Autor |
Wiadomość |
Bugal
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic 4Hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 22 Lis 2015 Posty: 17 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-07-23, 18:54 [D2 ALL
] Regeneracja maglownic
|
|
|
Jak w temacie - niby było o tym kupę tematów ale nadal nie znalazłem odpowiedzi na pytanie w jakiej firmie ewentualnie zregenerować maglownicę. Wiem, że podobno magli do d2 się w pełni zregenerować nie da, bo nie produkują już części zamiennych ale używkę wstawiałem do siebie 3 miesiące temu i znowu mi się magiel poszczał. Jeśli znacie jakieś firmy zajmujące się kompleksową regeneracją maglownic godne polecenia proszę wpisujcie. Jeśli stanowczo odradzacie którąś z firm - też warto zostawić o tym informację.
Z góry dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-23, 19:07
|
|
|
Bugal, Popraw tagi na właściwe a nie z palca
magle się regeneruje tylko pod kątem uszczelnienia ale nie kazda firma to robi dobrze... |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-23, 20:26
|
|
|
Magiel można samemu uszczelnić ALE trzeba mieć zestaw naprawczy*. Na przykładzie magla z a4 '98, podobna maglownica ino mniejsza. Zaczęło cieknąć z lewej a potem prawej strony z manszet drążków. Zestaw naprawczy jakoś 170zł i 4h roboty i już śmiga 30kkm.
*Jeśli ma duże luzy, tłucze to uszczelnienie na długo nie pomoże.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-25, 09:26
|
|
|
Więc skoro nie produkuje się już części do magli to sposób weryfikacji danego zakładu jest prosty:
- Dzień dobry, czy w warsztacie używacie obrabiarek CNC?
- Nie
- Przepraszam, pomyłka. Do widzenia. |
|
|
|
|
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2019-09-18, 17:09 Regeneracja maglownicy
|
|
|
Witam forumowiczów, odgrzeję post. Dziś właśnie wytargałem swój magiel i moje pytanie czy macie jakąś sprawdzoną firmę, która to regeneruje. Na rynku jest dużo firm zajmujących się regeneracją i z wysłaniem nie ma problemu aczkolwiek wiem, że dużo osób jest niezadowolonych. Macie jakąś firmę godną polecenia w kraju? Będę wysyłał kurierem więc bez znaczenia dokąd. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-09-18, 18:47
|
|
|
Ja swoją dawałem do Częstochowy, jestem mega zadowolony, zero stuku |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2019-09-18, 19:57 Regeneracja maglownicy
|
|
|
OK, dzięki za podpowiedź. Moja ma taki problem że na zimnym się zacina, trzyma. Jak chwile olej się podgrzeje to puszcza i dalej pracuje normalnie. Jest sucha, nie stuka, nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków tylko się właśnie przycina. |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-09-21, 08:07
|
|
|
moze pompa ma problem, plyn stary lub niewlasciwy? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-21, 14:33
|
|
|
ja bym na razie zmienił. olej
jak ci się przycina jak dodasz gazu to wspomaganie wraca ? |
|
|
|
|
|
|
|
JaroKat76
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 22 Sie 2015 Posty: 16 Skąd: okolice Płońska
|
Wysłany: 2019-09-24, 16:47 Regeneracja maglownicy
|
|
|
Olej zmieniany - minerał zielony febi, pompa nowa co prawda "no name" ale działa. Magiel wyjąłem i wysłałem do regeneracji do Kielc. Na alledrogo ogłaszali się za 400 zł - najtaniej. Będzie gwarancja 12 msc. auto i tak idzie do sprzedaży. Jak złożę do kupy to napiszę o efektach. A i pompa zmieniana rok temu jak starej się padło przy odpowietrzaniu układu na stojących kołach przez "fachowców" Przycinanie miałem tylko w jedną stronę więc obstawiam zawór na maglu, który sterował przepływem oleju. Dziś jeszcze telefon że korpus ponoć ma wżery i wymiana na inny +250 zł, razem będzie 7 stówek. Moje wspomaganie było raczej słabe, zobaczymy jak się to zmieni i czy w ogóle
Przekładnia zregenerowana i założona. Odczucia mieszane. Regenerację robiła firma DMF Service Kielce, przewidywany koszt 400zł. Otrzymałem telefon iż korpus ma wżery i nie nadaje się do regeneracji, drugi korpus 300 zł - wyraziłem zgodę. Magiel przyjechał pomalowany srebrzanką w całości, łącznie z oringami, które są pod gumowymi osłonami końcówek - więc odczucia mieszane co do rzetelności naprawy. Ponadto korpus napewno nie był piaskowany jak to firma się ogłasza tylko farba położona na inną warstwę, która odchodziła. Wspomaganie działa jak poprzednio, tyle że usunięto usterkę nie zacina się. Nie wiem, czy naciągnięto mnie na ten korpus, nie chcę nikogo pomawiać jednak fakt jak zostało to pomalowane powoduje u mnie niezadowolenie z usługi. Obiecałem, że opiszę , może komuś się przyda. |
|
|
|
|
|