Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3 Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
Wysłany: 2016-10-27, 18:15
Przemek21 napisał/a:
,nie wiem co chcesz osiągnąć
inne brzmienie, robiłem takie coś co prawda w Mercedesie V8 5.0 i efekt był bardzo dobry, poza tym efekt jest odwracalny w razie niezadowolenia montuję z powrotem to co było.
Pytam tutaj które mogą być przelotowe fabrycznie żeby umówić się na robotę tylko przy pozostałych z człowiekiem który produkuje tłumiki
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2016-10-27, 18:19
Policz sobie układ wydechowy pod to co chcesz osiągnac to bedziesz wiedział kory co i jak. Tu nikt takiej wiedzy nie ma chyba że juz robił custom jak np FOSS i cos tam w szczegółach wie.
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3 Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
Wysłany: 2016-10-27, 18:31
Nie chodzi mi na tym etapie o liczenie, chciałbym po prostu wiedzieć przed rozbieraniem które mają komory a które nie (mowa tu raczej o środkowym - tym podwójnym i końcowych) wcześniej co widac na fotce to zapewne drugie katalizatory a jeszcze przed nimi czego tu nie ma na zdjeciu są katy zaraz przy kolektorze wydechowym które nie będą ruszane i tyle
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
powiem tak kolego katy u mnie zostaly , nastepnie srodkowe katy wyciete w to wprowadzilem strumienice pozniej poszedl x-pipe z firmy magnaflow nastepnie koncowe wydechy zastopiłem power pipe tez i oczywiscie cały wydech od katów w kwasowce . nie odczulem braku mocy a zyskalem bardzo fajny basowy efekt silnika V
Wiec nie widze powodu generalnie tysiecy ciezkich zlotych dla odbitej nazwy na wydechach wszystkich czesci , zastanawiam sie nad wycieciem katow wstawieniem sportowych i wyłaczeniem tylnich sond z ecu
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3 Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
Wysłany: 2016-10-27, 19:22
Kurcze, uzyskanego efektu to ja się mniej więcej spodziewam tak jak mówisz bez ładowania kasy w znaczek na tłumiki by spełniał normy.. (sam je sobie spełnię za 10% kwoty) , ktoś wie czy środkowy jest przelotowy ?
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Ja tam olałem temat przelotowego,zamontowałem przepustnice elektryczne jak i jeden kolega klubowy i uważam że to jest piękne rozwiązanie,głośno kiedy chcę i ciszę kiedy chcę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum