Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] A6 C5 2.4 V6 Swap hamulców z D2  
Autor Wiadomość
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-01, 01:04   [inne] A6 C5 2.4 V6 Swap hamulców z D2

Witajcie

Mam pytanko czy istnieje możliwość montażu tarcz i zacisków z D2??
Auto przedliftem z żeliwną zwrotnicą.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-01, 08:04   

to zależy jakie masz zrwotnice... mój kuzyn ma A6 C5 2,7T i ma taki sam układ hamulcowy (zaciski i tarcze) jak są w standardzie w D2 FL. Wychodzi na to że również i zaciski z D3 mogły by tam spasować.

Ty masz pierwszego przedlifta, wiec trudno powiedzieć, ale na pewno za pomocą jakiś dystansów lub przeróbek (jak to chłopaki robią w D2 PreFL) dało by się zrobić ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-01, 11:21   

Jaki rodzaj zwrotnic dokładnie to nie wiem. Zależy mi na w miarę przeróbki bez dystansów bo kompletnie się nie znam kto mógłby to wykonać i ile to kosztuje.
Bez problemu można zmienić z 288 na 312 przy użyciu jarzm 451.
Może układ usprawnią lepsze zaciski.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-01, 22:47   

Michal_ST, jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3. Te ori z D2 często płatają figle ;)

Podeślij VIN to sprawdzę jakie masz zwrotnice.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-01, 22:59   

danishow napisał/a:
jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3


Dani dobrze radzi... system lepszy pod każdym niemalże względem od serii D2 a cenowo wychodzi bardzo podobnie przy eksploatacji...

tylko wiesz... wtedy najmniejsza fela 17" i to czasami może nie wejść jak Ci nawalą jakiś grubych odważników, to zacisk będzie je strącał <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-02, 01:41   

Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-02, 08:06   

Cytat:
Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35


no albo najlepiej 18" :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-02, 10:59   

To by był szokujący przeskok z 288/245 na 360/310 :) Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-02, 13:08   

Michal_ST napisał/a:
Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI.


no takie cos to już z D2 możesz brać 323/269.

ale jeśli się zdecydujesz na 360 z D3 to tył też musisz zmienić przynajmniej na te 269, bo przód przy mocniejszym hamowaniu będzie Ci asfalt zbierać lub robić za pług w zime :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-02, 13:19   

Dani niech się wypowie nt. zwrotnicy jaką posiadam przesłałem mu VIN na pw.

269 z tyłu to identycznie jak w S6 C5. A wytrzyma pompa ABS taki zestaw??
A np na tarcze z D2 można zastosować zaciski z D3??
Choć w używkach można coś dorwać z D3 za niewielki pieniążek :)
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-12-02, 13:33   

Musisz pamietac ze tarcze z tylu maja inne odsadzenie w A6 niz A8, przynajmniej u mnie w 2.4 Quattro tak bylo, tylko ze ja mialem 2002 rok po lifcie.
_________________

 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2016-12-02, 13:38   

Do poliftowej zwrotnicy jest nieco łatwiej coś zrobić. I dodatkowo miałeś Quattro co nie co ułatwiło zadanie. Chodzi mi o problem z linką hamulca ręcznego w przypadku FWD. Pewnie w serii miałeś 312 z przodu.
 
 
eed 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8L D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 223
Skąd: Gryfino - Aukra
Wysłany: 2016-12-02, 14:41   

Niestety nie pamietam jakie mialem srednice tarcz w A6 ale jak probowalem z tyly zamontowac 269 z D2 to niezgadzalo sie odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-02, 14:46   

eed napisał/a:
odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza


no dokładnie. Kiedyś myślałem, że kuzyn ma dystanse założone a to taki szeroki kołnierz tarczy jest.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-12-02, 21:17   

Michal_ST, powiem szczerze że jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Zwrotnice niemal że identyczne, rozstaw otworów pod jarzmo tez jest takie same ale nie wiem jak z osadzeniem <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.