Autor |
Wiadomość |
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-02, 18:07 [D2 ALL
] Zmiana obudowy kluczyka
|
|
|
Cześć, mam już fajną nową obudowę, ale nie wiem, jak wymontować układ scalony ze starej.
jest on przymocowany na 2 złote "bolczyki". Mam je pociągnąć do góry, żeby wyszły?
Załączam foto.
[ Dodano: 2016-05-11, 10:18 ]
Nikt nie podpowie?
Nie chce się z tym mocować na siłę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-05-11, 21:20
|
|
|
podbijam tez mnie to interesuje , zajrze chyba do specow od kluczykow i ew zapytam w aso ile zamowienie nowego klucza |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-11, 21:42
|
|
|
Ja zamówiłem nową obudowę na Aliexpress:
http://www.aliexpress.com...2588240321.html
Jakość nie jest oryginalna, ale jest OK. Wszystko pasuje, jest równo wykonany i prezentuje się o niebo lepiej od 17 letniego ściachanego oryginalnego.
Jeszcze mnie zastanawia jak wydobyć IMO. On tam chyba jest jakoś wklejony. |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-09, 09:40
|
|
|
Może trochę po fakcie, ale te bolce wyciąga się na siłę. Niestety nie zawsze da się to zrobić bezpiecznie dla elektroniki i czasem lepiej rozwalić obudowę dookoła aby dobrać się do miejsca, w które wchodzi bolec od dołu. Niedawno wymieniałem obie obudowy i w jednej bolce wyszły łatwo, a w drugiej musiałem pruć starą obudowę. No i późniejsze kodowanie. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-06-09, 17:03
|
|
|
No i jak z tym IMO ? wyciagnałes bez problemu ? |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-09, 19:02
|
|
|
Klej przy kapsułce był nieco twardy i trochę stresu było, ale poszło bez szkód. W nowym pilocie dałem tylko na wcisk. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-10, 06:45
|
|
|
A jak wyjąłeś elektronikę? Te złote bolce się odkręca czy wyciąga do góry? |
_________________
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-10, 07:01
|
|
|
Te bolce są wciskane i mają lekko ryflowaną powierzchnię, więc nie jest łatwo. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-06-18, 20:17
|
|
|
krisker napisał/a: | Klej przy kapsułce był nieco twardy i trochę stresu było, ale poszło bez szkód. W nowym pilocie dałem tylko na wcisk. |
No, ale jak przełożyłes to IMO - to musiałes kodowac go ? Cos pisałes wyzej o kodowaniu. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-18, 22:24
|
|
|
krisker napisał/a: | Te bolce są wciskane i mają lekko ryflowaną powierzchnię, więc nie jest łatwo. |
po podgrzaniu lutownicą wychodzą bez problemu... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-06-20, 06:44
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | No, ale jak przełożyłes to IMO - to musiałes kodowac go ? Cos pisałes wyzej o kodowaniu. |
IMO się nie koduje. Koduje się kluczyki do zdalnego sterowania.
maciu napisał/a: | po podgrzaniu lutownicą wychodzą bez problemu... |
Spoko, dobry pomysł. |
|
|
|
|
|