Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Budowa lampy z LED DRL  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-19, 11:31   [D3 FL ALL ] Budowa lampy z LED DRL

Witam,

Mam pytanie następujące. Czy poza LEDami połączonymi równolegle w lampie znajduje się coś dodatkowego? Czy jedynie sterownik z polifta się zmienia i działa wszystko po podłączeniu?

Czy ktoś mający taką lampę może zmierzyć jaki prąd i jaki pobór mają te LEDy?

Plan jest taki. Kupić sterownik polifta, wsadzić żarówkę pod H7 tylko LEDową o odpowiedniej mocy aby nikogo nie raziła i podłączyć całość pod nowy sterownik z obsługą DRL. Zakodować fabryczne DRL na LEDach :P

Ewentualnie możne ktoś podrzuci jakie nr sterowników działają z DRL?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2017-05-14, 12:20   

Potwierdzam - wlasnie dokonalem wymiany na moduł z polifta, wystarczy wyjac stary i wlozyc nowy. po tej operacji dotychczasowe swiatla dlugie zostaja zamienione na dzienne, teraz musze tylko wsadzic slabsze zarowki bo h7 od dlugich beda razic. dodatkowo zystkujemy mozliwosc podlaczenia sensora deszczu i czujnika siwatla (jako jeden J397) - ja mam model z 2003 wiec dotąd takiej mozliwosci nie mialem. Polecam bo modul kosztuj 30zl a wszystko mamy oryginalne.
Wlozylem moduł 4E0907279L z wrzesnia 2005.

02cca2824b4da64612607792d6c5.jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 40,54 KB

 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-14, 12:43   

Rozumiem że po takiej wymianie tracimy światła długie z żarówki halogenowej?
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2017-05-14, 12:44   

tak, pytanie po co one tam w ogóle były :)

[ Dodano: 2017-05-14, 13:46 ]
zapomniałem dodać, że jest też możliwość - po zamienieniu 2 przewodów w kostach uzyskać swiatla LED jak w W12 - tzn wkładamy zamiast h7 zarowke h7 led i modul sciemnia ja jako postojowe przy wlaczonych mijania i swieci mocniej przy wylaczonych (swiatlo dzienne). Będę to jeszcze testował.
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-05-14, 14:09   

A co z błędem spalonych żarówek przy włożonej Led? Ja mam polifta z P21W którą chętnie bym zastąpił ledem (ale nie wiem jakiej mocy/firmy zastosować aby się sprawdziła była trwała i światło dawała ładne.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-05-14, 16:37   

zabawiking napisał/a:
Polecam bo modul kosztuj 30zl a wszystko mamy oryginalne.


Gdzie on się znajduje ??

zabawiking napisał/a:
tak, pytanie po co one tam w ogóle były


Trzeba z ciekawości sprawdzić czy wtedy same BI nie będą świeciły słabiej

zabawiking napisał/a:
po tej operacji dotychczasowe swiatla dlugie zostaja zamienione na dzienne,


Czyli cała reszta nie świeci ? czy wtedy "dzienne" świecą w pozycji "0" ? w MMI można je wyłączyć ?
 
 
zabawiking 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jurek
Jeżdzę: D3, 4.2 BFM
Dołączył: 21 Lis 2016
Posty: 49
Skąd: Okolice wieliczki
Wysłany: 2017-05-15, 06:58   

Moduł znajduje się pod kierownicą, wystarczy zdjąć dolną część osłony deski, zdjąć tunel powietrzny nawiewu na nogi i wysunąć moduł z prowadnic - operacja 20 minut.

Ksenony nie będą świecić słabiej bo nie mogą :) poprostu taka jest budowa xenonu - albo świeci albo nie , nie da się go modulować.

Nic innego nie świeci, da się wyłączyć/włączyć dzienne z poziomu MMI, jak mamy czujnik zmierzchu to mozna rowniez ustawić automatyczne załączanie swiateł mijania - wszystko to w pozycji 0 przełącznika świateł

Czy znacie oprawke H7 w którą da się wsadzić słabszą żarówke?

[ Dodano: 2017-05-15, 08:34 ]
Pczester napisał/a:
A co z błędem spalonych żarówek przy włożonej Led? Ja mam polifta z P21W którą chętnie bym zastąpił ledem (ale nie wiem jakiej mocy/firmy zastosować aby się sprawdziła była trwała i światło dawała ładne.


Będę testował rózne zarowki niedługo. Ciekawa rozkminka na temat działania systemu kontroli żarówek jest tutaj:
http://www.dognmonkey.com...s-retrofit.html (poniżej)
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-05-15, 22:18   

zabawiking napisał/a:
Ksenony nie będą świecić słabiej bo nie mogą :) poprostu taka jest budowa xenonu - albo świeci albo nie , nie da się go modulować.


Wiem źle napisałem miałem na myśli BI czyli światła drogowe czy będą słabsze jak wywalimy H7.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-15, 23:38   

Tracisz H7, które bardzo dużo daje, więc jedynie widzę w tym sens by do lampy z powrotem dorzucić P21W.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-05-16, 10:22   

A czy zamiast żarówki P21W które są u mnie fabrycznie, można zaadaptować "coś" co by doświetlało dodatkowo drogę w nocy razem z długimi?
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-16, 10:46   

zabawiking napisał/a:
tak, pytanie po co one tam w ogóle były :)


Bo były bardzo przydatne. Rozwiązanie poliftowe gdzie drogowe są już tylko z bixenonu podobnie jak w wielu nowych autach wcale nie jest takie super. Ale jak ktoś chce mieć koniecznie DRL tak jak w polifcie to taka operacja z wymianą sterownika ma jak najbardziej sens.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-16, 11:19   

Pczester napisał/a:
A czy zamiast żarówki P21W które są u mnie fabrycznie, można zaadaptować "coś" co by doświetlało dodatkowo drogę w nocy razem z długimi?

Dorobić tam H7
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-05-16, 12:05   

dice111 napisał/a:
Pczester napisał/a:
A czy zamiast żarówki P21W które są u mnie fabrycznie, można zaadaptować "coś" co by doświetlało dodatkowo drogę w nocy razem z długimi?

Dorobić tam H7


Bardzo wartościowa pomoc 😁
Sam montaż żarówki jest do zrobienia bez większych problemów, tylko zastanawia mnie czy odblysniki jest taki sam jak w seryjnej h7 i czy będzie odbijać światło w osodwiednim kierunku, skupione na drogę? A druga sprawa to sterowanie.... Czy zmiana kodowanie wystarczy by zmienić drl na high beam?
A może ktoś chce zamienić się na lampy 😀 co prawda w pilifcie chyba nie było już h7 prawda? Ale przedlliftowe można uzbroić w klosze poliftowe i będzie miodzio.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5138
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-05-16, 12:29   

W pre-FL w odbłyśniku masz W5W na postojówki a na środku masz H7 na drogowe. Więc na tej samej zasadzie musiałbyś przerabiać FL reflektory.
Długie w FL faktycznie tak świecą do dupy ?
Jak dla mnie w pre-FL wciąż najlepszym i najtańszym sposobem na DRL jest moduł 30% na H7, bo nie tracimy wtedy nic, a jak ktoś chce biało to OSRAM sprzedaje niehomologowane H7 COOL BLUE HYPER+
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-05-16, 13:04   

Mam nowe odblysniki i soczewki wyczyszone, nowe D2S philipsa, jest ok nie można narzekać. W bmw miałem bixa i h7 przyznam że było dużo lepiej, dlatego ciekawi mnie jak sprawa z kodowaniem lamp później, jeśli bym wsadził h7 (np cały odblysniki od pre lift).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.