Autor |
Wiadomość |
damian357
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: damian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 95 Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 6 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-10-17, 16:16 [D3 ALL
] Bicie przy hamowaniu, dziwne błędy na komputerze
|
|
|
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z hamowaniem, tylko na autostradach. Problem występuje głównie przy hamowaniu z 2xxkm/h w dół... Chyba że shamuję tak kilka razy to przez chwilę także przy niższych prędkościach rzędu 140-150 też czuć bicie. Wymieniłem układ hamulcowy (tarcze + klocki p i t) i problem się nasilił. Teraz jest to jeszcze bardziej wyczuwalne... Mało tego, obecnie nawet kierownica zaczyna latać. Podczas wymiany tyłu, odis pokazał mi błąd układu hamulcowego, kod usterki 00003014 i dopisek Sterownik Uszkodzenie. Nie znalazłem nigdzie na forach takiego błędu... Zawieszenie było sprawdzane, jest ok, poza tym, tu ewidentnie problem występuje przy nagrzaniu układu hamulcowego. Jeśli jadę dłuższy czas z wysoką prędkością, to za 1 razem nawet z 240-250 nie będę mieć bicia. Wystarczy że układ lekko się nagrzeje i już wtedy amen. Przy bardzo mocno nagrzanych tarczach to juz jest masakra trzęsie całym autem jakbym miał kwadratowe koła... Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
damian357
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: damian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 95 Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 6 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-10-17, 16:29
|
|
|
Właśnie problem w tym że o ile inne błędy odis pokazuje normalnie, tak w tym przypadku pokazuje tylko to... I za cholerę nie idzie tego wykasować. Ciekawostką także jest że bardzo rzadko, ale zdarza się przy mocno nagrzanym układzie że wypluje mi na fisie niski stan płynu hamulcowego, mimo że poziom jest ok... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-17, 16:39
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
damian357
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: damian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 95 Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 6 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2016-10-17, 16:41
|
|
|
Tak, płyn był wymieniany wraz z tarczami |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-10-17, 17:07
|
|
|
Zrobiony był pełen serwis zacisków? Posprawdzane prowadnice i ich gumy? Czy piasty zostały wyczyszczone do montażu tarcz? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|