Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-06, 18:16 Jaki koszt geometri w ASO?
|
|
|
Witam
ile mniej wiecej kosztuje zbierznośc i geometria P+T w A8 D3 ?
gdzie robicie taki zabieg w swoich A8 D3? |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2016-10-06, 18:28
|
|
|
Nie łatwiej zadzwonić do ASO i zapytać o cenę ?? Wtedy dowiesz się dokładnie u samego źródła |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-10-06, 18:46
|
|
|
700-900zł |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-06, 20:29
|
|
|
Dzieki za info |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-07, 07:43
|
|
|
Dlaczego to musi być ASO ? Nie wierzę, że w tak dużych miastach (tym bardziej stolicy) nieautoryzowany warsztat sobie nie poradzi. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-07, 09:53
|
|
|
No właśnie... tematy naszych kochanych ASO są szeroko poruszane i chyba je dobrze znamy W Częstochowie z bardziej elektronicznymi modelami oraz wszystkimi nowymi nikt nie pokieruje Cię do ASO tylko do jednego konkretnego warsztatu
Regulacja geometrii nie jest jakimś kosmosem w tym aucie, dojście słabe i sporo kurwują(Mi facet powiedział, że zjebałem mu weekend jak w piątek o 15 przyjechałem) ale robi się to normalnie Ważne aby mieli sprzęt odpowiedni. Hunter 3D jest dość popularnym urządzeniem i jest dobry. No i cena podzielona przez 3 za to samo. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:02
|
|
|
W ASO pełna geometria to również kalibracja radaru, który wg procedury powinno się ustawić wraz z geometrią kół. Kwestią dyskusyjną jest zasadność tego działania ale żaden warsztat poza ASO raczej nie będzie miał przystawki do Huntera do kalibracji radaru (koszty).
Co do cen to np w Pruszczu koszt geometrii na Hunterze to... 60 zł |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:06
|
|
|
A tego nie wiedziałem, że coś tam jest w cenie jeszcze. Ja mam obniżone i po robieniu geometrii nie robiłem radaru. Puki co nie zauważyłem żadnych problemów w jego działaniu. No ale jak ktoś go nie ma to już kwestia sporna czy się opłaca. A ciekawi mnie to, że niektórym chcą brać mega kasę za to a przy geometrii jakoś w cenie tanio to liczą. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:16
|
|
|
Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:16
|
|
|
http://marano.com.pl/john...nal-p-1088.html
co myślicie o tej maszynie koszt 150zł geometria
z tyłu reguluje sie geometrie 2 wahaczami tak? tym z tyłu od skrętu koła i z góry kąt padania koła do nawierzchni.
z przodu coś po za drążkiem kierowniczym jest do regulacji?
pytam bo wiem jak te paprochy robią swoją robote, a opony do D3 są bardzo drogie |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:19
|
|
|
Będzie ok |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:20
|
|
|
Cytat: | Podczas konfigurowania Huntera przed geometrią fachura powinien zapytać Cię o detale takie jak typ zawieszenia, wersję nadwozia(krótka, długa) i własnie radar (było tam coś jeszcze ale nie pamiętam). Zaznacza się to w opcjach programu. Po geometrii kolejnym krokiem jest kalibracja radaru i w programie włącza się funkcja prowadzona tej procedury.
Teoretycznie, jeżeli mamy obniżone zawieszenie to obsługa powinna zmierzyć jeszcze odległości pomiędzy błotnikiem a osią koła i wprowadzić te dane do programu aby wyliczył odpowiednie poprawki.
|
Pytał i zaznaczał w programie, ale przy radarze na 100% nic nie kręcił i wydaje mi się, że nie mierzył. Bo rozumiem, że kalibracja odbywa się na jego śrubkach aby fizycznie go ustawić? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-10-07, 10:25
|
|
|
Tak ale musi i tak mieć do tego specjalne panele do kalibracji a to jest opcja dodatkowa do Huntera i raczej nikt tego nie kupuje do warsztatu. |
|
|
|
|
|