Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:05 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Zmiana wtrysków LPG
|
|
|
Posiadam instalacje VSI Prins oczywiście z wtryskami Keihin, czy można je wymienić np. na Hany ?? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:09
|
|
|
Hana to nic innego jak Keihin pod inną nazwą, musisz szukać Hanek z wtykiem Denso i o tych samych parametrach dawkowania. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:13
|
|
|
A oporność ?? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:25
|
|
|
Keihin ma 1,6 a hana 1,9 Oma, niewielka różnica. Skąd pewność, że wtryski do wymiany ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:45
|
|
|
Od jakiegoś czasu borykam się z błędem mieszanki (za bogata na dwóch bankach) po skasowaniu błąd wraca i niby mi to nie przeszkadzało do czasu jak wywaliło błąd przepływki co za nim idzie kontrolka ESP, pomyślałem że przepływka padła i zakupiłem nowa OE, po założeniu znowu to samo: błąd mieszanki i przepływki regulacja poza zakresem i wtedy dostałem olśnienia że może LPG jest przyczyną więc skasowałem błędy i jeździłem na PB około 400km i nie wywaliło żadnego błędu, ale po przełączeniu na LPG po 20 km te same błędy pojechałem do gazownika podłączył kompa i powiedział że czasy wtrysków są ok. prawdopodobnie trzeba je wyczyścić, i czyściłem wtryski w myjce ultra dźwiękowej podając impulsy przez około 2 godz. po założeniu z powrotem to samo no i pomyślałem że może wymienić na nowe, ale Kelhin kosztuje ponad 400,- szt. i to daje 3200,- trochę dużo, a Hanka to koszt 70,- |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-01, 22:51
|
|
|
Jak stara jest ta instalacja, ile km nalatane? Masz reduktor też Prinsa, był porządnie sprawdzany ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-01, 23:00
|
|
|
Instalacja 2009r. nalatane około 160tys. reduktor Prins trzyma ciśnienie w zeszłym roku robiłem w nim iglice która się zaciera, raczej wydajny bo błąd za bogato, jak jadę na autostradzie z ciężkim butem to błąd ESP znika.Po wjechaniu do miasta błąd ESP i przepływki powraca, wygląda tak ja by miał za bogato, przypomnę że na PB sprawdzałem kilka razy i jest wszystko ok. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-01, 23:06
|
|
|
Marcin2013, moim zdaniem masz instalację do regulacji. Jak wyglądają korekty długoterminowe PB? W reduktorze dawałeś nowe uszczelki? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-03, 19:14
|
|
|
Te korekty to chyba ten blok:
No właśnie do regulacji, ale niektórzy mi mówią że w Prinsie sie nic nie ustawia |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-03, 22:23
|
|
|
Korekty długoterminowe stoją na 8%, niby nie wiele ale trza to sprawdzić.
Marcin2013 napisał/a: | ale niektórzy mi mówią ze w Prinsie sie nic nie ustawia | A co na to reszta? Znajdź kogoś kto zajmuje sie Prinsem i niech na to luknie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-12-04, 13:27
|
|
|
Te korekty które zamieściłem to jazda na PB po skasowaniu błędów po przełączeniu na LPG wygląda to tak:
Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-04, 13:29
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Byłem u gazownika co robi Prins-a i twierdzi że się nie mapuje | Zmień "gazownika" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
sebastian200799
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 11 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-03-03, 22:32
|
|
|
witam kolegów
nie będę zakładał nowego tematu napisze po krótce mam zamiar wymienić wtryski mam obecnie valteki czerwone tzw budżetowe tak mi się wydaje
wieczne błędy check oraz za ubogo jak podniosę mapę za bogato albo problem z katem.
proszę o radę co w to miejsce na listwie jakie wtryski ? dodam, zę sterownik AEB King oraz dwa reduktory Gold
cena nie jest najważniejsza coś dobrego co by się naprawdę sprawdzało
pozdrawiam |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-03, 22:50
|
|
|
Zakładaj wtryski Barracuda, u mnie przelatały już prawie 120k km bez żadnych problemów. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
sebastian200799
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52 Dołączył: 31 Maj 2016 Posty: 11 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2018-03-03, 22:58
|
|
|
a na przyklad Hana? co o tym sądzsz? |
_________________ VCDS oryginał pomagam kolegom z forum Łódzkie
masz pytania pisz PW.
moja D3 została rozebrana na czynniki pierwsze
remonty głowic, silnika, sterownik ABS, itd..itp.. |
|
|
|
|
|