Autor |
Wiadomość |
Bunio
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:21 [D2 00 3.7PB/LPG
] Przeplywka dane z vag
|
|
|
Witam , proszę o pomoc , nie wiem czy dane z vag sugerują że pdzeplywka nie domaga już ?na jalowym przy 680 obrotach mam 4,8 g/s przepływ a przy 3200 obrotach przy obciazeniu 20% mam 27g/s czy to aby nie za mało trochę ? Silnik 3,7 260 KM aqg rok 2000 . Objaw taki że przy rozgrzaniu najczęściej na biegu d lub r gdy staje np w korku potrafi zgasnac , obroty faluja ,gorzej jeszcze jak wył klime . Przepustnica sprawdzona.
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-29, 12:43
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
Sprawdź przepływke na 2-3 biegu pod pełnym obciążeniem. powinno pokazać ok. 220g/s.
jakie inne błędy silnika jeszcze VAG pokazał ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bunio
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2016-11-29, 15:30
|
|
|
Nie ma innych błędów , niepokoi mnie jeszcze napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem czy nie jest to za malo.
[ Dodano: 2016-11-29, 16:10 ]
Robiłem przedchwilka test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-29, 19:25
|
|
|
Bunio napisał/a: | napięcie ladowania 13,5 v pod obciążeniem |
dobre jest
Bunio napisał/a: | test pod max obciążeniem na 2,3 biegu wartości wahała się od 150-175 g/s . |
mało, ale mimo tonie powinien zgasnąć moze gdzieś jakąś lewizne łapie... dzieje się tak samo na lpg i na pb ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Bunio
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2016-11-29, 19:39
|
|
|
No tak samo na LPG i pb , zauwazylem że jak pojeżdżę kilka godz i auto jest mocno nagrzane to się zdecydowanie nasila , była guma niezzczelna w dolocie za przeplywka , wymieniłem dziś i muszę pojeździć chwilkę zobaczyć , no 170 g/s to mało ,choć wydaje mi się że kopa ma dobrego . Na wolnych nic nie faluje tylko na r albo d jak dojade się zatrzymam to spadek obrotów i faluja czasem z rzadka nawet zgaśnie , odpala potem od strzała , vag zero błędów , czujnik temp cieczy wymieniłem , przepustnice i adaptację też , odma działa . Brak mi już pomysłów , gorzej jest jeszcze jak klime wyłączę to też się nasila , spadek obrotów bo klima jednak jakoś obciąża .aku wymieniłem . |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-11-29, 21:36
|
|
|
Zrób logi statyczne/dynamiczne, do odcinki na zblokowanym biegu i wrzuć na http://vaglog.pl/ i wrzuć tutaj wyniki |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Bunio
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2016-11-30, 00:04
|
|
|
Niestety nie mam stałego dostępu do vaga bo za każde podłączenie place 50 zł a ostatnim tygodniem byłem już 3 razy , dziś robiłem te dane z przeplywki i adaptację przepustnicy bo była czyszczona , wydaje mi się że jest coś lepiej już poczekam parę dni jak się nie poprawi pojadę na te logi , co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało . |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-11-30, 06:14
|
|
|
Bunio napisał/a: | co myślicie o tej przeplywce bo na 100% obciazeniu na 3 biegu 170g/s to chyba trochę za mało |
Filtr powietrza nowy? Szczelność kolektora sprawdzona ?
Czasami zaniżone wartości przepływki nie robią się z jej niesprawności, lecz z lewego powietrza.
Silnik swoje zapotrzebowanie na powietrze ma stałe względem obrotów. Im większe obroty tym większy przepływ powietrza. Lecz jeśli po drodze jest nieszczelność to wiadomo ci się dzieje. Jakiś procent wciąga bokiem i rezultat mamy.
LEwe powietrze może być wszędzie, na wkrętkach gazowych, uszczelce kolektora ssącego, odma, uszczelki wtryskiwaczy itd. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bunio
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 22 Lis 2016 Posty: 5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2016-11-30, 11:11
|
|
|
Dolot sprawdzony filtr też , zresztą lewe robiloby jaja cały czas chyba nie tylko gdy auto jest mocno rozgrzane po trasie , bo wtedy właśnie dzieją się te sceny , wczoraj po przejechaniu 50 KM wszystko ok na trasie żadnych objawów podjezdzam pod dom wrzucam wsteczny i brawo zgasł , obroty odrazu w dół i koniec . Myślałem już może ze to wina samej skrzyni , ale nic nie szarpie , gładko zmienia biegi , błędów skrzyni nie ma . Brak mi już pomysłów. Wymieniać ta przeplywke czy myślicie że to nie to . |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-03, 09:17
|
|
|
Zanim rozbierzesz i wymienisz pół auta poczytaj http://www.a8team.pl/d2-9...nie-vt20746.htm Przy czym u Ciebie jest elpidżi więc może być kolejnych 1000 potencjalnych winnych. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
|