Autor |
Wiadomość |
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-05-22, 21:31 Magiczna moc
|
|
|
Koledzy z braku zajecia szperalem po necie i natrafilem na takie cusik
http://www.ebay.fr/itm/Ch...~8AAOSwiLdV8a3h
Nie zebym chcial cos modzic przy aucie ale z czystej ciekawosci moze ktos juz prubowal.Wiem ze w dieslu takie cudo zwiekszalo spalanie a tu cud.Moc wzrasta od 10 do 20% a zuzycie spada o 10%.
I co wy na to |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-22, 21:33
|
|
|
W tvn turbo testowali to i były jakies wyniki. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 06:23
|
|
|
Ciekawe jak po szynie diagnostycznej zmieniają parametry silnika skoro jest on na zupełnie oddzielnym kanale CAN
Szkoda kasy. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-23, 06:38
|
|
|
No CAN masz do pierwszego sterownika silnika bo drugi jest chyba podłączony wewnętrzną magistralą z pierwszym. Ale też uważam takie box'y za coś głupiego. Jakby to miało efekty to by ludzie tyle za tuningi nie płacili
I ciekawosti co do parametrów tego boxa:
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 06:56
|
|
|
CAN diagnostyczny nie jest połączony bezpośrednio ze sterownikiem silnika. Nie ma możliwości zmieniania np: map silnika przez złącze OBD. Wszystkie kanały CAN są od siebie odseparowane.
Kanał CAN silnika ma zupełnie inne parametry transmisji niż CAN diagnostyczny więc już nawet to powinno dać do myślenia, że coś tu nie halo. |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2016-05-23, 07:00
|
|
|
A ja myślę że to jest lekarstwo na wszystkie szarpiace skrzynie i stukające nastawniki.Trzeba zamontować i nastanie bloga cisza |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-23, 07:07
|
|
|
No CAN diagnostyczny bezpośredniego podłączenia nie ma. On idzie tylko i wyłącznie do gateway'a. Sam sterownik silnika ma połączenie do CAN napędu razem ze sterownikiem hamulca ręcznego, świateł, Airbag, ABS, zawieszenia, skrzynią biegów i czujnikiem kąta skrętu. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-23, 11:07
|
|
|
to co pokazywali w tvn turbo nie podpinali pod obd tylko gdzies pod maską więc możecie miec racje. Ale tam gościu 5 minut grzebał po czym hamował i wyszło coś |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
|