auto odpalilem i sru bieg wsteczny to jak auto szarpalo...

ale to tylko gdy zapomne ze mam automat ....

jezeli nodmalnie odpale wrzuce bieg i poczekam i rusze to igielka

ale i tak olej i filter zmieniam w aso <amasz>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
lord_wheel 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 2
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2016-04-17, 07:39   

Olej z filtrem wymieniony. Cewki sprawdzone pod kątem oporów i wyglądają na dobre. W poniedziałek kolejny raz podepne się pod kompa i zobacze jakie będą błędy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.