Autor |
Wiadomość |
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-26, 22:47 [D2 ALL
] Jak zdemontowc wskazówki licznika?
|
|
|
Potrzebuje dostac sie do wyswietlacza zegarka i wskaznika przebiegu aby poprawic ich wyswietlanie - jak jest goraco to widze ciemnosc.. No i zeby to zrobic wyciagnalem licznik, rozprulem go i poddalem sie na wskazowkach. Jak je zdjac nie uszkadzajac niczego? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-27, 14:54
|
|
|
Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-06-28, 22:04
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Problemem nie jest podswietlenie ktore i tak jest zrealizowane na diodach, ale sam wyswietlacz. On jest zamontowany na tzw elastomerze i tam brakuje styku. Im cieplejszy licznik tym bardziej poszatkowane wskazanie az znika calkiem. No i zeby to poprawic potrzebuje zdjac wskazowki... |
kolego ja u siebie tez tak mam że jak gorąco to słabo widać po prostu nie wyświetla wszystkich cyfr. A jaki masz patent na naprawe tego bo podobno to ciężko z tym a w serwisie to cały licznik tylko do kupienia. |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-06-28, 22:17
|
|
|
Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-06-28, 22:43
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Patentu jeszcze nie mam, ale z dobrego zrodla wiem ze wyswietlacz zamontowany jest na przewodzacej gumie tzw elastomerze i to wlasnie tam na styku szkla z guma robi sie problem. Jak rozbiore i naprawie lub nie, to dam znac jak to zrobic.
Jak wskazowki zdjac juz wiem ... |
Ok to napisz jak sobie poradzisz z tym |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-11, 19:18
|
|
|
A wiec pi***da :evil: Rozebralem licznik i wyswietlacze nie sa tak jak w A6 na elastomerze tylko maja tasme ktora jest przylutowana do plytki licznika i z drugiej przyklejoną strony do wyswietlacza. Nie pozostaje nic innego jak wymiana wyswietlacza z tasma albo calego licznika. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-11, 22:42
|
|
|
patenty są dwa jeden to wymiana wyświetlacza ale to 400-600pln albo schłodzenie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-07-13, 21:57
|
|
|
Ale mi nie chodzi o FIS tylko o zegarek z data i wyswietlacz przebiegu. BTW jak schladzac? Bo jak jest zimniej to dziala lepiej. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-06-10, 21:27
|
|
|
Sorrki za odgrzanie kotleta, ale napisze ktoś jak zdjąć te cholerne wskazówki? Zacząłem od wskazówki temperatury płynu chłodniczego, ale zerwała się sprężynka i wskazówka nie wraca teraz do położenia "zerowego" po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, tylko spada do około 50 stopni celsjusza. Muszę zrzucić te wskazówki, bo chcę wymienić LEDy czerwone od podświetlenia na białe, a nie chcę więcej nic uszkodzić
Za podpowiedź obiecuję fotostory z wymiany podświetlenia
[ Dodano: 2011-06-19, 14:27 ]
Odpowiadam sam sobie w na przyszłość innym.
Aby zdjąć wskazówki bez uszkodzenia mechanizmu (a konkretnie skrężynek) nalezy cieniutkimi szczypcami dostać się do ośki pomiędzy mechanizmem a płytką drukowaną i przytrzymać, kręcąc jednocześnie wskazówką. Aby je potem dobrze załozyć, należy potem wcisnąć je na miejsce, bez kręcenia
Na koniec sprawdzic wszystko VAGiem - test elementów wykonawczych, czy wskazówki pokazują to, co powinny. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
|