Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Nie chce się podnieść  
Autor Wiadomość
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-04-29, 20:41   [D3 ALL ] Nie chce się podnieść

Witam, od niedawna mam problemy z zawieszeniem, pierw zaczęło się od tego że aby podnieść na lift musiałem odpalać z 4 razy auto,Dziś przód opadł przez noc i nie chciał się unieść, Rano zabrałem się za wymianę pierścienia na kompresorze. I sprawa wygląda tak, auto całkiem położyło się na ziemi, pierścień w kompresorze nowy, auto nie podnosi się a po jakimś czasie kompresor się wyłącza i zapala żółta kontrolka.
Błędy VCDS
01400 - Suspension level control
002- Lower Limit exceeded- Intermittent

Co jak wyczytałem wyskakuje przy przegrzaniu kompresora

01583 - Leak In System Detected

Czyli nieszczelność w układzie, proszę was o pomoc w szukaniu,

obecnie sprawdzałem przy miechach, ale po odłączeniu przewodu nie było żadnego ciśnienia, sprawdzałem przy rozdzielaczu, i po odłączeniu brązowego przewodu który idzie od kompresora czuć że kompresor pompuje. Jak myślicie co teraz sprawdzić?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-29, 22:13   

odpinaj miechy po kolei i sprawdzaj szczelnosc. Jak opadł na ryj to szukaj nieszczelnosci w przednich amorach.
System ma słabą diagnostyke, ale melduje prawidłowo o wysokosci ponizej dolnej granicy i o nieszczelnosci układu - choc tu moze byc zamieszanie bo gdy kompresor pompuje zbyt wolno to sterownik własnie łapie taki bład.
Wysteruj kompresor i patrz czy nabije w baniak ze 12bar chociaz.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-04-29, 22:31   

mi leży całkiem już, przód i tył. Kolego a powiesz mi jak to zrobić?

"Wysteruj kompresor i patrz czy nabije w baniak ze 12bar chociaz"
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-29, 22:38   

Vcds i test chyba można odpalić. AlBo jak wejdziesz w dział diagnostyka to dodałem tam dll dla sterownika zawieszenia który dodaje parę użytecznych funkcji w vcds. Można między innymi uruchomić sobie kompresor.

Jak nie masz vcds to w sumie w miejsce przekaźnika Włóż kawałek druta a w przewód pneumatyczny jakiś manometr :) tylko nie zjedz kompresora bo sam się nie rozlaczy :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-04-29, 23:05   

mam vcds w oryginale tylko wiedza mała i zanim cokolwiek sam zrobię to pierw wujek google musi pomóc:) to jutro się pobawię vcdsem i popróbuje.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-29, 23:21   

W takim razie odpal test i obserwuj pokazane parametry.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-04-30, 10:27   

Rano odpalilem test i pokazalo ze na amorkach jest po 3.25 bar a na pressure accumulator za pierwszym razem bylo 0.68 a za drugim 0.98 i nie rosnie :( zbiornik cisnienia to te niebieskie banki pod lampa od strony kierowcy? ktoredy idzie przewod?

Kilka razy gasilem auto aby kompresor pompowal i teraz jest na amorach 3.58 a pressure acc. 2.28...daleko mu do 12bar.... Dam mu chwilę czy gdzieś nie ubedzie jak postoi.


Po godzinnym postoju nie ubylo nic. Pressure acc jest teraz 2.60. To jak dobrze rozumuje to winny jest kompresor? I tak jak kolega wyzej napisal, blad o nieszczelnosci wynika z tego ze za wolno on pompuje??

[ Dodano: 2016-04-30, 20:22 ]
Problem rozwiązany winny okazal sie kompresor.

A mam jeszcze jedno pytanie. W czwartek ustawiali mi zbierznosc, łącznie z przesuwaniem san aby wyrównać kat z przodu. I po tym jak wjade tylnim kolem w dziurę to mi calym autem buja na bok, tak jakby ucieka w bok. Przy wiekszej prędkości idzie głową wybic boczna szybe. Co zrobili zle? Gdzir sprawdzic czy czegos nie dokrecili bo do nich pojade dopiero po weekendzie.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-04-30, 19:58   

Takie bujanie to często objaw wybitych tulei z tyłu : http://www.a8team.pl/d3-0...ach-vt18864.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-30, 20:43   

mmmat napisał/a:
Rano odpalilem test i pokazalo ze na amorkach jest po 3.25 bar a na pressure accumulator za pierwszym razem bylo 0.68 a za drugim 0.98 i nie rosnie :( zbiornik cisnienia to te niebieskie banki pod lampa od strony kierowcy? ktoredy idzie przewod?

Kilka razy gasilem auto aby kompresor pompowal i teraz jest na amorach 3.58 a pressure acc. 2.28...daleko mu do 12bar.... Dam mu chwilę czy gdzieś nie ubedzie jak postoi.


Po godzinnym postoju nie ubylo nic. Pressure acc jest teraz 2.60. To jak dobrze rozumuje to winny jest kompresor? I tak jak kolega wyzej napisal, blad o nieszczelnosci wynika z tego ze za wolno on pompuje??

[ Dodano: 2016-04-30, 20:22 ]
Problem rozwiązany winny okazal sie kompresor.

A mam jeszcze jedno pytanie. W czwartek ustawiali mi zbierznosc, łącznie z przesuwaniem san aby wyrównać kat z przodu. I po tym jak wjade tylnim kolem w dziurę to mi calym autem buja na bok, tak jakby ucieka w bok. Przy wiekszej prędkości idzie głową wybic boczna szybe. Co zrobili zle? Gdzir sprawdzic czy czegos nie dokrecili bo do nich pojade dopiero po weekendzie.

Ale tył tez ustawiałeś?
90% bujną tyłem to tuleje zwrotnicy. Identyczne tuleje można od razu wymienić na dolnych wahaczach :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-04-30, 23:04   

tak tak, tył pierw ustawiali potem przód, to nie tylko buja jak wjadę w studzienkę czy dziurę to cały tył wyrzuca w bok. Tuleje tulejami, tylko że przed ustawieniem było wszystko ok a po wyjechaniu to się zaczeło, byłem ostatnim klientem więc nie zdążyłem wrócić a później już od rana walczyłem z opadniętym zawieszeniem. Pierw myślałem że czegoś nie po dokręcali. Czy możliwe że mi tak tyłem rzuca jak coś źle ustawili? Po wjechaniu w dziurę jest takie odczucie jakby tylne koła nie jechały śladami przednich tylko obok. Coś jakby zostawiać 4 ślady na śniegu.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-05-01, 08:28   

Ciągnie na bok... 100% tuleje. Możesz nam wierzyć bo nie jeden już to przechodził :) ja co roku zmieniam te tuleje :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-05-01, 12:29   

Ja Ci kolego wierzę bo już mi kilka razy dobrze mi doradziłeś :) tylko dziwię się że tak nagle padły po ustawieniu zbieżności. Wcześniej prowadziło się idealnie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-01, 13:49   

Tuleja wahacza zbieżności ok? Bywało że sie po geometrii potrafiła rozpaść i efekt podobny.
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2016-05-14, 17:03   

Więc winą bujania całym tyłem okazała się źle ustawiona zbieżność, po reklamacji i ponownym ustawieniu u nich bez poprawy, po ustawieniu u kogo innego nic nie buja nie rzuca prowadzi się idealnie:) co do kompresora to odradzam kupowanie tych czarnych pierścieni za 160zł z allegro:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-14, 18:52   

Czyli wracasz z fakturka do papraków po pieniązki?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.