Autor |
Wiadomość |
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-06-24, 08:36 [D2 ALL
] stuka puka z przodu
|
|
|
witam powymienialem z przodu wahacze na ktorych byly luzy a nadal z lewej strony cos potwornie lomocze sie tak jakby byl luz na czyms jeszcze, nikt nic nie widzi tam. Co mozna jeszcze sprawdzic? |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-24, 11:14
|
|
|
Jeśli jest to stukanie podczas ruszania na skręconych kołach to jest to przegub zewnętrzny.
Jeśli podczas jazdy na wprost to może być łącznik stabilizatora.
Może to być też zacisk hamulcowy lub klocki które mają oberwane sprężynki. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-06-24, 11:18
|
|
|
Drążek kierowniczy i końcówkę sprawdzałeś?? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
tommi
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: F1
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 74 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2010-06-24, 13:35
|
|
|
niby wszystko posprawdzane ale stuka i skrzypi, przegub odpada. Jutro musze na nowo sie temu wszystkiemu przyjrzec |
|
|
|
|
|
|
|
mmd317
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 57 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 2010-06-26, 21:26
|
|
|
Moze cos w kolumnie kierownicy np. na krzyzaku u mnie tak bylo stukanie z lewej strony |
_________________
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-06-26, 22:27
|
|
|
jedz na szarpaki i nie zjeżdzaj dopuki nie zdiagnozują ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Rapik
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 310 Skąd: G-dz
|
Wysłany: 2010-06-27, 12:37
|
|
|
Łączniki stabilizatora czyli popularne "C" w wielowahaczu.. Kup nowe, markowe i załóż ( w starych może nie być widać 'zużycia' ale potrafią bardzo hałasować ).
Pozdr. |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-06-27, 22:35
|
|
|
tommi napisał/a: | niby wszystko posprawdzane ale stuka i skrzypi, przegub odpada. Jutro musze na nowo sie temu wszystkiemu przyjrzec | skrzypiec mogą wachacze zrob małą operacje wez strzykawke z igłą troche oleju i przesmaruj wszystkie głowki wachaczy a co do stukania to tak jak kolega napisał lączniki stabilizarora niby wszystko ok a jednak hałas niesamowity |
|
|
|
|
|
|
|
RAJAN
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: audi a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 48 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2010-06-30, 15:10
|
|
|
witajcie miałem ten sam problem nie miałem nigdzie luzu. a coś z lewej strony pukało...znajomy polecił bym wiymienił amorki i górne poduszki... pomogło i jest oki:)
[ Dodano: 2010-06-30, 16:12 ]
aha.i amorki miałem niby dobre bo na badaniu miału 72%.a i tak stukały. po wymianie aż miło jeżdzić>>:) |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-06-30, 22:31
|
|
|
Łączniki stukają na dołkach, jak stuka przy hamowaniu to któryś banan tzn dolna tylna, a jeżeli skrzypi Ci to jest prawdopodobnie kość dolna prosta. Dużo osób tego nie sprawdza, bo na szarpakach tego nie można wyczuć, a trzeba podnosić i stawiać na kołku. Dzisiaj robiłem passata b5 i też skrzypiało dla klienta, ale oczywiście to zlekceważył i wczoraj przywiózł na lawecie z pękniętą kością pogiętym błotnikiem oraz wydartym nadkolem. więc radził bym te obie kości sprawdzić |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
|