Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Demontaż panelu sterowania fotelem  
Autor Wiadomość
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2016-07-23, 15:51   [D2 97 4.2PB ] Demontaż panelu sterowania fotelem

Witam. Muszę wymienić przyciski sterowania fotela pasażera i mam problem. Jedna śrubka jest na wierzchu ale druga jest schowana i chyba trzeba zdjąć cały boczny panel fotele z przyciskami. Problem w tym, że zauważyłem tylko jedną śrubę na ma samym przodzie na rogu. Ktoś to demontował i może mi pomóc?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-11-15, 11:50   

Niestety jeszcze nie rozbierałem tego ale podchodzę do tematu już dłuższego czasu, tylko nie mogę znależ przełączników ,a ty gdzie dokupiłeś ? nowe czy używki?
 
 
Joe112 

Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lip 2018
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-06-03, 16:32   

Witam
podepnę się pod temat w siedzeniu pasażera nie działa mi regulacja góra dół wszystkie pozostałe są ok.
Wie ktoś może jak wyjąć fotel żeby dobrać się do wtyczek i je sprawdzić. ktoś pisał że są 4 śruby próbowałem je dziś namierzyć ale nic konkretnego nie znalazłem a nie chciałabym niczego pourywać.
Pomoże ktoś??
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-06-03, 16:47   

By wyjąc fotel wyciągasz 4 osłony plastykowe szyn i odkręcasz 4 śruby, które mocują szyny fotela do podłogi i wypinasz wtyczki (wtyczki na końcu co byś se mógł przesuwać fotelem tył/przód by dostać się do śrub.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Joe112 

Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lip 2018
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-06-03, 17:36   

oki dzięki sprawdze to jutro może się uda dzięki za pomoc
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-06-03, 22:14   

Miałem to samo w D3, tylko fotel kierowcy. Jest przy tym trochę pracy ale do ogarnięcia, odkręcenie fotela to najłatwiejsze, schody zaczynają się potem <boisie> :
1. trzeba zapamiętać jakie części i śrubki gdzie przychodzą, potem łatwiej składać
2. mój silniczek działał ale fotel nie unosił się, jak się okazało wyłamane były zęby w takim plastikowym białym kółeczku/mechanizm ślimakowy. Poprzedni właściciel najpewniej unosił fotel wraz ze sobą i mechanizm nie wytrzymał.
3. kupiłem na allegro sam mechanizm- czyli przeniesienie ruchu obrotowego silniczka na ruch fotela góra dół
4. mechanizmy podnoszące lewy i prawy fotel to lustrzane odbicia- czyli prawy nie pasuje na lewo i odwrotnie- uwaga przy kupnie
5. w ASO mogłem kupić tylko cały stelaż ze wszystkimi mechanizmami- chyba z 5 tys.
6. łatwiej znaleźć na allegro nawet cały fotel z tym mechanizmem- wychodzi oczywiście taniej
7. najciekawsze, że wszystko zrobiłem na ...tylnym siedzeniu auta <brawo>

[ Dodano: 2019-06-03, 23:32 ]
Chcąc to rozkminić, który silniczek i mechanizm odpowiedzialny jest za jaki ruch fotela trzeba go odkręcić od podłogi tak abyś mógł go unieść i zaglądnąć od spodu ale przy wetkniętych wtyczkach. Wtedy wiesz co wymieniać.
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-06-04, 22:18   

Nie chcę wprowadzać w błąd, ale z wydaje mi się, że żeby w D2 wymienić silnik regulacji góra-dół trzeba rozpołowić dolne szyny, bo ośka z wieloklinem przechodzi przez mechanizm silnika.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Joe112 

Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Józef
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lip 2018
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-06-05, 11:17   

oki dzięki za pomoc
rozebrałem sprawdziłem przeczyściłem styki w kostkach ale dalej nic silniczki są ok działają
podejrzewam że styki w panelu sterowania musiały zaśniedzieć ztąd moje pytanko czy ten panel jest wogóle rozbieralny czy jestem skazany na to żeby kupić nowy czy jakiś używany ??
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2019-06-06, 21:11   

Przełącznik jest rozbieralny (ciężko, ale jest).
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-06-07, 07:18   

Na początek spróbuj przełączniki popsikać elektrosolem lub innym sprajem do kontaktów.
W Lagunie I taki zabieg pomógł :) .
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.