Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 3.0TDI ] Brak ciepłego nawiewu, ogrzewania  
Autor Wiadomość
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-22, 18:14   [D3 07 3.0TDI ] Brak ciepłego nawiewu, ogrzewania

Witam wszystkich, mam problem a mianowice nie mam ogrzewania w samochodzie, mam ustaiwone na HI, a i tak leci zimne powietrze, elektrozawory i pompka pod maską sprawna:(

ktoś coś poradzi?

Pozdrawiam
_________________
Przemek
 
 
magicshow 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: D3
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 115
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-09-22, 18:37   

podepnij komputer zobacz czy nie ma błędów w klimatroniku mogą być klapy sterujące zepsute, zatkana nagrzewnica nie wiem czy płukanie coś da i na jak długo, zapowietrzony układ, uszczelka pod głowicą ? <bezradny>
 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-22, 18:46   

Aktualnie nie mam dostępu do komputera ale sprawdze, nagrzewnica była przepłukiwana i ma drożnośc, układ odpowietrzony, uszczelka pod głowicą napewno nie. Dodam ze klima, i wszystkie klapy sterujace nawiewem na kratki do góru, środkowe, dolne, wszystko chodzi :(
_________________
Przemek
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-22, 19:24   

przemek23970 napisał/a:
nagrzewnica była przepłukiwana i ma drożnośc,

Tak tylko dla jasności.
Jaki jest sens płukania nagrzewnicy ?
Nadmienię, że jest ona połączona z układem chłodzenia. Brud, szlam, syf krąży po całym układzie nie tylko po nagrzewnicy.
Więc samo jej płukanie daje rezultat tylko na jakiś czas.
To tak jak by człowiek był odwodniony i zamiast pić wodę to płukał sobie usta.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-22, 19:37   

Była płukana aby zobaczyć jaka jest drożność, bo być może mogłaby być zabita jakimś uszczelniaczem
do nagrzewnic <brawo>
_________________
Przemek
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-09-22, 21:01   

Nagrzewnica ma taką konstrukcję że przepływ będzie, ale tylko u góry. Jak nie pomacasz to nie będziesz wiedział.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-22, 21:27   

Wąż zasilający nie jest gorący tylko ciepły, ale już powrotny zimny, wygląda to tak jakby bardzo pomału przepływało przez nagrzewnice. 😢
_________________
Przemek
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-22, 21:33   

Powrotny nigdy nie będzie zimny.
Nie ma możliwości tak zbić temperaturę by powrotny był o kilkanaście stopni.
A pompa goni płyn? Może nie problem jest w nagrzewnicy czy też zespole tylko w obiegu.
Jeśli pompa nie będzie gonila płynu to oczywiste jest, ze nie będzie ogrzewania.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-22, 21:42   

Pompa główna. Ale gdyby nie goniła auto by się grzało.
 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-22, 22:08   

Pompa goni płyn. :) auto w miare szybko łapie 90oC, i nie przegrzewa się.
Jutro jeszcze będę dalej szukać to dam znać.

Tak jak mówiłem powrotny już jest zimy, dzwoniłem do ASO Wrocław, i gościu mówil ze wygląda to na to tak jakby był bardzo powolny obieg, bo wchodzi lekko ciepły płyn, a płyn idzie na tyle wolno, ze już na powrocie jest zimy, a w aucie ustawione ma HI, a i tak wieje zimnym.

A tu zima idzie :(
_________________
Przemek
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2016-09-23, 07:04   

Nagrzewnice do wymiany i na pewno parę silniczow od klap i będzie ciepło.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-23, 20:18   

sam jesteś nagrzewnica do wymiany, widze ze na tym forum prawie każdy wie cos jest przyczyną bez jakiegokolwiek rozpoznania.

do kuamtych, dziś prawie 4 h przepłukiwana nagrzewnica, i lewa nagrzewnica ma wiekszą przepustowosc, prawa gorzej, po kazdym płukaniu jest brud, tak jakby herbata sypanka , takie płatki.

jutro dalszy ciąg, przepłukiwania.

ps. węże już na powrocie jest cieplejszy.
_________________
Przemek
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-23, 20:33   

Wsadź na noc w ocet
 
 
przemek23970 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: ON
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 18
Skąd: Wołczyn
Wysłany: 2016-09-23, 20:44   

Dokładnie Apophis , 👍🏼 jutro taki mam zamiar
_________________
Przemek
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2016-09-23, 20:45   

przemek23970 napisał/a:
sam jesteś nagrzewnica do wymiany, widze ze na tym forum prawie każdy wie cos jest przyczyną bez jakiegokolwiek rozpoznania.

do kuamtych, dziś prawie 4 h przepłukiwana nagrzewnica, i lewa nagrzewnica ma wiekszą przepustowosc, prawa gorzej, po kazdym płukaniu jest brud, tak jakby herbata sypanka , takie płatki.

jutro dalszy ciąg, przepłukiwania.

ps. węże już na powrocie jest cieplejszy.


No to chyba sam sobie odpowiedziałeś że nagrzewnice zasyfione ;)

masz wyjęte nagrzewnice ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.