Autor |
Wiadomość |
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-17, 16:16 [D3 02
] Błedy Keyless
|
|
|
Proszę o pomoc w interpretacji błędów.
Można je skasować, jednak ciągle wracaja. Chciałbym to naprawić, ale nie wiem co w zasadzie
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4E0-910-131.lbl
Part No SW: 4E0 910 131 HW: 4E0 909 131 C
Component: FBS AUDID3 H01 0070
Revision: 00702901 Serial number: AUX3Z0B9303328
Coding: 0409600
Shop #: WSC 02311 785 00200
VCID: D8B97E3B6B9139DE0C3-808D
Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
Component: ELV XXXX
5 Faults Found:
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00182 - Luggage Compartment Access/Start Authorization Antenna (R137)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28 |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-09-17, 17:11
|
|
|
a kessa chodzi normalnie? z kazdej str? coś byo w dzale zrób to sam o module kessy i jego naprawie, przy uszkodzeniu właśnie takie błedy chyba sypie, lub masz anteny uwalone. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-17, 17:13
|
|
|
Właśnie dlatego tutaj piszę, bo każda klamka działa poprawnie, a mimo to błędów co niemiara. |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-02-24, 11:32
|
|
|
Witam
Na twoim miejscu sprawdzilbym bloki pomiarowe w sterowniku dostepu i startu J518
W blokach pomiarowych widac czy anteny, przyciski klamek i czujniki pojemnosciowe dzialaja .
Sam system jest mocno rozbudowany ( zalacznik ponizej )
To ze system jeszcze Ci dziala mnie nie dziwi poniewaz z 11 anten nie dziala 5 a reszta odbiera.
Na twoim miejsciu w pierwszej kolejnosci wybudowalbym sterownik J518 .
Znajduje sie pod siedzeniem kierowcy bardziej z przodu.
Sprawdzilbym stan wtyczki i spryskal ja Kontaktspray'em
Pozniej zalaczyl i przeprowadzil dziagnize z odczytem blokow pomiarowych.
[ Dodano: 2017-02-24, 11:34 ]
Nie dodalem
Przed podjeciem jakich kolwiek prac nad sterownikami koniecznie rozlacz kleme (-) minus akumulatora
Pozdrawiam
Michal
KESSY.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5124 raz(y) 235,9 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-24, 21:05
|
|
|
Gdzie i co trzeba zalogować?
Sporo tych anten, po kodzie błędu idzie ustalić które nie działają? może to anteny umarły? |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-02-25, 11:02
|
|
|
Podpinam się pod temat, po usunięciu błędów klamki działają oprócz przycisków po lewej stronie, po około półgodziny błędy wracają. Czy moduł ma CP ? |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-25, 12:40
|
|
|
Tak ma CP
Coś tu nie halo z tymi błedami u mnie....
Błedy:
R134 - Klamka kierowcy - działa na 100%
R135 - Klamka pasażera - zacina się, to znaczy trzeba szarpnąć za klamkę, ale otwiera się auto
R136 - Anetny w tylnym zderzaku, - działą bo moge otworzyć klape gdy auto jest zamknięte
R137 - Aneta przy szybie... hmm cięzko mi określić
R138 - Antena przy lewarku, działa bo odpalam auto, czasami tylko pojawia sie na fisie brak kluczyka, ale to może bateryjka słaba |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-02-25, 13:13
|
|
|
był gdzieś już chyba temat poruszany jak advanced key wywala błąd wszystkich antent,
to coś w sterowniku nie halo było, nie pamiętam, poszukaj na forum |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-25, 14:21
|
|
|
czytałem, ale jakoś obawiam się podjąć naprawy sterownika, raz że używane kosztują, dwa znowu CP i kodowanie kluczy...
wolałbym wymienić te anteny, ale po co skoro działają....
http://www.a8team.pl/d3-0...ssy-vt18472.htm |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-02-25, 14:37
|
|
|
Dobry link może w tym tygodniu go wytargam i zobaczę co tam piszczy ewentualnie dam to do elektronika do lutowania |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-25, 14:57
|
|
|
pochwal się, co tam zobaczysz w srodku sterownika.
Może przelutowanie dwóch tranzystorków będzie szybsze i tańsze od wymiany sterownika... |
_________________ Historia pojazdu po VIN - PW
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-02-25, 15:49
|
|
|
W poniedziałek będę ogarniał rezystory i tranzystory także myślę koło wtorku środy będę coś wiedział |
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-02-25, 20:26
|
|
|
Panowie
polecam pelna ostroznosc.
Te zdaje sie dwa tranzystory MOSFET na wejsciu sa przylutowane plecami do plyty.
Dajcie to do specjalisty .
Mnie kosztowalo to w DE 80€ z wysylkami.
U speca mozecie rowniez zrobic kopie softu i gdyby sie nie udalo uratowac sterownika to
specjalisci wgraja wam to na inny i trzeba bedzie tylko sciagnac "Komponenten Schutz"
ochrona komponentu CP
Ale w opisywanym przypadku ze wzgledu na pozycje sterownika na podlodze polecam pierwszy zabiec ze spreyem kontaktowym.
Pozdrawiam
Michal |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-03-06, 12:13
|
|
|
witam mam pytanie czy przy tym błędzie jest możliwość naprawy mojej klamki ?
00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415)
007 - Short to Ground
czy trzeba wymienić albo cos nie styka ... |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-06, 13:51
|
|
|
Witam
Ciezko powiedziec
Trzeba sprawdzic czy blad staly czy sporadyczny.
Zobaczyc czy ten czujnik pojemnosciowy jeszcze dziala (Bloki pomiarowe).
lub zamknac auto i sprobowac otworzyc z tej klamki.
Jezeli wsuniesz reke pod klamke i otworzy to blad jest sporadyczny.
I wowczas warto dostac sie do klamki i sprawdzic szczelnosc wtyczki.
Pytanie czy reszta funkcji dziala czyli przycisk zamykania i antena R134 ?
Zakladam ze tak bo nie ma wpisu bledu w sterowniku.
pozdrawiam Michal
klamka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 204 raz(y) 99,62 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|