Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problemy z LPG  
Autor Wiadomość
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-27, 09:51   [D2 96 4.2PB/LPG ] Problemy z LPG

Witam was wszystkich serdecznie. Kilka dni temu zakupiłem Audi A8 D2, były właściciel twierdzi, że nie jeździł na gazie.
Dziś wybrałem się na regulację, gazownik stwierdził, że nie da się wyregulować, ponieważ raz na jakiś czas drugi wtrysk przestaje pracować. Dodam, że auto faktycznie na gazie, szarpie, ma bardzo niskie obroty, po kickdownie nie chce jechać, wywala kontrolke CAT, na benzynie wszystko elegancko, Vag żadnych błedów nie pokazuje poza nieprawidłową pracą cylindra drugiego ale tylko na gazie, na benzynie wszystko jest okej!
No i gazownik powiedział, że na starcie wymienić listwy wtryskowe, mogę wziąć na próbę od znajomego Valteki, oczywiscie chce kupić całkiem inne, ale gazownik stwierdził, że mogą być to wtryski parownik lub jednostka sterująca.
Pytanie do was przedewszystkim jest takie czy warto w ogólę brać na próbę valteki ponieważ nie chce od razu ładować się w koszta jeśli może to być coś innego? Dodam że jeździły w S8 D2 i mogę je zabrać bo samochód został rozbity i znajomy zrobił na nich może ze 100km..
Drugie pytanie, nie mogę wyjeździć gazu do końca, tzn mam butle 55l, niby wyjeździłem do zera a na stacji weszło około 30 litrów.

Moja instalacja :

Jednostka sterująca : Agis i8
Czujnik ciśnienia : Absolute
Parownik/Reduktor : KME GOLD
Zawór odcinający : OMB
Wtryskiwacze gazu : VALTEK
Zbiornik LPG : T1b8738 poj/sr : 630/225
Wielozawór : Tomasetto
Gazoszczelna obudowa : Tomasetto
Wlew paliwa : Tomasetto


Załączam fotki i czekam na pomoc. :)





[/quote]
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-27, 10:01   

Ale ta instalacja to gruz ......

Golda zostaw na razie bo przy takich temperaturach jakie są teraz powinien sobie poradzić jak nie będziesz pałować za mocno (zimą może byc roznie). Agis pozwala wyłączać pojedyncze cylindry z pracy na gazie i wyłączać pojedyncze cylindry uruchamiajac je na benzynie. Niech mechanik tak zrobi - wyłączy ten drugi gar i pusci całość na benzynie. Potem niech sprobuje to wystroic, jak się uda to znaczy ze ewidentnie wina tego jednego wtryskiwacza. Jesli po takiej akcji nadal bedziesz mial szarpania i cata, to znaczy ze trzeba grzebać gdzieś dalej.

A tak naprawdę, to na Twoim miejscu wymienilbym wtryskiwacze wszystkie od razu, bo te valteki to jest masakra. Jak nie chcesz mega kasy inwestować to kup dwie listwy OMVL chociaz (regfasty) za 250 zeta kupisz (obie) jak sie postarasz i będzie spokój przynajmniej na te 40 tysięcy kilometrów.

Ciekawe jaki masz wielozawór :) (ekstra czy zwykly)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-27, 10:23   

Szczerze mówiąc planuje całkiem inna instalację ale dopiero w lipcu. Z wtryskami akurat chce kupić barracudy ale zanim je kupię chciałem wstawić tylko na próbę valteki znajomego czy to powinno wystarczyć żeby dowiedzieć się czy to wina LPG ? Zlecilbym to gazownikowi ale jak widzą 4.2 to marudza wszyscy.. napisałem temat na lpg-forum ale tak na prawdę konkretnej odpowiedzi nie otrzymałem..
Jak sprawdzić ten wielozawor i jak wygląda to później dam Ci znać ? Chciałem dzisiaj pogrzebać trochę przy aucie ale młodej ford jak zwykle się spieprzyl i nic nie pogrzebie :) ))
Jazda na PB jest czysta przyjemnością ale jak pojechalem ostatnio do gazownika to już w ogóle się nie da jeździć na gazie..
Jeszcze jedna rzecz jak te wtryskiwacze się przekłada? Dam radę sam? Wiem że dusze muszę przełożyć do tych nowych. Aha te co biorę jeździły w A8 bez problemów.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-04-27, 12:48   

Kurcze, przeczytałeś co napisałem? Nie kupuj tych wtryskiwaczy na razie. Puść ten jeden na benzynie jak pisałem i próbuj resztę ogarnąć. Według mnie jest ogromna szansa, że kupisz to, zamontujesz a samochod i tak na gazie nie bedzie dobrze jezdzil.

Wielozawór ma mieć wyjśćie gazu rurką o średnicy 8mm. Jak ma 6mm i przejsciowke na 8 to kibel jest.

Jak kupisz wtryskiwacze w listwach to je sam wymienisz bez wiekszego problemu, jak kupisz pojedyncze to będziesz sie musiał trochę pobawić i kolektor ssący zwalić żeby je zamontowac.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-27, 12:55   

Czyli zanim je kupię to pojechać i jeden ma na benzynie puścić jeśli silnik będzie pracować dobrze to znaczy że wtrysk? Jak się okaże że na benzynie jest lepiej to od razu sobie kupię barracudy. Młoda wróci koło 15 to cykne Ci zdjęcie wielozaworu i wrzucę tutaj.
Przepraszam ale w temacie gazu jestem laik :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-04-27, 14:40   

Bugalon napisał/a:


Wielozawór ma mieć wyjśćie gazu rurką o średnicy 8mm. Jak ma 6mm i przejsciowke na 8 to kibel jest.


I tak trzeba mieć wielozawór extra bądź rozwiercić ten co jest pod tłoczkiem zaworu bo tam jest zwężka niestety.
_________________

 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-27, 14:45   

Takie coś znalazłem :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-27, 15:21   

Zmierz rurkę ile ma z tego wielozaworu.
_________________
 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-27, 15:39   

Suwniarka pokazuje 7,96mm :)
Mam pytanko, jeśli gazownik zrobi tak ze auto będzie chodzić powiedzmy na tym jednym benzynowym wtryskiwaczu to mogę tak chwilowo jeździć? No i dużo paliwa będzie brał? Jakie listwy najlepiej kupić hany czy barracudy?
Jeszcze jedna fotka

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-04-30, 06:35   

maajkii napisał/a:

Mam pytanko, jeśli gazownik zrobi tak ze auto będzie chodzić powiedzmy na tym jednym benzynowym wtryskiwaczu to mogę tak chwilowo jeździć? No i dużo paliwa będzie brał?


Nie kombinuj bo przekombinujesz. Jeździj na benzynie zanim nie kupisz listew bo zarżniesz ten motor i tyle będzie z tej oszczędności na LPG.
Kup listwy wtryskowe i wymień. Większość kasy ci pójdzie na te eksperymenty.
Ja kupiłem Remigiusze FASTy i po problemie. Z tym, że ja jeżdżę spokojnie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-30, 20:36   

Problem częściowo zazegnany :) podlozylem te wtryski od znajomego wstawiłem nowe świece auto przy 3/4 gazu jedzie poprawnie przy pełnym wciśnięciu gazu dostaje za dużo gazu i go zalewa :) zamówiłem barracudy w czwartek powinny być więc w sobotę jadę do rodzinnego miasta na porządną regulację bo tu w Zielonej potrafia nacisnąć tylko autokalibracja... :)

Ernesto mam jeszcze dwa pytania..
1. Jak wyciągnąć kierunkowskaz z przodu i delikatnie podnieść lampę?
2. Mam poliftowy zderzak założony. Da się go w ogóle poprawnie spasowac? Jak nie to kupuję przedliftowy bo kuje w oczy.

A swoją droga z auta jestem mega zadowolony, jeździłem pół roku porsche cayenne S ale mimo wszystko A8 jest 100razy wygodniejsza :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-01, 02:07   

maajkii napisał/a:
1. Jak wyciągnąć kierunkowskaz z przodu i delikatnie podnieść lampę?


Kierunek ma z boku lampy takie zabezpieczenie które trza odchylic i go wysunac do przodu. Jest to widoczne i dostepne.
lampe odkręcic musisz ściągając listwe pod nią(jedna śrubka) i odkręcając dwie śruby pod listwą i dwie na górze na pasie.
maajkii napisał/a:
2. Mam poliftowy zderzak założony. Da się go w ogóle poprawnie spasowac? Jak nie to kupuję przedliftowy bo kuje w oczy.

bedzie szpara pomiedzy nim a grillem to jedynie możesz jakimś wypełnieniem zniwelować.
Poza tym chromy pod lampami nie beda się zgrywać z lampami reszta pasi dobrze.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-05-01, 08:18   

Tu masz filmik jak wyjąć kierunek https://youtu.be/PcJmqALcup4

Co do zderzaka do szukaj PreFL mi osobiście nie widzi się zderzak liftowy w przedlifcie, zwłaszcza ta szpara pod grilem.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maajkii 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mike
Jeżdzę: D2 4.2 LPG
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 45
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-05-01, 10:41   

Tych chromow nie mam na zderzaku.
Wrzucam wam fotkę jaki zderzak mam założony. Moim zdaniem lipa na Maxa.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-05-01, 12:55   

To jest coś kombinowane, szukaj zderzaka ori PreFL
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.