Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] sprawdzenie konwentera  
Autor Wiadomość
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-08-17, 21:36   [D2 FL ALL ] sprawdzenie konwentera

tak jak w temacie gdzieś wczytałem że da się sprawdzić działanie konwentera poprzez odpalenie silnika ustawienie drążka na D wciśnięcie pedału hamulca i gazu , i podobno dobry konwenter nie puści obrotów wyżej jak 1800 ile w tym prawdy ? i drugie pytanie czy nie uszkodzi się w ten sposób skrzyni ?
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-08-18, 11:47   

Tutaj była o tym mowa
http://www.a8team.pl/d2-9...-vt20605,15.htm
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-08-18, 19:51   

no dokładnie to ten temat ale właśnie chodzi mi o to czy skrzyni nic nie będzie prz takim gazowaniu !
_________________
Nowe Audi 80 ABT.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-08-18, 22:04   

Przekleję cytat z tamtego tematu tutaj:

"
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce


Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju
"
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-19, 04:25   

To jest tak jak z wkładaniem palca do wrzątku jak wbijesz sobie drzazgę. Szybkie umaczanie nie boli bardzo ale zanurzenie palca na jakiś czas już tak ;)
Ja zrobiłem ten test i auto jeździ ;)
Grunt by dany zabieg nie robić na chama.
Zapinasz D i test, tak jak np na filmie, jedno max dwa wdepnięcia gazu, nie więcej.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
meir 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 327
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-08-19, 06:04   

Dzieki wielkie za rozwianie watpliwosci
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-23, 16:58   

Odświeżę temat.
Zrobiłem test i auto wchodzi do 2000-2100 obrotów.
Czyli konwerter kaput?
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-07-23, 23:08   

Wygląda na to, że ma uslizg. Olej też odgrywa tu duża rolę.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-29, 14:44   

Skrzynia po wymianie oleju, filtra i czyszczeniu na myjce ultradźwiękowej płyty sterującej wraz z zaworami u kolegi z forum.
Można jeździć czy na stół. Podobno był regenerowany w Poznaniu <bezradny>
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-07-29, 18:08   

A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm

Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-29, 19:01   

Ukaniu napisał/a:
A masz jakieś inne objawy? Bo to może być normalne rpm

Ps może jakiś admin poprawić tytuł z konwentu na konwersję

Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie.
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-29, 21:04   

BAU napisał/a:
Przy zmianie położenia lewarka z P na D i N na P porządne walnięcie.
Uszkodzony konwerter nie powoduje żadnych stuków, przyczyna leży gdzie indziej. Moim zdaniem płyta sterująca bądź któryś z koszów ...ale raczej to drugie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-07-30, 09:34   

Dzisiaj przewietrzyłem moją perełkę i d^^pa.
Slizga się i przechodzi w tryb awaryjny.
Obroty idą w górę a auto nie ciągnie. Skrzynia 30 tysi po remoncie.
Na Vagu żadnych błędów.
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-30, 22:19   

BAU napisał/a:
Na Vagu żadnych błędów.
To bardzo dziwne, uślizg zawsze jest wyłapywany przez sterownik. Oryginalny VCDS czy chińczyk ?!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
BAU 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-25, 13:52   

Długo mnie nie było więc z dużym opóźnieniem.
Na OBD II dwa błędy skrzyni 526 i 652
Dodatkowo silnika 18010
_________________
Pozdrawiam. Roman
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.