Autor |
Wiadomość |
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-09-01, 14:42 [S8 D2 97 LPG
] Jaki sterownik LPG
|
|
|
Witam, Jako , że moja audi nie ma mocy przy wyższych temperaturach tzn granica 20 stopni na zewnątrz a podejrzewam też komputer LPG, ECU silnika i przepływomierz, Komputer LPG i tak zaczął strzelać jakieś fochy tzn po włączeniu zapłonu włącza się około 10 sekund, Pokazuje dłuższy czas wtrysku benzyny niż czas rzeczywisty pokazany na VAGU (przez co tez podejrzewam jego błędne działanie) niemożliwość ustawienia poprawnie instalacji itp. Komputer to Oscar - N SAS OBD. Zastanawiam się nad kupnem: http://allegro.pl/j36-kme...6435648061.html
lub
http://allegro.pl/j58-ac-...6448905705.html
Może coś jeszcze polecacie? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-01, 18:37
|
|
|
Siedzę w KME od ośmiu lat i z czystym sumieniem mogę polecić NEVO Pro, STAG też nie jest gorszy. Kwestia czy to będziesz robić sam czy dasz komuś do ustawienia, jeżeli kto inny będzie ustawiać to zapytaj w czym jest "mocniejszy" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-09-01, 18:40
|
|
|
Gaz będę ustawiał sam, z resztą jak w każdym samochodzie, po prostu nie ufam gaziarzom |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-01, 18:44
|
|
|
nosmaster napisał/a: | po prostu nie ufam gaziarzom | I słusznie bo 90% z nich to druciarze. Bierz NEVO, jest przyjaźniejsze dla użytkownika |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-09-02, 14:21
|
|
|
Ja bym zobaczyl najpierw ktora instalka ma mozliwosc wyboru Twoich wtryskiwaczy. Z tego co wiem to stag nie ma barracud bo to konkurencja wiec ja wolalem wziac aeb od alexa (producenta moich wtryskow) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-09-02, 14:57
|
|
|
U mnie siedza wtryski Hana więc chyba stag to obsłuży. Ciekawi mnie te zbieranie map z uwzględnieniem temperatury silnika i obrotów bo może to być całkiem fajna sprawa, nie trzeba robić korekcji ręcznie co jest bardzo czazsochłonne i problematyczne a tą opcję ma chyba tylko STAG? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 15:01
|
|
|
Cytat: | nie trzeba robić korekcji ręcznie co jest bardzo czazsochłonne i problematyczne a tą opcję ma chyba tylko STAG?
|
masz na mysli autokalibracje?? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-02, 19:55
|
|
|
Chodzi pewnie o korekty po OBD, więc NEVO Pro i większość nowszych sterowników też ma.
p.s.
nosmaster, nie myśl że nowoczesny sterownik LPG zrobi wszystko za Ciebie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-09-04, 10:55
|
|
|
Nie chodzi mi o korekty OBD bo to nawet ten oscar - n miał a raczej o zbieraniu mapy wtrysku 3D (bo to wynika z opisu sterownika) z uwzględnieniem właśnie obrotów i dodatkowo temperatury silnika. Korektę po obrotach musiałem robić ręcznie, żeby mapy się pokrywały i nie było spadków mocy a to zajmowało sporo czasu. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-04, 11:18
|
|
|
nosmaster napisał/a: | oscar | - to agis w innym wcieleniu |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-09-04, 17:51
|
|
|
Jakoś nie mam dobrego zdania o tym sterowniku... Problemy zaczeły się gdy stracił połączenie usb, od tamtej pory cos mu się zaczeło w głowie mieszać . Ogólnie słabo to działało, wcześniej miałem e36 325i i gaz ustawiłem idealnie dosłownie w 30 minut po założeniu, mocy było więcej niż na pb, samochód chodził idealnie na lpg (sterownik KME Diego g3) a brakowało w nim bardzo wielu opcji, ogólnie ubogi był. W oscarze niby opcji jest ale jakoś to słabo chodzi mimo wszystko, wydae mi się że to przez uszkodzenie. Próbowałem go jakoś resetowac itp ale nic nie pomaga, zaciął się i tyle. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-04, 20:43
|
|
|
KME Diego G3 to archaiczny produkt, opiera się na AKME z 1995 roku. Oscara porównuj do Nevo, to sterowniki z tej samej epoki |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-09-05, 05:40
|
|
|
ja nie rozumiem problemów z lpg
jedynie co mnie dopada to raz na jakiś czas zabrudzone wtryski
ale to w naszym kraju raczej jest normą a tak to tylko lać paliwo |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-05, 08:50
|
|
|
ruske kuchenke lejesz to masz syf |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-05, 10:02
|
|
|
Tego staga niedawno założyłem u siebie. Po poprawnej konfiguracji i dopasowaniu pozostałych elementów śmiga bez zarzutu. Ostawione na OBD, korekty idealne.
Jakbyś kupował w PHJAcus, to bierz przez ich sklep i obowiązkowo po rejestracji. Są dodatkowe rabaty i jest to chyba jedna z tańszych hurtowni LPG dla detalistów. Na Allegro masz po 831, w sklepie 765, a po rejestracji 758. |
|
|
|
|
|