Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-14, 10:23 [-
] Sposób na sonde za katem...
|
|
|
Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow
sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..
chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...
zapodaje linka http://7er.pl/showthread....lizator%C3%B3w)
co o tym myslicie
Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-04-14, 15:00
|
|
|
Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?
Cytat: | .15 Removing and installing Lambda probe
after catalytic converter -G130- - bank 1
Removing
– Unplug electrical connector -2- for Lambda probe after catalytic
converter -G130- - bank 1.
2 - 4-pin electrical connector for Lambda probe after catalytic
converter -G130- and Lambda probe 1 heater after catalytic converter
-Z29- (bank 1)
3 - 4-pin electrical connector for Lambda probe 2 after catalytic
converter -G131- and Lambda probe 2 heater after catalytic converter
-Z30- (bank 2)
To remove Lambda probe after catalytic converter -G130- (bank
1), the rear of the gearbox must be lowered to open the cable
retainer for the Lambda probe.
Procedures for lowering the automatic gearbox can be found in
the section:
♦ Removing and installing the gearbox support and gearbox
mounting ⇒ Rep. Gr. 37
Remove Lambda probe after lowering the gearbox.
– Release all cable ties on gearbox for electrical wiring of Lambda
probe after catalytic converter -G130- (bank 1). |
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-04-14, 19:19 Re: Sposób na sonde za katem...
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow
sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..
chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...
zapodaje linka http://7er.pl/showthread....lizator%C3%B3w)
co o tym myslicie
Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3 |
Testowałem nic nie dało, nawet błąd wywalał szybciej, zastosowałem emulatory i jest spokój, żadnych błędów, lewy wkręciłem bez problemu, prawy zdemontowałem katy odkręcając od kolektora wydechowego (trochę gimnastyki) zastosowałem kątowe, proste się nie mieszczą , w sobotę wrzucę fotki
dice111 napisał/a: | Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ? |
Można też starą zostawić jako zaślepkę, a nową wspawać w miejscu dostępnym - drut, ale łatwiej |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-04-14, 20:18
|
|
|
są takie tulejki |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-04-27, 15:51
|
|
|
Marcin i gdzie te fotki?? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-09-18, 12:20
|
|
|
Trochę późno,ale czasu zawsze brak:
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-09-18, 14:42
|
|
|
fajnie bo niektórzy wątpili że wejdą ale widać wchodza elegancko ...
w sumie uporałem sie z błędem regulacją lpg ale jak bym dłubał tam to bym tera wrzucił dla spokoju ..
jakie srernice ich były? wszystkie kolanka maja te same chodzi o otwór przez które spaliny przechodza do sond |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
monster_1973
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 90 Skąd: DE Hessen
|
Wysłany: 2016-09-25, 12:11
|
|
|
Ten post z 7-er jest mój. W BMW patent działał w 100%. W Audi, nie mam pojęcia.
Nie próbowałem.
Wcześniej zanim wstawiłem opornik w układ, też rozważałem montaż takich tulejek, ale wybrałem sposób z opornikiem.
W Audi może nie działać, ponieważ prawdopodobnie komputer potrzebuje inne wartości odczytów. Należałoby najpierw odszukać jakie wartości potrzebne są aby komputer przyjął je jako prawidłowe i następnie dobrać opornik tak, aby uzyskać właściwy odczyt. I wtedy będzie działać. Ja w mojej A8 nie mam sond za katem, więc nie sprawdzę.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|