Autor |
Wiadomość |
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-12, 15:03 [D2 95 4.2PB/LPG
] Jaka wiskoze wybrac ?
|
|
|
Witam, tak jak w temacie.
Bylem w sklepie i szukalem wiskozy i zaproponowalem mi FEBI za 160 z mechanikiem gadalem i powiedzial ze jak ma dzialac to bedzie dzialac, ale tez zaproponowal mi BEHR za 360 zl. cenowo spora rozbierznosc ale mechanik powiedzial ze zdarzało mu sie ze i BEHR padał.
Chce sie poradzic co do tego zakupu.
I jeszcze takie pytanie czy do wymiany wiskozy trzeba rozbierac caly przód zderzka chlodnice itp czy nie trzeba ? Bo ostatnio za wymiane jednej rurki od borygo dalem 500 zl za wymiane bo trzeba bylo rozebrac caly przód.
Chyba ze ktos by mial na zbyciu sprawna wiskoze to tez rozwarze zakup uzywki.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-12, 15:23
|
|
|
a co do wymiany tego, nie wiesz moze czy trzeba znowu caly przód sciagac? |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-05-12, 15:24
|
|
|
Ja kupiłem w końcu najtańszą opcje w inter-cars. Firma jakaś Termotec. Póki co zero problemów, spina jak trzeba. Jednakże nie powiem jak z żywotnością bo jeździ u mnie z miesiąc. Dałem jak dobrze pamiętam ~170zł.
Co do montażu ja miałem wywaloną chłodnice ale z tego powodu że była szrot i wkładałem nową. Myślę że dało by się to zrobić bez zrzucania ale więcej gimnastyki, trzebaby jakoś zablokować koło pasowe. Ja sobie pomogłem napinaczem. Nasadka 19 i naprężyłem napinacz tak że pasek był napięty jak nie powiem co Kilka puknięć młotkiem w klucz 27(lub 32 nie pamiętam) i poszła wiskoza. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-05-12, 18:03
|
|
|
tylko i wyłącznie oryginał, BEHR. żadne podróby bo będzie sie jeździć szumochodem wymiana banalna, jak doszedłem do wprawy po tych tanich wiskach to można w 10 minut wymienić wisko.... |
|
|
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-13, 00:35
|
|
|
pytlar, a dal bys rade mi krok po kroku wytlumaczyc jak wymienic wiskoze ? Tak lopatologicznie naj lepiej |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-05-13, 01:13
|
|
|
Dyc masz opis wymiany w dziale warsztat.
Nie wiem jak z innymi zamiennikami, ale VEMO chodzi wiecznie spiete, huczy jak samolot. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-13, 04:43
|
|
|
dice111 napisał/a: | ale VEMO chodzi wiecznie spiete, huczy jak samolot |
O dziwo ja miałem sprawne... Więc bywają odstępstwa. |
_________________
|
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-13, 15:27
|
|
|
szkoda tylko ze opis jest bez obrazkow |
|
|
|
|
|
|
|
jarogmur
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015 Posty: 72 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-13, 20:24
|
|
|
tylko Behr. Kupiłem u Michała i chodzi jak należy. W ciepłe dni przy włączonej klimie w końcu wskazówka sztywno stoi na 90 stopniach |
_________________ Pozdrawiam Jaro |
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-14, 13:58
|
|
|
No to kupie BEHR
Jeszcze zapytam czy musze kupic nowy wiatrak bo w tym co mam jedna lopatka nie ma kawalka, ktos cos pewnie tam wsadzil i polamalo. ale kreci sie. Ma to jakis wpływ na dzialanie ?
Bo u mnie mechanik stwierdzil wiskoze po tym ze jak zwieksza jsie oborty to strasznie wyje, na posotju alob przyspieszajac tak samo. kumpla C4 4.2 duzo ciszej chodzi na wysokich obrotach, wydech na pewno dobry bo nowy jak cos. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-05-14, 19:00
|
|
|
Jak nie ma kawałka to istnieje ryzyko, że może rozpaść się bardziej i narobić szkód. Druga sprawa - każdy wiatrak jest wyważony, więc Twój już nie trzyma parametrów. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
Truscik
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 182 Skąd: Olecko
|
Wysłany: 2016-05-14, 19:31
|
|
|
no to kupie nowy, duzo nie kosztuje z tego co dopytywalem, okolo 50 zl sam wiatrak.
Na poczatku nastepnego miesaica zabiore sie za wymiane.
Jak mi to wyjdzie i jaki bedzie tego efekt napisze.
[ Dodano: 2016-07-01, 19:55 ]
Witam, odnowie troche temat. Dzis bylem kupic wisko ale sprzedawca zasia we mnie ziqrno niepewnosci co do kupna tego.
Chodzi mi o to ze mechanik u mnie stwierdzil popsuta wiskoze.
Charakteryzuje sie to j mnie tak ze na postoju jak dodam gazu tak do 5tys to strasznie wyje, a jak jade i przy wcisnieciu pedalu mocniej i szybciej przyspieszyc to tak samo strasznie wyje, do tego na zimnym albo na cieplym silniku wiatrak ciezko sie kreci i jest popekany i kawalka brakuje w jednej lopatce.
Jak powod tego wycia mogl by byc ? Moge nagrac filmik z tego jak sie zachowuje. |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-07-01, 19:19
|
|
|
Może wisco skleiło się na stałe u Ciebie. Co do kupna to trzeba było zwrócić się do naszego kolegi klubowego michałwruszak |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|